Zabdiel szemszöge:
Mikor reggel felkeltem a konyha felől nagy beszélgetés hangok jöttek. Tudni kel rólam, imádok aludni. MIkor Yanelis szobája ajtaja kinyilt és mikor megláttam kijön ki rajta kisebb sokott kaptam. Köszöntem neki és a konyháig röhögtünk beszélgettünk. Mikor a konyhába beértünk a fiúk az asztalnál ültek. Mivel Yanelis egyetemen van honnan van kaja??????????
(Z:C:C:E:R:J)
Zabdiel: Jó reggelt.
Chris:Jó reggelt.
Rich Carol, Joel Erick: Nektek is.
Z: Honnan van fött kaja reggelire úgy hogy nem gyuladt ki a konyha???
R:Carol csinálta.
Z:Áhh értem.
Carol Erick mellé ült le olyan féltékeny lettem, vlamin nagyon nevetgéltek még Carol meg is puszilta Ericke-t
Carol szemszöge:
Mikor leültünk az étkező asztalhoz Erick mellé ültem autómatikusan. Tegnap nagyon jól elhülyéskedtünk nagyon vicces fiu de az én szívem Zabdi-é ,és ezt ő is tudja. Bár, emlitette ,hogy neki is alakulóba van ,igaz egy napja ismerjük egymást nagyon jó barátok lettünk,ezért is adta meg tegnap a telefonszámát. Mikor elkezdtünk enni Erick a szokásos hülyeségét nyomta a fülembe. Majd bele sugdta a fülembe ,hogy "Ma is gyönyörű vagy ,mint mindig Zabdi végig téged néz" és nyomtam egy puszit az arcára rá néztem Zabdi-ra és szinte lángolt a szeme a féltékenységtől,de olyan cuki volt.Remélem nem érti félre. A gondolat menetemből Rich szakított ki.
R:Gyerekek a mai program?
Z:Semmi .
R:Jó mert este hivatalosak vagyunk pizsama partira
Z:Ohh és mégis hova?
R:Carol és Cristinához.
Z: Valóban? fordult felém én meg egy ilyen"én semmiről nem tudok fejet vágtam" ,mire Cristina felé fordult.
Crisina:Carol ne nézz úgy ,mint aki semmit nem tud, ennyivel tartozom ,ha már Rich-t kitùrtam tegnap az ágyából.
Z: Már alig várom
-na de ha nem haragszotok fiúk nekünk mennünk kell be kell vásárolni,takarítani ès egyèb. Ìrj Erick ha elindultatok ,Yanelis tudja hol lakunk.
YOU ARE READING
Csak álmodom..
FanfictionEz a könyv két testvérről és a világ egyik leghiresebb fiúbandájáról szól a CNCOról. Ha érdekel kukkants be. ❤️❤️ #cnco #Richard #Erick #Joel #Christopher #Zabdiel