Carol szemszöge:
(Épp a repülőn ülünk és Puerto Rico felé tartunk)
Ez a 2 hét amit Párizsban töltöttünk ,csodálatos volt hamar elszállt egy részt örülök mert jobban meg ismerhetem Zabdi családját má részt ideges is vagyok mi van ha nem fognak örülni az eljegyzésnek.( A gondolat menetemből Zabi szakított ki)
-Szívem mi a baj ?
-KHM. Mi?? Semmi!?
-Megbántad hogy igent mondtál?
-MII???Dehogy csak mi van ha nem örülnek majd az éljegyzésnek.
-Hogy jut ilyen eszedbe ,az anyukám volt a legfontosabb eddig nekem de te ezt is felül mult ad ,így egy csepp kétségem sincs a felől hogy nekem te vagy az igazi.
-Annyira szeretlek nem akarlak elveszíteni soha.
-Lassan féltékeny leszek rád ,mert anya már lassan ,jobbban szeret mint engem, sőtt idézem.
"Addig az országba se tedd be a lábad még nem Carol-al jösz de úgy hogy gyűrű van az ujján""
-Komolyan???
-Igen
-Hát a te szüleid hamarabb elfogadtak engem ,mint az enyémek téged ,Istenem emlékszem mikor elsőnek talűlkoztál apával és megmuatatta a fegyver gyűjteményét megért volna a fejed egy kéépet.
-Ha ha nagyon vicces ,amugy apukád is álldását adta ránk ugyan is nem mertem volna úgy megkérni a kezed ,hogy ő nem tud rólla ,de kifejezettem örült neki(Mondandóját a gép bemondója szakította félbe ,hogy leszállás következok)
Miután leszálltunk a Colon ház felé vettük az írányt
Mikor oda értünk szívinfartust kaptam, oké hozzá vagyok szokva ,hogy divatbemutató meg minden ,de ez egy család?? Uristen ennyi embert és ahogy szeretik egymát nem csak irígylésre méltó de tanulandó is .
Megbeszéltük Zabdival ,hogy ha haza utazunk nagy változások lesznek ugyan is a fiuk 3 héttel eltolták a turnét ,hogy itthon legyenek mikor megszületik a kis Camancho.
Na gyerekek tudom uncsi meg minden .Már kész a kövi rész ahol megérkezik a kis Camncho baby de ezt csak holnap fogom .Sorry.
YOU ARE READING
Csak álmodom..
FanfictionEz a könyv két testvérről és a világ egyik leghiresebb fiúbandájáról szól a CNCOról. Ha érdekel kukkants be. ❤️❤️ #cnco #Richard #Erick #Joel #Christopher #Zabdiel