Hola Puerto Rico

66 6 1
                                    

Carol szemszöge:

Mikor sikeresen feljutottunk a gépre a fiuk meg is jegyezték hogy elvonjuk tölük a figyelmet ezen természetesen csak röhögtünk ,majd elfoglaltuk a helyünket. Én Zabdiel mellett mig Cristina Rich mellett. Chris olyan volt mint egy kis gyerek a vidámparkban annyira cuki volt olyan jo volt látni milyen szerelmes. Néha Zabdi rám is szolt ,hogy kezd féltékeny lenni,mire csak röhögni tudtam majd a mellettünk alvó Chris vállára hajtotta a fejét. Olyan cuki volt hogy lőttem is egy képet. Majd elő vettem a fülest és zenét hallgattam. Majd egyszer csak arra lettem figyelmes ,hogy Chris kelteget ,kinyitottam a szemem és mondta Chris ,hogy 5 perc és landolunk. Elkezdtem keltegetni Zabdit puszikkal mire kinyitotta a szemét és megcsokolt . Leszáltunk és elment mindenki kávét venni kivéve engem meg Zabdit mi vigyáztunk a cuccokra.

Zabdi: Gyorsan eltelt ez a 6 óra 45perc szivem és én ezt mind végig aludtam (Itt el röhögtem magam)

-Carol: Ne aggodj szívem ahogy elaludtál lőttem rólad és Chrisről egy képet és már aludtam én is. Engem is Chris keltett fel.
Zabdi: ugye Chris nem úgy keltett téged ,mint te engem mert kinyirom. (itt megint röhögtem egy nagyot)

Carol: Ne aggodj már annyit szívem, egyébként jól áll a féltékenység. De nem csak megrázta a vállam itt nagyra nött szemekkel nézett rám (nem értettem)s egyébként is szivem, Cristinànak Joel segített leszállni Rich is lehetne féltékeny.
Zabdi: De.. áh mindegy. Amúgy. Mi az ,hogy csak??????

-Carol: Úristen te nagyon beteg vagy Zabdi. Chrisnek van barátnője és nekem meg egy álom pasim nem elég hogy sexy okos kedves jóképű minden lány álma és az enyém. Ha nem téged szeretnélek nem lennék veled. Bármit csinálsz teszel azért határokon belül de én akkor is szeretlek.

Zabdi: Boccsás meg szívem. De annyira szeretlek nem akarlak elveszíteni én mindennél és mindenkinél jobban szeretlek

-Caro: Én is életem.
Zabdi: Sóval sexynek és jóképűnek tartasz?? kérdezte felhuzott szemöldökkel.
Carol: (Itt felröhögtem) Te csak ennyit szűrtél le belőle abból amit mondtam?

Zabdi: nem azt is hogy minden lány álma vagyok. (Itt megforgattam a szemem)

-Carol: Meg fő hogy tökéletes és hibátlan ugye

Zabdi: Így van látod azt hiszem megtartalak nem elég hogy okos,kedves,gyönyörű csaj de még főzni is tud takarítani is szeret egy Topp model ,és még csak az ENYÉM. Ezt a szót jól megnyomta ezen csak röhögni tudtam.
Vissza tértek a többiek.

Cristina, Joel: Na elég gerle pár még itt raktok tojásokat.
Chris: Hoztam nektek kávét igaz ti végig aludtátok az egész utatat de kell hogy felébredjetek mert megyünk a hotelba lefürdünk készülődünk és megyünk a koncert helyszínére,mert annyi időnk lesz hogy pont 1szer elpróbájuk a show-t. (Fújta nevetve).
Itt is egy kis busz várt minket beszáltunk és 25 perc út után megálltunk egy gyönyörű hotel előtt. Mindenki elfoglalta a szobáját természetesen én és Cristina a szerelmeinkkel egy szobába leszünk.

Zabdi: Szívem menjünk fürdeni mert kivételesen nem akarok elkésni.
-Carol: Rendben életem menjünk még a végén felnősz itt nekünk.
Zabdi: Koncerten ott lesznek a szüleim,meg a bátyámék és a koncert után mennek egyből haza. De holnap elmegyünk hozzánk ,mert holnap után megyünk Dominikára.
Miután lefürödtünk, elkészültünk és mentünk le ebédelni már mindenki ott volt

Chris: Jaj Zabdi életem azt hittem már 3 man jöttök le hogy ilyen sokáig voltatok fent bár kivételesen nem késtetek.
Carol: Mert Zabdi azt mondta kivételesen nem akar késni még a végén fel nől itt.
Zabdi: Mi az hogy 3-man?

Chris: Hát te,Carol,meg a kicsi Zabdi.
Én csak szemet forgattam és leültem megebédeltünk majd beszélgettünk. Egyszer csak jött egy ötlet hogy hogyan szolhatnék vissza Chris-nek

Carol: Te Chris ha már ennyire lovagolsz ezen a kis Zabdi dolgon, mikor lesz kicsi Chris? ti még is csak régebb óta vagytok együtt.Itt mindenki felröhögött.
Chris. Hát idővel biztos.
Rich: Ezt meg hogy érted?

Chris. Hát én is csak öregszem azért csak 24 éves vagyok és lehet kinevettek de Becky-vel már beszéltünk erről a gyerek témáról és bele is kezdenénk csak hát fél hogy szét szednék a rajongók. szontyolodott el.

Joel: Ez azért érthető vannak örült rajóngóink nem is egy és Becky-nek is van egy pár millió rajongoja ha ugy vesszük.

Chris: Igen de látok még rá esély mert azt mondta hogy erre majd ma vissza térünk. Apropó holnapra mit terveztek.
Joel: Azt hiszem szétnézek Zabdiel városàban.
Erick: Én alvàst. Csak én a szerelmemmel itt. Alícia elpirult és adott egy csókot Erick-nek.
Zabdi. Mi anyuékhoz megyünk

Rich: Én is alvást terveztem rá nézett a nővéremre. Mire Cristina közbe szolt.
Cristina: Ami azt illeti meg a gépen megbeszéltük Joellel hogy még nézzük a varost. Ha akarsz szerelmem tarts velünk.
Rich: Inkább kihagyom. Menjetek nyugodtan.
Majd rám és Zabdira nézett ilyen (mi történt fejjel)
Chris: Mi pedig ha minden úgy sikerül ahogy kigondoltam babaprojektezünk.

Ezen mint felnevettünk.
10perc múlva elindultunk a koncert helyszínére ,és mikor oda értünk a fiuk egyből elkezdtek próbálni megállás nékül mikor befejezték a próbát már a közönséget engedték be. A fiuk oda jöttek adtak egy-egy csókot, Rich oda jött hozzám és annyit mondott hogy fagassam ki Cristinàt a Joel ügyben. Mondtam neki hogy Joelnek van barátnője de neki ez gyanús. Hatjo mondtam. Majd elmentek átöltözni és már színpadon is voltak. Másfél óra mulva leidzadt ,fáradt sexy Zabdi-t kaptam vissza.
Rich: Na Carol.?
Carol: Nem mondott semmit Rich nem tudom.
Vissza indultunk a holtelba mikor felértünk a szobába lefürödtünk és már aludt is Zabdi én meg csak néztem hogy milyen szerencsés vagyok.

 Vissza indultunk a holtelba mikor felértünk a szobába lefürödtünk és már aludt is Zabdi én meg csak néztem hogy milyen szerencsés vagyok

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Csak álmodom.. Onde histórias criam vida. Descubra agora