35 oyu zar zor tamamladık hadi bakalım wjdwkajdklsjdfkldsjf Hazır hepimiz evdeyken bol bol kitap okuyalım. Evden çıkmıyorsunuz değil mi ballı sucuklarım?
İyi okumalar :)
.
.
Kaan Emre Esin'den
Evde yattığım üç günün ardından bugün iyiydim. Sık sık hastalanan biriydim ve grip veya nezlenin aksine üç gün boyunca kusmaktan başka bir şey yapmamıştım. Yediğim bir şey dokunmuş olmalıydı.
Elimdeki telefonu çevirerek numarayı tuşladım. Hoparlöre alıp komodinin üstüne bırakırken gözüme üst paneldeki tarih çarptı.
Bugün doğum günümdü. 21'e giriyordum.
Yiğit ve diğerlerinden hiç ses çıkmamıştı. Şu an çalıp açılmayan telefonda bunun kanıtıydı. Umarım abartılı bir şeyler hazırlamıyorlardır, diye düşündüm o an. Çünkü biliyorlardı, doğum günlerimi asla abartıyla kutlamazdım. Çocukken hevesle beklediğiniz yılın tek günü olan doğum gününüz istediğiniz gibi kutlanmadığında büyüseniz bile o hayal kırıklığı gitmiyordu.
Yetimhane'de doğum günleri kutlanması yasaktı. Yüzlerce çocuk vardı ve bu sadece yöneticileri zor duruma koyuyordu. Bu yüzden yasaklanmıştı. Ama Asya'nın teyzesi bu konuda bira daha anlayışlı olmuştu.
Asya ile beraber kutladığım son doğum günüm aklımdaydı.
Gülümsememizi canlandıran tek ışık... Küçük bir hazır kek, üstüne dikilen o tek mum...
Bu yüzden abartılı doğum günleri istemezdim, anılara ve özellikle o tek bir tane keki bulmak için çırpınan Asya'ma ihanet ettiğimi düşünürdüm.
Arama cevaplanmadı ve kapandı. Boş boş oyalandım bir süre. Sabahın on ikisinde hazırlanmış olmama rağmen çoktan gelmiş olmaları gerekirken hala ortada kimse yoktu. Yoksa... Unutmuş olma ihtimalleri?
Abartılı doğum günü sevmezdim ama unuturlarsa da önümüzdeki bir yıl boyunca kafalarını şişirirdim. Ayrıca Sude'ye de söylemiştim. Ama ondan da ses çıkmamıştı.
O sırada telefonuma düşen mesajla düşüncelerim anlık olarak dağıldı.
siyahınkızı: Sana o kadar kızgınım ki, komik olan buna rağmen sana kıyamıyor olmak.
siyahınkızı: Seni her şeyinle tanıdığımı bildiğine göre eskiden aynı yetimhanede olduğumuzu anlamışsındır.
siyahınkızı: Tek garantim yetimhanedeki neredeyse tüm çocuklarla iyi anlaşıp arkadaş olduğun için beni kolay kolay bulamayacak olman.
siyahınkızı: Ama yine de bunu es geçmeyeceğim. Bugünü kutlayan ilk kişi olmak istedim.
siyahınkızı: İyi ki doğdun Emre. İyi ki seninle karşılaştım, bunu söyleyeceğimi düşünmezdim ama iyi ki o yetimhaneye bırakıldım.
siyahınkızı: Sen başıma gelen en güzel şeysin.
kaanemressin: Hadi ama, yapma. Bak benim yükselenim balık, ağlamamı istemezsin.
kaanemressin: Aynı yetimhanede büyüdüğümüzü tahmin etmiştim, ama oraya düştüğün için seni sevindirecek kadar değerliysem gözünde gerçekten sevildiğimi hissederim.
kaanemressin: Bana neden kızgın olduğunu bilmiyorum ama teşekkür ederim siyahın kızı, iyi ki varsın.
siyahınkızı: :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESKİ SEVGİLİ
Hài hước* Bir yeni mesajınız var * @x.sude_x : Antika gibi çocuksun maşallah @x.sude_x: Seni bıraktığımda sümüklü bir şeydin, amcalara pipini gösteriyordun. @x.sude_x : Hatta ona buna göstermeye nasıl alışmışsan bana da göstermeye çalışmıştın. Kasa sağlam d...