Richard szemszöge:
Reggel amikor felébredtem olyan dél körül lehetett. Le mentem a konyhába de nem találtam ott senkit csak Ericke-t és Alíciát.
Alícia, Erick: Jó reggelt Rich.
Rich: Jó reggelt. A tobbiek?
Alicia: Zabdi elvitte Carolt az anyukájához, Chris pedig Becky-vel ment el.
Rich: És Joel és Cristina?
Erick: Ők mentek el leghamarabb.
Rich: Együtt?
Erick: Igen. Azt mondták várost néznek.
Féltékenység öntött el de próbáltam magamnak mondani hogy Joel azért mégis az egyik legjobb haverom, és Cristina sem tenne olyat. Hisz szeret engem. De amikor már kezdett be sötétedni, már mindenki haza ért.
Chris meg kérte Becky kezét aminek örültem mind örültünk neki.
Rich: Chris?
Chris: Igen testvérem?
Rich: Nem láttátok a városban véletlenül Cristinàt és Joelt?
Carlos: Richard már mondtuk hogy mentek várost nézni.
Becky: Szerelmem szerintem mondd el.
Chris: Na jó de igen làttuk őket. Éppen indultunk a partra amikor meglattuk őket Joel Cristina derekát fogta. De figyelj nem tudom hova mentek.
Yanelis: Rich, ennyire nem bízol a barátodban és a baratnodben? Ugyan már biztos nem volt és nincs is köztük semmi.
Erre kinyilt a hotel ajtaja és Joel a barátnőm kezét fogva sétált be.
Rich: Itt meg mi folyik? Cristina? Magyarázd meg.Joel szemszöge:
Meg kértem Cristinàt hogy segítsen meglepetést szervezni Emíliànak. Éppen az ékszeres üzlet felé mentünk amikor ő hirtelen osszeesett a kezemben nem tudtam mit tegyek így gyorsan bevittem a kórházba.Cristina szemszöge:
Cristina: Kicsim megtudom magyarázni!
Rich: Mit? Lassan 11 óra Cristina, reggel utazunk Dominikàra anyamek abban a tudatban vannak hogy bemutatom életem szerelmet, erre te kézenfogva alitassz be az egyik legjobb haverommal. Álltak egymás mellett Emiliaval.
Joel: Cristina hagyd. Majd én elmondom. Először is, Gratulálok Chris és Becky. Sok boldogságot. Másodszor. Ne értsétek félre. Nézett Emiliara és Richardra. Meglepetést akartam készíteni neked szívem, és Cristina rosszul lett.
Mindenki: Micsoda? Mi történt?
Joel: Éppen hogy elkaptam. Összeeset. Nem tudtam mit tenni bevittem a kórházba. Azért voltunk ilyen sokàig, mert az eredményekre vártunk.
S Richard tudod hogy Szeretlek, de mielőtt le szólnad a barátnőd meghallgathattad volna. Ugyanis. Itt a papír CRISTINA ÀLLAPOTOS! Majd a kezébe nyomta a papírt.
Rich: Én úgy sajnálom.
Joel: Emília. Helyezd magad kényelembe a vendég szobába. Cristina ma velem alszik. Ne haragudj Rich. Nem gondoltam hogy ilyen is tudsz lenni.
Mindenki fal fehéren nézett ugyanis Joelnek volt igaza.
Carlos: Joel? Segítek felvinni Cristinàt. Hadd pihenjen.
Joel: Kösz Tesó.
Richard meg mindig meredten bámulta a papírt. S mindenki fal fehéren dolgozta fel Joel mondatait.
Becky: Ne haragudj. Szerintem igaza van. Szóhoz sem hagytad jutni s láttad milyen rosszul nézett ki.
Chris: Szerintem is. Ma inkább hagyd. Hadd aludjon Joel szobájában.
Emilia: Ja had aludjon a szerelmemmel én meg a vendég szobába ugye?
Yanelis: Hűha Emília... te aztán tudod a lényeget. Ma Cristina Joel szobájában alszik és pumktum. Téma lezarva.
Rich: De,
Yanelis: Semmi de Richard. Még jó hogy ott volt Joel. Le szóltad "életed szerelmet" mielőtt kérdeztel volna bármit. Ès igaza van Beckynek. Mikor beléptek már rosszul nézett ki Cristina.
Zabdiel: S ne haragudj tesó de ez igaz.
Carol: Zabdi menjünk, meg nézzük Cristinàt aztán bekapolok neki. Reggel mi is indulunk. Aztán megyünk aludni.
Zabdiel: Rendben Szívem.
Carol: Yanelis? Carlos meg nem jött le ugye?
Yanelis: Nem. Segített Joelnek. Szerintem ott van még. Richard megkérlek valamire.
Rich: Mondd.
Yanelis: Ma hagyd pihenni Joelnél. Holnap lesz időtök beszélni oké? Ígérd meg.
Rich: Rendben. Megigèrem.
YOU ARE READING
Csak álmodom..
FanfictionEz a könyv két testvérről és a világ egyik leghiresebb fiúbandájáról szól a CNCOról. Ha érdekel kukkants be. ❤️❤️ #cnco #Richard #Erick #Joel #Christopher #Zabdiel