Meglepetés Pizsiparty

134 9 5
                                    

Carol szemszöge:
Mikor este lefekvéshez készülődtünk eszembe jutott az egész nap ,ami történt minden újra és ,újra lejátszódott a fejembe. Mikor a fiúk bemutatkoztak nekünk, vagy Cristina és Richard milyen jól kijött egymással. De ami legjobban az eszemben jobban mondva aki, az az én szőke hercegem Zabdiel. Zabdiel képeken is helyes ,de élőben még helyesebb. Bár nekem személy szerint barna hajjal jobban tetszett de kétség sem fér hozzá hogy a szőkével is vadító. Zabdiel-en gondolkodva szundítottam el és kellemesen aludtam egészen 23:30-ig míg meg nem jöttek a fiuk. Probaltam ugy tenni mint aki alszik. Közben beszélgetésre nyitottam ki szemeim. Zabdiel és Rich beszélgetése egész pontosan.
Richard , Zabdiel(Z:R)
Z:Mi van közted és Cristina között?
R:Ezt hogy érted?
Z:Tudod te nagyon jól.
R:Semmi megadtam neki a számom nagyon jól el beszélgettünk ,és egy kicsit meg tudtam ismerni. Bár nem fan. S ez az egyik ami tetszik benne, hogy ha szeretne, magamért szeressen .
Z:Nem semmi a nagy Richard Camacho szerelmes. -nevetett fel Zabdiel.
R: És mi van közted meg Carol között? Amikor Erickkel beszélgetettek úgy láttam kicsit féltékeny voltál.
Z: Hát..hogy őszinte legyek én még nem adtam meg neki a számom. De tervezem mi is jót beszélgettünk ,jól el lehet vele beszélgetni, nem melesleg eléggé gyönyörű de ez csak mellékes. Okos is és főzni is tud.
R:Hát akkor te sem vagy àrtatlanabb mint én. - nevettek fel mindketten.
Z:Ismersz.
R:Na menjünk aludni. Mondjuk holnap nem kelünk korán, de tudod Aaliyah.
Z: Igen persze. Rendben Jó éjt!
R:Jó éjt.
Hűűűűűű ez aztán nem semmi Zabdielnek tetszem ezt sosem gondoltam volna,most már még jobban szeretném meg ismerni milyen ,mint ember és szeretném ha ő is meg ismerne ,mint embert és nem ,mint fan.
Richard szemszöge:
Miútán Zabdival kielemesztük a helyzete elköszöntünk és mentünk aludni. Mikor benyitottam a szobába nem hittem a szememnek .Ott feküdt Aaliyah Cristinával. Tudni kell, Aaliyah nagyon félénk kislány,  de Crristiná-val már az első perctől meg volt köztük a szimpátia. De akkor is rajtam,és Yocelynen kivül csak max magába a plüssével hajlandó aludni. És mikor a gondolatom végére értem akkor,határoztam el magam. Én ezt a lányt megszerzem.

Csak álmodom.. Donde viven las historias. Descúbrelo ahora