Újra együtt 2❤🥺

49 6 6
                                    

Carol szemszöge:
2 hónapja és 2 hete hogy nem láttam Zabdit már videochaten is meg telefonon is utoljára 2 hete beszéltünk ls ez mind miattam van ez a sok munka, tudom hogy nem haragszik miatta de azt is tudom ,hogy nem esik neki jól.Christina egy másfél hónapja utazik már a srácokkal már nem kicsit láttszik a hasa mondjuk már lassan 5 hónapos terhes.Vége az öszes divat bemutatónak már csak pihanésre van szükségem ,bár ez most nem igen fog össze jöni ugyan is a fiúk kiadták a HONEY BOO-t Natti Natasha közre müködésével ami hatalmas siker lett igy egy csomo promóciós túrnénak néznek elébe a fiúk.Gondoltam fel hívom Zabit.
-Szia maci
-Szia szívem
-Annyira sajnálom hogy az utóbbi 2 hétbe nem tudtunk beszélni
-Hátt nem haragszom de nem esett túl jól ,bár én sem nagyon értem rá az elmult 2 hétben de rád mindíg lesz időm
-Figyel Zab tudom ,hogy azt beszéltük hogy a fiukkal együtt Chicago-ban töltjük de nem tudok utazni
-Ezt most nem mondod komolyan oké a szülinapomra nem jösz de hogy már karácsonyyra se ,ezt már te sem  gondolod komolyan ugye??????????????
-De sajnos igen.
És itt rám rakta a telefont, pedig ha tudná hogy megyek a többiekkel meg van beszélve hogy meglepetés leszek ,bár kicsit kiakadt remélem örülni fog nekem.
Este lefeküdtem aludni hajnal 3-kor csörgött a telefonom Joel volt ,furcsáltam is mert nálluk is hajnal 3 volt
-Szia Joel mi a baj??
-Hátt Zabdi kicsit kiakadt és hát kicsit leidta magát de nem igazán történt semmi csak akartam hogy tudd.
-Rendben köszönöm .
reggel tízkor megint telefoncsörgésre kelltem hát ezt nem hiszem el kivételesen nem ,Joel hanem Erick hívott.
-Szia Erick mondjad???!!!!!!!
-Uristen Carol nagy gáz van reggel Zabdi felkelt és mondta hogy adjam már oda neki a telefonom mert valamit meg kell néznie és ugye a tegnapi után nem tudta hova rakta, na szóval oda adtam és ugye az sms -eket töröltem majdnem mindet az utólsót nem a ""Rendben gyere ki majd elém ott talűlkozunk de ugy hogy meg ne tudja"" ráadásul a hívásaimat sem töröltem és hát azt is megnézte .
-Erick bírd ki este átadtok mint ajándék és tisztázzuk a dolgokat bírd ki légyszi.
Zabdi szemszöge:
Nem jön a szülinapomra de még karácsonyra sem és most ezek a hívások az az sms remélem nem csal meg főleg nem Erick-kel.
Ma van a szülinapom és még csak egy sms-t sem kaptam(idő közben a telefonom is megtaláltam)
Este lenyomtuk a koncertet és már mentünk is a hotelba visza a fenti lakosztály kibérelték a fiuk mert ott mindenki elfér ,mindenki felköszöntött majd átadták az ajándékokat.
Erick-től egy telefontokot kaptam amin én és Carol vagyunk (Tiszta irónikus)De nem haragszom rá majd megmagyarázza vagyis remélem
Chris-től gitárt kaptam
Rich-től is és tudtam hogy ebből baj lesz
Rich: Chris direkt megbeszéltük hogy ki mit vesz erre gitárt veszel mikor tudod hogy azt vettem
Chris:Jól van na én már régebben megvettem csak mondtad hohy te is már megvetted igy nem akartam elrontani a kedved.
-Fiú köszönöm mind a kettő egyedi
Joel-től:Egy Gucci ciőt és egy hozzá illő pulóvert és egy Nike ciőt és egy szintén hozzá illő melegítő szetett.
Christinától pedig egy párnát amin mi vagyunk Carol-al
Köszönöm fiúk és ,Carol nem kellett volna ennyi minden.
Chris: Várj még van egy közös ajándékunk.
Joel: Ugy bizony Bro
és akkor oda toltak egy ember méretű díszdoboszt.
-Atya uristen mi van benne???
Erick: Nyisd ki és megtudod.
Oda mentem és kinyitottam és akkor nem hittem a szememnek .
-Uristen hát te?
-Meglepetés szerelmem remélem örülsz
-Hogyne örülnék
Erick: Akkor nem haragszol?
-Miért eddig haragudtam?
-Hát azt hittem
-De hogy ugy voltam vele hogy majd megmagyarázzátok ,de azért nem esett jól
Mikor mindenki elfáradt vissza mentünk a szobánkba és a szerelmemmel a karomban aludtam el.


Na skacok arra gondoltunk hogy írnánk egy könyvet természetesen fanfiction-t Malumá-ról de csak kicsit később ugyanis ott a másik könyv is .
Ha nektek van bármilyen könyvhöz ötletetek legyen az fanfiction bármi irjátok le commentbe

Csak álmodom.. Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang