még mindíg Carol szemszöge:
Végre leszálltam el sem hiszem VÉGRE ,közben rezzgett a telefonom.
-Merre vagy szerelmem??Leszálltál már?
maj a képernyőn megjelent Zabdi nagyba annyira megijedtem majdnem eldobtam a telefont ,de feleszméltem ls felvettem
-Szia szívem.Merre vagy??
-Most szálltam le
-Már látlak itt integetek
És tényleg ott itegetett azzal a kisfius mosolyával anyira de anyira imdádom ez a fél év amióta együtt vagyunk sokat volltunk külön ,de amit együtt töltöttünka csodálatos, és mennyei volt.Szinte a karjaiba ugrottam,mire majdnem felborultunk ,de sikerült neki megtartania.A fejébe vette egy hónapja hogy edzeni kezd ,mert hát még is csak egy modell a barátnője vissza emlékezve is röhögő görcsöt kapok, miután válltottunk pár csókot elindltunk a ház felé ami a fiuk-é.Mikor oda értünk síri csend volt.
-Többiek?
-Alszanak ,hosszú volt a tegnap este.
-Mii???Miért?
-Tegnapi ,koncert utánna meg még beszélgettünk itthon
-Miről?
-Hát hogy mi történt velünk ez alatt az 5 év alatt Chris vőlegény ,Rich 2-szeres apuka ,Erick-nek barátnője van ,Joel-nek is ,és hát nekem is.
-Szóval kibeszzéltetek minket.
-Mondhatjuk ugy is.
-Te nem vagy fáradt?
-Nem már ittam 2 liter kávét
-Nem hiszlek el komolyan (mondtam röhögve)Mindegy csinálok valami kaját.
-Ahh egy Isten vagy.
-Nem az te vagy Jesus(és itt már ő is röhögött)
Mire megfőztem már csak röhögést hallottunk az emeletről és ott állt 4 félmesztelen fiu és 4 alul öltözött lány.
-Sziasztok csajok
Mindenki: Szia Carol.Mizu?
-semmi különös főztem
Chris: Ohhhh ooooo így kell ezt (mire Becky olyan nyakast adott neki hogy még én is éreztem.)
Miután ettünk kitalálták a lányok hogy tartsuk meg a csajos napot mire Zabdi fel is szólalt ,hogy ez neki nem igazán tetszik ,de hát ha Becky valamit a fejébe vesz ott kő kövön nem marad.Christina az 5 hónapos terhes nogyon szép hasa van és kisfiú lesz, és persze attól hogy tesók vagyunk én leszek a keresztanyja ,Rich pedig felkérte Zabdit keresztapának aki persze nagyon örült neki de visza a jelen be.
Lányok már kezd sötétedni nem megyünk,szerintem kapcsoljuk be a telefont is ,mert már a fiuk szívinfartust kapnak már már lassan 9 órája vásárolunk ,és persze Becky kitalálta ,hogy a nyugodt vásárlásért kapcsoljuk ki a telefont.
Én: Na csajok kinek mennyi??? Nekem 55 nem fogadott hívás 60 üzenet
Alícia: Nekem 50 nem fogadott hívás 20 SMS
Becky:Nekem 63 nem fogadott hívás 25 SMS
Emillia:Nekem 45 nem fogadott hívás 40 SMS
Christina: Nekem 65 nem fogadott hívás 75 SMS
-Jó akkor ezt Christina nyerte és itt mindenkiből kitört a nevetés.
Becky: Na tényleg menjünk mert holnap megyünk próbálni.
-Phhhuuuu ma egésznap kényeztettük magunkat körmös,maszázs.pedikür rengeteg ruha stb.
Haza értünk 5 írtó dühös fiuval találtuk szembe magad,Joel még sírt is látszott milyen cuki Istenem.
Rich: TiIIII!!!!!!!!!!!!!Normálisak vagytok mind az ötőtöknek kipacsolva a telefon és 9 órára eltüntök .Joel még sírt is.Bár már mi 4-en is majdnem nem sok kellett hozzá.
Becky: Sjnáljuk ,vagy is sajnálom én mondtam a lányoknak hogy kapcsolják ki olyan büntudatom van ne haragudjatok.
Mind az 5 fiu egyszerre: Nincs harag de ilyet többet ne csináljatok ,nagyon agódtunk fejezte be Zabdi.Mèg a fiukkal megbeszèltük hogy a 2 hónap phenès előtt mèg lesz egy díj átadó ,így holnap mèg oda is ruhát kell venni ,2 hèt mulva lesz.
Majd mentünk aludni.
Körmeink:Enyém;
YOU ARE READING
Csak álmodom..
FanfictionEz a könyv két testvérről és a világ egyik leghiresebb fiúbandájáról szól a CNCOról. Ha érdekel kukkants be. ❤️❤️ #cnco #Richard #Erick #Joel #Christopher #Zabdiel