Carol szemszöge:
A lányokkal megbeszéltük ,hogy ma csajos napot tartunk épp kèszülődtem outfittet választottam. Köz tudott hogy Zabdi imád aludni de ammennyit ő alszik az valami borzadáj. Elkezdtem felkelteni puszikkal halmoztam el az arcát mire felkelt.
Carol: Jó reggelt életem.
Zabdi: Neked is. Miért vagy ilyen hamar fent szivem!?
Carol: Mert megbeszéltük tegnap a lányokkal ,hogy ma csajos napot tartunk ha már ma este indulunk a tour-ra .
Zabdi: De én a mai napot veled akartam tölteni
Carol: Látszott ha nem kelltelek fel, fel sem tűnik hogy elmentem.
Zabdi: Bocsi:( Tegnap koncertünk volt tudod hogy mindennél és mindenkinél jobban szeretlek kicsim.
Carol: Én is szivem, de most mennem kell mert elkések szóval majd jövünk.
Z: És addig én mit csináljak vagy csináljunk?
Carol: Tartsatok pasis napot vagy aludj itt elröhögtem magam.
Zabdi: De nélküled már nem tudok úgy aludni.
Carol: Életem imádlak de ha nem megyek elkések szóval megyek majd jövök bírd ki nagy fiú vagy szeretlek. megcsókoltam és elindultam.
30 perc mulva ott voltam a kávézonál ahol megbeszéltük a találkát. Már a lányok bent ültek
(Alícia:Carol:Cristina)
A:Mi tartott idáig már 10 perce várunk????
Carol:Bocsi lányok de Zabdi nem akart engedni nagyon sajnálom. Na de menjünk mert elkésünk a körmöstől.
Cristina,A: Rendben
Egy jó 15 perc után oda értünk a körmöshöz
Cristina: Csajok. Rich egész reggel nem szólt hozzám, nem tudtok valamit?
Alicia: Nem. Nekem Erick nem mondott semmit.
Carol: Biztos csak fáradt. Na kész is van. Mehetünk?
(Alicia, Cristina): PERSZE.Alicíá-é
Carol-é
Cristiná-é
Carol szemszöge:
Mikor haza értünk mindenki a konyhába volt. Vagyis majdnem mindenki kivéve a szerelmemet.
Chris:Sziasztok merre voltatok???
Carol:Csajos napot tartottunk de ezt tegnap előttetek beszéltük meg. Apropó hol van a szerelmem??
Erick: *felnevetett* még alszik egésznap nem is jött ki a szobából. Jòl le fáraszthattad az este bonìta.
Carlos: Ahj fiùk. Fogta a fejét röhögve.
Carol:Mikor ti haza jötettek már rég aludtam.
Joel: Hát akkor Zabdi csak a megszokását követi. De lassan nem ártana felkelteni mert 5 óra és este 10-kor megy a gépünk szóval 5 óra mulva és még be kell pakolni. Ahogy neked is Carol.
Richard: Èn már bepakoltam.
Carlos: Cristina?
Cristina: Ja èn is megyek akkor.
Carol: Rendben megyek fel keltem Zabdielt.
Ahogy lèpkedtem felfelè a lèpcsőn, nekem is feltünt, hogy mintha Rich kerülnè a nővèremet. Vagy forditva ahj nem tudom.
Bementem a szobába és Zabdi ott volt elterülve az ágyon. Oda mentem és elkezdtem puzilgatni az arcát mire egyből megmozdult és fél álomban csak ennyit mondott.
Zabdi: Anya még 5 perc.
Ezen akkorát röhögtem hogy fel is kelt.
Zabdi: Jó reggelt szerelmem. Mennyi az idő??
Carol: 5 òra maradt kerek 5 oránk még bepakolni.
Zabdi ùgy ugrott ki az ágybol mint ha fegyvert tartottak volna a fejéhez.
Zabdi:Basszus én ezt teljesen elfelejtettem szivem pakoljunk, de előtte együnk mert éhes vagyok. Így kimentünk a többiekhez akik csak röhögve fogadták Zabdit.
Zabdi: Nagyon viccesek vagytok.
Chris: Te Zabdi, ha te nappal alszol Carol meg éjszaka ,hogy lesz így kis Zabdi?
Zabdi: Ne agodj Chris, azt megoldjuk.
Chris: Figyi skacok az van hogy én nem tudom el hozni a barátnőmet a a tour-ra de bemutatnám. Bár ùgyis ismeritek
Mindenki:MIIIII???? NEKED VAN BARÁTNŐD??
Chris:Igen van.
Rich: És mi az hogy nem tud eljönni meg hogy ismerjük talán hires??
Chris: Igen.
Erick:Ember még nekem se mondtad el??? Ki az?
Chris: Becky G.
Mindenki: MI?? De hogy? S mikor?
Chris: Még a Diganle klipp forgatásán.
Erick:De annak már másfél éve és te képes voltál titkolni másfél évig?????
Chris hát nem volt egyszerű, na de menjünk pakolni.
El mentünk pakolni és rá kellett hogy jöjjek, Zabdi rosszabb mint egy gyerek de mondta, hogy az első koncert Puerto Ricoban lesz így oda repülünk ,tehát bemutat az anyukájának. Yanelist és a bátyámat pedig láttam csókolozni kiváncsi vagyok mikor mondják el nekünk.
Carol: Szerelmem kèrdezhetek valamit?
Zabdi: Persze èletem.
Carol: Miért nem beszél Rich Cristinával? Nem tudsz semmit?
Zabdi: Mèg nem mondta? Ma jön ha jól emlékszem 6 órára Yocelyn Aaliyàh-èrt. De azt nem értem miért nem beszél vele szivem hidd el.
Majd egy csókot nyomott a számra.
Hmm gondolkodásom, Zabdi szakította félbe.
Zabdi: Szivem a bőrönd nem fogja magát bepakolni. Nevetett fel.
CZYTASZ
Csak álmodom..
FanfictionEz a könyv két testvérről és a világ egyik leghiresebb fiúbandájáról szól a CNCOról. Ha érdekel kukkants be. ❤️❤️ #cnco #Richard #Erick #Joel #Christopher #Zabdiel