Chris szemszöge:
Carol-t nagyon szeretem olyan nekem mint a húgom ezt neki is elmondtam ugy mint Zabdinak mert eléggé mérges volt rám vagyis inkább féltékeny. A koncert után vissza mentünk a hotelba lefürödtem és épp majdnem elaludtam mikor kopogtak kinyitottam és ott állt az életem szerelme és ha minden jól megy a jövőbeli gyermekeim édesanyja. Ahogy meglátott egyből a nyakamba ugrott.
Becky: Annyira hiányoztál szívemChris: Te is nekem életem.
Becky: Figyelj tudom hogy este van ,meg nem most kéne, de gondolkodtam.
Chris: És mire jutottál?kiváncsiskodtam.
Becky. Arra hogy nem érdekelnek sem a rajongók sem senki csak te és a jövendőbeli gyermekeim.Chris: Akkor mit szólnál ha neki is vágnánk a projektnek?
Becky: Rendben én benne vagyok.Carol szemszöge:
Reggel mikor felkelltem egyből mentem a fürdőbe készülődni Zabdi még aludt olyan édes.
Mikor kijöttem a fürdőből Zabdi még mindig aludt felkeltettem.
Zabdi: Jó reggelt szerelmem (mondta és megcsokolt)Carol: Neked is szívem de készülödj.
Zabdi: Rendben ahogy az asszony óhajtja (itt felröhögtem).
Zabdi elkészült és már mentünk is az anyukájához mikor oda értünk azt hittem elájulok.
Zabdi. Ne aggodj hidd el hamar megtalaljátok a közös pontot.
Carol: Ohh és ha már ilyen biztos vagy abba hogy milyen hamar megtaláljuk ezt a közös pontot megmondod mi lesz ez a pont?
-Zabdi: Igen engem kibeszélni. hidd el anyám imád kibeszélni.
beléptünk az ajtón és Zabdi elordíbálta magát.
-Anya megjöttünk!
-Ohh fiam miért kiabálsz?? Majd szószerint az anyukája nyakába ugrott amin csak mosolyogtamNoemi: Szia szívem Noemi Colon vagyok Zabdiel anyukája de csak szólits Noeminek és tegezz.
Carol: Akkor ez esetben. Szia és Carolina vagyok Zabdi barátnője.
Noemi: Kis fiam tudod hogy imádlak de hogy tudtál felszedni egy ilyen lányt?
Zabdiel: Képzeld anya nem elég hogy híres modell de még főzni is tud meg takaritani és még szereti is csinálni de még okos is.
Noemi: Akkor jól kifogunk jönni. Gyere mutatok kiskori képeket Zabdiról.Zabdi: Na ez az ezt mondtam. Na én itt már felesleges vagyok, megyek is a fodrászhoz majd jövök.
Noemi: Rendben fiacskám.
Miután Zabdi elment a fodrászhoz, amit megjegyzek nem tudtam ,hogy megy Noemi kiskori képeket kezdett el mutogatni gyermek videókat ,hihetetlen hogy Zabdi 7 évesen hogy gitározott ezt meg is jegyeztem ,amire az anyukája csak annyit mondott hogy a vérében van.Carol: Noemi kérdezhetek valamit??
Noemi: Persze drágám.
Carol: Ki ez az idősebb fiu Zabdi melllettNoemi: Ő a bátyja tudod ő is énekes csak nem ennyire ismert .
Carol: Ahh értem.
Még beszélgettünk vagy 2 és fél órát mikor Zabdi megjött full kopaszan. Azt hittem hogy elájulok ,de ahogy láttam nem voltam egyedül ezzel. Ne értsétek félre igy is szívdöglesztő de hát a szőke fürtjei.
Noemi: Atya uristen fiam mit tettél?????????????Zabdi: Levágattam a hajam. mondta olyan büszkén mintha 6 oscart nyert volna.
Noemi: És te erre büszke vagy kis fiam???Zabdi: Igen mért ne lennék?
Noemi: Tudod mit ha neked így jó akkor legyen. Reméljük Carolina nem fog elhagyni.
Zabdi: Jaj tényleg szívem neked hogy tetszik?Carol: Hát öszintén? Nem vagyok túlságosan oda érte dehát én így is ugy is szeretlek de ezt már mondtam.
Zabdi: Szóval nem hagysz el,
Carol: Nem miért tenném?
Zabdi: Hát csak kíváncsi voltam hogy tényleg szeretsz-e igy is ugy is.
Carol: Te nagyon hülye vagy ,de szívem menjünk mert ha viszza értünk a hotelba csomagoljunk mert utazunk .
KAMU SEDANG MEMBACA
Csak álmodom..
Fiksi PenggemarEz a könyv két testvérről és a világ egyik leghiresebb fiúbandájáról szól a CNCOról. Ha érdekel kukkants be. ❤️❤️ #cnco #Richard #Erick #Joel #Christopher #Zabdiel