Indulás.

77 7 11
                                    

Richard szemszöge:
Mikor Cristináék elmentek felhívtam Yocelynt hogy 7-re jöjjön Aaliyah-ért. De féltem hogy milyen lesz. Aaliyah-nak a búcsúzás Cristiná-tól. Meglepetést szerveztem neki ugyan is , Aaliyah és Yocelyn Miami.ban lakik de Yocelyn is Dominikai igy mivel Augusztus vége van ma ők is utazni még pedig nyaralni mennek Dominikára 3 hétre. Mi most Puerto Ricoba megyünk, majd utána, pedig Dominikára. Bemutatom a családomnak már nagyon várják. De ez meglepetés és nem akarom elszólni magam. Cristina bement a szobába és 5 perc után én is mentem utána. Az ajtóba állva hallottam ahogy sír.  benyitottam
Rich: Szívem mi baj?
Cristina: Neked mi bajod?? Egyik pillanatban szeretsz, a bátyám előtt kéred meg hogy legyek a barátnőd, aztán reggeltől rám sem néztél.
Rich: Nekem mi bajom?
Christina: Igen ,haza jöttünk és mintha nem is ismernél mit tettem??
Rich: Jaj életem semmit.. nem most akartam elmondani de legyen.
Cristina: Szívem megíjesztessz.
Rich: Yocelyn is Dominikai igy mivel Augusztus vége van ma ők is utazni még pedig nyaralni mennek Dominikára 3 hétre.  Most Puerto Ricoba megyünk majd utána pedig Dominikára és bemutatlak a családomnak de ezt meglepinek szántam ,és féltem hog elkotyogom de remélem tetszik az ötlet már nagyon izgatottak.
Cristina: Persze ez nem kérdés de most csosmagoljunk.
Rich: Uristen mennyi az idő, bucsuzzunk Aaliyah-tól.
Cristina: Rendben.
Rich: A játszószobába van.
Cristina szemszöge:
Lefürdettem felöltöztettem Aaliyaht  megfordultam s ott állt Rich és Yocelyn. Köszöntem neki és ő is nekem. Majd Rich elvitte Aaliyaht csomagolni ,közben Yocelynnel mindenről beszélgettünk mindenről szó esett. Majd Rich szólt hogy készen vannak.
Yocelyn: Vigyázz rá egy kincs és Aaliyah is szereti szóval a két kezemmel öllek meg Camancho,ha elcseszed.
felröhögtünk Rich-el
Rich: Nem.cseszem el.Yocelyn szeretem ezt a lànyt. De menjetek mert lekésitek a gépet.
Mi is össze pakoltunk levittük a csomagokat és gyülekeztünk a konyhába a vacsorához.
Carol szemszöge:
Zabdival összepakoltunk és levittük a böröndöket ,majd mentünk a konyhába vacsorázni ,már mindenki ott volt . Cristina egyszer csak félre rántott és elmesélt mindent töviről hegyire,nagyon örültem ,hogy ilyen jól kijön Yocelynnel. Azt hitten zűrösebb lessz. Legalàbbis ahogy a nővéremet ismerem. Én is elmeséltem neki hogy holnap bemutat Zabdi a családjának nagyon örült neki. Majd vissza mentünk a többiekhez.
Majd oda hajoltam Zabdi füléhez.
Carol: Te tudtad?
Zabdi: Igen de féltem ,hogy elmondod a nővérednek. Sajnálom szerelmem.
Carol: Semmi baj szívem. Jol gondoltad elmondtam volna neki.
Chris: Ma Becky-nek Puerto Ricoba van koncertje szoval 2 napot velünk lesz.
Mindenki: Örülünk neki itt mindenki felröhögött. Kivéve Cristinàt ismét. Felhuzott szemöldökkel mosolygott a hallottakon. 
Chris: Te Joel szívem neked nincs barátnőd véletlen?
Joel: De édesem véletlenül pont van.
Chris: És hol él?
Carlos: S hogy hivjàk?
Erick: Talán ISMERJÜK? 
Joel: Argentína, Emília, és igen ismeritek.
Zabdi: Te Emilia Mernes-sel jársz??Mióta?
Joel: Fél éve.
Cristina: Hah itt mindenki fél éve titkolja a szerelmét. Majd egy pillantást vetett Carlosra. 
Chris: És vele mikor találkozunk??
Joel: Majd az Argentín koncertünkön szóval 2 hét mulva.
És ekkor dudáltak megjött a kis busz ami ki visz minket a reptérre. Mikor oda értünk lemaradva mentünk ,mert a fiukat is fotózták ,de azért mégis csak híres divatmodellek vagyunk bár néha elbujnék ,mikor az a sok kamera kattog.

Emília Mernes
Kor: 20

Emília Mernes Kor: 20

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.
Csak álmodom.. Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora