Bevezető Rész.

331 12 0
                                    

Nézd Cristina ez elképesztő-mondtam a nővéremnek aki épp utánam szállt ki az autóból.
-Cristina: Figyelj Carol, tudod jól hogy nem szivesen jöttem el, főleg nem Buenos Airesbe, és főleg nem CNCO koncertre vagy micsodára, hisz azt sem tudom kik vagy mik azok.
IGEN A NŐVÉREM NEM NAGY CNCO RAJONGÓ, VELEM ELLENTÉTBEN. És végre sikerült rávennem hogy kisérjen el Buenos Airesbe a kedvenc bandám a CNCO koncertjére.

-Cristina: Na Carol kész vagy? 10perc és indulunk. Ha találkozni akarsz a micsodákkal, akkor siess.
-Már megyek! Válaszoltam a nővéremnek, akinek a hangjából itélve, nem nagyon van kedve.

A hotelben beérve a fürdőbe, megpillantottam a nővérem, aki nem igazán csípta ki magát. Jobban mondva szereti a laza stílust, szintén velem ellentétben.
-Na indulunk?- Pillantott rám a nővérem.

Az autóba beszállva az anyós ülésen foglaltam helyet, Cristina mellett.
Fél órával később

-Cristina: Carol, gyere azt hiszem itt vannak a Meet&Greet-esek. Menj csak. Majd bent találkozunk.
-Rendben. Köszönöm Cristina, Szeretlek.- Majd egy puszit nyomtam a nővérem arcára.

Cristina szemszöge

Az arénába beérve gondoltam elmegyek még a mosdóba sminnket igazítani, míg Carol a fiúkkal beszél.
Eindultam a mosdó felé, de szokásos módon eltévedtem. Hatalmas volt minden, és csak reméltem hogy a húgom jól van.
A nagy gondolkodásban, nem vettem észre hogy beleütköztem valami srácba.
Figyelmen kívül hagyva, kikerültem és elmentem mellette mire ő utánam szóllt.
-HÉ ANNYIT SEM ÉRDEMLEK HOGY BOCSÁNAT?
-Megfordultam és egy eléggé ismerős arc villant meg előttem.
-Óó hát persze. Elnézést.
-Így már jobb.-válaszolt az ismerős idegen.
A hátam mögül hirtelen egy idősebb férfit hallottam meg kiabálni.
-CHRIS KEZDÜNK GYERE!!
Micsoda? Chris? Ez ismerős de nem tudtam kicsoda.
Vissza mentem az arénába majd megpillantottam a húgom az első sorban.
-Na mesélj mi volt?-kérdeztem.
-Carol: Úristen!!! Nagyon édesek, és Ericknek azok a szemek, és még mosolygott is rám, képzeld megkérdezte a nevem is! De Christopher nem volt ott... - Hadarta el a húgom.
-Hogy hogy nem volt ott?-kérdeztem mire az egész Aréna lesötétült és a fiúk megjelentek a szinpadon.

Harmadik daluk a 'MALA ACTITUD' közben Erick,és Christopher állt azon az oldalon ahol mi a hugommal.
Erick kezdte a zenét.
'Nada se compara al olor de tu piel
Tienes la fragancia que me hace enloquecer'
Észre vette a húgom mire egy mosoly jelent meg a száján. A húgom hatalmas sikolyban viszonozta Erick mosolyát.

Ericket Christopher követte.

'Eres el motivo de mi amanecer
Es incontrolable de ti no querer'

Közben észre vett a tömegben, amit egy kacsintás követett. Ekkor jöttem rá hogy: Ő VOLT AZ A SRÁC AKIBE BELE ÜTKÖZTEM.

Csak álmodom.. Where stories live. Discover now