Carol szemszöge;
Mikor Cristina ràmutattot arra a bizonyos asztalra, hogy hova üljünk, majd nem menten eldobtam az agyam. Hiszen felismertem Erick nővérét ,de probàltam természetesen viselkedni hiszen még is csak megakartam ismerni őt, hogy milyen ember, jól elbeszélgettünk ,aztàn az elmúlt 2 hétben nem beszéltünk csak telefonon, mert nagyon lefoglalta az egyetem, s mikor mondta ,hogy menjünk el hozzà és bemutatja az öccsét és a baràtait olyan izgatott lettem. Persze Cristina azt sem tudta ki az öccse.
Aztàn eljött az a bizonyos nap.
Màr az ajtóba àltunk Cristina csöngetett. És Chris nyitott ajtót. Az én Christopher Velezem. Majdnem olyat sikoltottam, hogy a nővéremnek rögtön leesett hogy kikhez jöttünk. Kicsit meglepődött, főleg mikor meglàtta Christ ,bàr nem tudom miért. Chris ajtót nyitott és épp úgy ő is meglepetten figyelt minket. Yanelis rögtön rohant le az emeletről.
Carol, Cristina! Sikoltott fel. Gyertek beljebb bemutatlak titeket az öcsémnek és a barátainak, akikkel élek.
Én rögtön válaszoltam.
Yanelis. Én ismerem őket. Cristinának mutasd be a fiúkat.
Yanelis vette az elhangzottakat így elkezdte körbe vezetni a nővérem, amíg én elfoglaltam magam Erickkel.
Yanelis: Szóval Cristina. Ő itt Cristopher Velez, és..
Chris: és ő az a csaj aki nekem jött az Arénában.
Erre rögtön felkaptam a fejem.
Mivan? Te összeütköztél vele és nem mondtál semmit?
Cristina: Carol azt sem tudtam hogy ő kicsoda!!
Yanelis: Oké.. Nevetett fel. Fojtassuk.
Ő itt Zabdiel de Jesus.
Ő Joel Pimentel De Leon.
Ő Richard Camacho, ő pedig a kislánya Aaliyah Sofia. Ahogy Richard megpuszilta a nővérem láttam rajta hogy teljesen elpirosodott. Tuti zavarba jött. Nem csak én hanem Yanelis és a többi srác is észre vette a vonzalmat a két fél között ugyanis nem tudta senki kizökkente őket a szemkontaktusból. Yanelis hogy fokozza a feszkót szólt Ericknek. Yanelis: És a kis nőcsábász. Mivan öcskös becsajoztál nyagatta az öccsét akivel mi szintén tartottuk a szemkontaktust. Azok a kék szemei eltudnék benne veszni.
Yanelis: na Cristina. Ő pedig az én kisöcsém, aki úgy látszik hamarosan a húgod pasija. Nevettek fel. Ő Erick Brian.
Hirtelen megcsörrent Chris telefonja. Gyerekek RENATO!
Kiabálta el magát.
Mindenki gyorsan oda sietett a telefonhoz kivéve engem Cristinát, és Yanelist.
Renato: Fiúk azonnal a próbaterembe. Már így is késtek.
CNCO: MEGYÜNK APA!
Apa? Kérdezett rá a nővérem.
Igen így hívják a fiúk és mi is Renatot a menedzseruket.
A fiúk kapták magukat Erickkel mi telefonszamot cseréltünk így remélem keresni fog.
A nővérem ajtót nyitott amit Chris es a többi fiú meg is köszönt.
Az autóból viszont Richard vissza szaladt a bejárathoz.
Én és Yanelis úgy tettünk mintha nem hallottuk volna, pedig mindent hallottunk.
Oda szaladt a nővéremhez.
Richard: Ugye látlak még?- húzta mosolyra a száját közben Aaliyah a nővérem kezében volt.
Cristina: Nagy valószínűséggel igen. És én is remélem.
Majd egy cetlit nyomott a nővérem kezébe amin a telefonszámja volt.
Yanelis: Csajok. Maradjatok ma éjszakára. Kérlek.
Cristina: Ne...
Rögtön a szavába vágva mondtam IGENT!
Yanelis: A fiúk kb 11re itthon lesznek. De nyugi.
Én alszom, veled Carol.
Cristina pedig Aaliyhával. Persze ha vállalod. Kérdezte a nővéremtől.
Cristina: Persze vállalom.
Yanelis: Szuper.
Mi tudtuk hogy Richard a kislánnyal alszik de a nővéremnek ilyenről nincs tudomása. Így picit kicseszünk vele.
És én.. Yanelis át tett egy állítólag üres szobába. De vajon üres az ha nincs bevetve az ágy?
YOU ARE READING
Csak álmodom..
FanfictionEz a könyv két testvérről és a világ egyik leghiresebb fiúbandájáról szól a CNCOról. Ha érdekel kukkants be. ❤️❤️ #cnco #Richard #Erick #Joel #Christopher #Zabdiel