Cristina szemszöge:
El sem hiszem hogy ő volt az akivel a folyosón össze ütköztem. Ha ezt a húgom megtudja hogy még fel sem ismertem kinyir. A koncert eléggé elhúzódott, allig vártam màr hogy vége legyen .De perszea húgomnak még elkelett mennie mosdóba igy elkisértem. Mivel Carol mondta hogy nyàriszünet van ezért maradjunk, bele mentem végülis miért ne. A szüleinknek van egy nyaraló szerűségük majd ott leszünk.
[ ] Szoval haza értünk vacsoràztunk lezuhanyoztunk ,és elmentünk aludni. Màsnap olyan 11 körül keltünk, és hàt a hugom nyagatott hogy menjünk el vàrost nézni én pedig bele mentem végülis igaza volt, egy gyönyörű vàrosban vagyunk. És persze a húgomnak mindenféle üzletbe be kellet ràngatnia egy csomó szatyorral olyan délutàn 3 körül betévedtünk egy kàvézóba, mert màr nagyon nagy szükségem volt a koffeinre. Mivel ez a kàvézó elég felkapott, nem volt üres asztal. Volt egy làny egyedül ült, gondoltam leülünk mellé.
-Szia, ne haragudj leülhetünk?-Kérdeztem
-Persze csak nyugodtan. - Válaszolta udvariasan.
Aztàn még vagy màsfél oràt beszélgettünk főként róla, elmesélte hogy Kubai van egy öccse, az egész csalàd foci rajongó és főként, hogy milyen az egyetem ,mert hogy egyetemista. Össze baràtkoztunk
2hét elteltével minden nap beszélgettünk mivel ő ide jár egyetemre de az elmúlt 2 hétben teljesen lefoglalta ,és ezért csak telefonon tudtunk beszélgetni. Nagyon jó baràtok lettünk. Mondta hogy jövő héten bemutat pàr sràcot az öccsét, és a barátait. A húgom allig várta, hisz ő ismeri az egész Cncot és tudatában volt hogy ő kicsoda. De nekem gőzöm se volt róla.A házhoz érve becsengettem mire ugyan az a srác nyitott ajtót akivel összeütkoztem az arénában. Meredten bámultam magam elé, majd a húgom sikolyára lettem figyelmes.
TEJÓISTEN! Kiabálta el magát. Gőzöm sem volt miért de beljebb lépve én is rájöttem.
YOU ARE READING
Csak álmodom..
FanfictionEz a könyv két testvérről és a világ egyik leghiresebb fiúbandájáról szól a CNCOról. Ha érdekel kukkants be. ❤️❤️ #cnco #Richard #Erick #Joel #Christopher #Zabdiel