Carol szemszöge:
Haza mentünk és mindent kitakarítottunk pontról pontra. Aztán elmentünk bevásárolni.
Haza felé tartottunk mikor írt Erick ,hogy elindultak.Haza érve elkesztük készíteni a vacsorához valókat. Miközben tálaltunk 2autò parkolt be a házunk elè ,ki mentünk eléjük köszöntöttük őket ,majd Yanelis közölte ,hogy ő nem tud maradni mert a barátjával már hamarabb lebeszélte a mai napot. Zabdi most is szívdöglesztő volt ,mint mindig Erick a szokásához híven puszival köszöntött ,amin ha jó láttam Zabdi csak mosolygott elég fura ,reggel még megölte volna Erick-et most meg örül a barátságomnak Erck-kel ,biztos reggel féltékeny volt de azóta már megbeszélték.
Zabdi szemszöge:
Reggel mikor Carol-ék elmentek úgy döntöttem beszélek Erick-kel.
Z:Figyelj Erick
E:Mondjad Zabdi
Z:Mi van közted és Carol közt?Erre fel nevetett
E:Mondták már ,hogy jól áll a féltékenység:)
Z:Miről beszélsz?
E:Arra ,hogy milyen féltékeny vagy,pedig nincs mire Rich is mondta ,hogy szerelmes vagy Carolba de ezt én is látom,amugy is csak barátok vagyunk 2 dolog miatt is.
1.van barátnőm
2.TE tetszel neki
Z: Nem mondod komoly???????
E: Komolyan
Z: Ez az. Ha megyünk elhívom randizni
Na de most vissza jelenbe mikor megérkeztünk Carol ès Cristina kint vártak mint mindig most is olyan gyönyörű volt. Bementünk körbe vezettek a házba majd leültünk vacsorázni. Megkérdezték ,hogy van-e kedvünk filmet nézni persze igent mondtunk ,mondták ,hogy mi válasszunk így ez esetben horror lett.Carol kiment a konyhába pattogatott kukoricáért és ezt a pillanatot éreztem a megfelelőnek így utána mentem,hogy elhívjam randira.
Carol szemszöge:
Mikor kimentem patogatott kukoricáért ,egyszer csak Zabdi jelent meg mellettem.
Z:Figyelj Carol szeretném megkérdezni ,hogy nem-e eljönnél velem randizni,nagyon tetszel sőt tudom csak 2 napja ismerjük egymást de én szerelmes vagyok beléd.
C:Persze szívesen elmegyek veled randizni. Èn mint tudod fan vagyok ezèrt szeretnèlek megismerni miny embert , ès nem mint egy hiressèget. Nem bánom ,hogy elhùrcoltam a nővéremet a koncertre. És nekem is nagyon tetszel sőt én is szerelmes vagyok beléd.
Z:Komolyan?
C:Igen
C:Zabdiel felkapott elkezdett a levegőben pörgetni majd megcsókolta ÙRISTEN! azt hittem menten elájulok...
Z:Akkor a randit később megbeszéljük most pedig menjünk ,mert már a többieknek biztos hiányzunk.
C:Rendben:)
Vissza mentünk a többiekhez amikor Cristina belépést.
Cristina: Horror megy? Aaliyah aludt a kezèben amit Richard csodálva nèzett ragyogò szemekkel.
Cristina: Akkor felviszem Aaliyaht aludni a szobámba.
Cristna visszajött, ès mivel sarok ülős kanapénk van ezért mindenki elfért rajta én Zabdi mellé, Cristina pedig Rich mellé ült. Nagyba néztük a filmet èppen beleèltük magunkat amikor megcsörrent a telefonom.
Carol=Ca,Cristina=Ch ,Z,C=Chris,E:, Car=Carlos:J:Z:)
Ca:CRISTINAAAAAA
Ch: Mondjad
Ca:Nézd ki hív
Ca: Uristennnnnnn(felvettük és egyből kiraktuk a nagy tv-re)
Ca,Ch:Szia bátyus.
Car: Sziasztok
Z,C,R:J:E: Szia Carlos
Car: Sziasztok fiuk hát ti????
Z:Hát én a hugod barátnője vagyok erre meg vorgadtam a szemem
Ca:nem is
Z:Még...
Chris:Már olyanok mint egy házas pár Carlos. Nevetett fel.
Naa mindegy csak annyit akartam mondani lányok ès na fiùk, hogy bár 2 év kor különbség van köztetek egy héten van a szülinapotok és arra gondoltam mivel Carolina szereti a cnco-t eljöhettek velünk 2 hónapig a turnèra. Addig legalább Zabdi meg Carol jobban ösze melegednek.
Z: Ez egy nem rossz ötlet sőt nagyon tetszik.
Ca:Gondoltuk majd Zabdi megcsókolt azt hittem menten elájulok.
R:Akkor ezt megbeszéltük:)
E: Ja és én is hozhatnám a barátnőmet ha nem gond erre az összes fiú oda kapta a fejét.És egyszerre kérdezték
MIIII???? neked van barátnőd és mi nem is tudjuk????
E:Bizony már 6 hónapja na jöhet???
(mindenki):Persze
Chris: Rich te nem akarsz semmit mondani Carlosnak?
R: Kussolj nincs semmi. Csak barátok vagyunk semmi más.
És elmentünk aludni ,és én Zabdi karjai közt aludtam el.
Hirtelen az éjszaka közepén a nővérem sìrására èbredtem. Benyitottam hozzá ès megkèrdeztem mi a baj.
Cristina: Hallottad Carol. Csak barátok.
Nem tudtam mit válaszolni kérte hogy hagytam egyedül ezért vissza feküdtem Zabdi karjai közé.
YOU ARE READING
Csak álmodom..
FanfictionEz a könyv két testvérről és a világ egyik leghiresebb fiúbandájáról szól a CNCOról. Ha érdekel kukkants be. ❤️❤️ #cnco #Richard #Erick #Joel #Christopher #Zabdiel