Zabdiel szemszöge:
Mikor Yanelis bemutatta Cristinát és Carolinát nem gondoltam volna,hogy ennyire jól kijövök majd vele/velük. Nagyon rendes lányok, s nem mellesleg, nem is kicsit gyönyőrűek. De már az elején megfogott valami Carolinában. Miután Richard-dal kielemeztük a helyzetet, és Richard konkrétan kijelentette, hogy kell neki Cristina és Aaliyáh-val is milyen jól kijön, minden fan tudja, IMÁDOM kislányát, szóval ez nekem is fontos. Cristina nem fan de ez így nem is baj. Legalább mint ember ismerheti meg Richardot. Carol fan de mikor beszélgettünk úgy vettem észre engem akar megismerni nem pedig az énekest persze a zenéről is szó esett de az csak úgy másodlagosan. És mit ne mondjak igen kicsit féltékeny lettem mikor Erickkel számot cseréltek. Tetszik ez a lány holnap meg adom neki énis a számom!
Cristina szemszöge:
Reggel mikor felébredtem Aaliyah olyan édesen aludt rajtam. Gondoltam ha már itt aludtunk csinálok nekik reggelit. Mikor reggel ki mentem, Richard a kanapén aludt elég kényelmetlen lehetett nem értem mért nem a lányával aludt s ébresztett fel. Gondolatmenetemből Rich ébresztett fel.
Richard szemszöge:
MIután elhatároztam hogy megszerzem magamnak ezt a lányt, kimentem a kanapéra aludni. Mit ne mondjak rohadt kényelmetlen volt, de érte mindent, és olyan szépen aludtak nem ébresztettem volna fel őt. Mikor felkeltem engem nézett de vidáman. Nagyon elgondolkodott.
Richard és Christina(R:C)
R:Jó reggelt
C:Neked is
R:Hogy aludtál?
C:Jól köszönöm, Te?
R:Én is bár nem a legkényelmesebben.
C:Kérdezhetek valamit?
R:Persze
C:Miért nem a kislányoddal alszol
R: Én általában vele alszok, sőt mindig csak most valaki elfoglalta a helyem:)
C Uristen nem tudtam sajnálom azt modta Yanelis hogy Aaliyah egyedül alszik. Miért nem ébresztettél fel?R: Édesen aludtatok dehogy ébresztettelek volna fel. Igazából rajtam Yocelynen az édesanyján, kivül csak a plüss-ével vagy Zabdival alszik.
C:Áhh értem sajnálom
R:Semmi baj örülök ,hogy ilyen jól kijössz vele Aaliyah elég vissza húzodó ,bár ha ismer akkor a közeledbe egy igazi energia bomba.
C:Áhh azt vettem észre gyönyörű és csodás kis lány. Tegnap miután elmentetek, végig játszottunk és külön kérte,hogy én fürdessem meg.
R: Hűha.
C: Gondoltam csinálok reggelit,Segitesz?
R: Persze megyek.
C: Ja ès arra gondoltam hogy a tegnapi vendég látásért ma tarthatnánk nálunk Pizsipartit. Van 6 vendég szobánk. Én majd alszok a kanapén ennyivel tartozom.
YOU ARE READING
Csak álmodom..
FanfictionEz a könyv két testvérről és a világ egyik leghiresebb fiúbandájáról szól a CNCOról. Ha érdekel kukkants be. ❤️❤️ #cnco #Richard #Erick #Joel #Christopher #Zabdiel