Bocsánatkérés Camacho módra.

101 6 2
                                    

Richard szemszöge:

MIkor Carlos-sal félre vonoltunk mert beszélni akartam vele arròl, hogy nem zavarná-e, ha Cristinà-val járnék és azt mondta ,hogy még örülne is neki. Mikor bementünk Cristina éppen sírt. Ès tudom miért, mert hallottam ahogy Carol mondja ,hogy szeret engem, ez annyira boldoggá tett.

Carlos: Mit csináltatok Cristinával?

Cristina: Semmit Carlos hadd..
Rich: Szeretném ha most magunkra hagynátok Cristinával.Mikor ezt kimondtam mindenki felállt Chris ment ki utoljára és mèg oda jött hozzám és a fülembe sugta"ezt ne szurd el"és megveregette a vállam.

(Rich,Cristina)

R: Figyel Cristina tudom nagyon megbántottalak de nagyon szerelmes vagyok beléd és nagyon fontossá váltál számomra és nem csak nekem hanem Aaliyah-nak is, és nem akarom hogy ha valamit elszúrok kettőnk közt Aaliyah szenvendjen ès azt sem hogy te szenvedj.
C: Figyelj Rich nekem is fontos vagy és nagyon szeretlek és nem tudnád elszúrni. Aaliyah miatt ne aggòdj, nekem is fontos és egy gyerek nem tehet semmiről.
R: Akkor már csak egy dolog maradt hátra.
C: Micsoda?
R: Cristina Casamerrio megtisztelnél azzal hogy a barátnőm leszel?

C: URISTENNN Richard!! Persze ez nem kérdés!

Cristina szemszöge:

Miután megkérdezte leszek-e a barátnője és igent mondtam megcsòkolt, és az egész csapat ott állt előttünk

Chris: Mindent hallottunk GRATU BRO. Ès neked is Cristina Szeretlek!
Rich: Köszönjük.
Cristina: Köszönjük.
-Na ha így kibeszéltünk mindent akkor ismerjük meg Erick barátnőjét.

Carol szemszöge:

Mikor meg ismertük Alíciát nagyon szimpatikus volt holnapra le is beszéltünk egy csajos napot( Masszázs,körmös, fodrász, ès egyèb csajos dolgok).
Majd elmentünk aludni. Kivéve Carlost ès Yanelist. Vajon miért ès miről beszèlgetnek az èjszaka közepén?

ERICK BARÁTNŐJE
Alìcia

ERICK BARÁTNŐJEAlìcia

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Csak álmodom.. Where stories live. Discover now