Carol szemszöge:
Uristen el se hiszem ,hogy eltelt ez a 2 hét ma lesz a fashion week mivel nekünk hamarabb kell menni ,és Zabdi-ék a legkésőbbi géppel jönnek ezért már csak a kifutóról látom majd őket de a jegyük az első sorba szól. A sztár fellépő Maluma lesz és ha jól tudom a fiúk is előadják a Devuélveme Mi Corazon-t.
Miután a CNCO előadta a Devuélveme Mi Corazon-t ,Maluma jött a HP-vel miután azt is letudtuk jött a divatbemutató hálistennek elég hamar vége lett miután fotózkodtunk ,és a fiuk is megtették mehetünk vissza a hotelba holnap utazunk Miami-ba klippet forgatni.
Zadbi: Jaj szívem annyira hiányoztál.
-Te is nekem majd bele haltam ebbe a 2 hétbe
-El hiszem, és át is érzem.
-Majd bele haltam ebben a 2 hétben annyit edzettem mint még soha.
-Aludjunk mert holnap megyünk klippet forgani szerelmem.
Reggel 6-kor kelltünk lementünk reggelizni és már mehettünk is a repülő térre.
-szívem,??
-igen?
-Hogy is lesz ez a klipp forgatás??????
-Ha leszálltunk egyből oda megyünk ott meg kapjuk a ruhákat elmondanak mindent és leforgatjuk a klippet ennyi.
-Rendben.
Miután leszálltunk Miami egyik emeletes epület tetőterére mentünk. Mindent elmagyaráztak leforgattuk a klippet ami 1 hét mulva fog meg jelleni.Majd a fiuk Puerto rico-ba mennek holnap után forgatni HONEY BOO-t ami 3 hónap mulva fog meg jelleni.
Divatbemutatóról képek:
Carol:
YOU ARE READING
Csak álmodom..
FanfictionEz a könyv két testvérről és a világ egyik leghiresebb fiúbandájáról szól a CNCOról. Ha érdekel kukkants be. ❤️❤️ #cnco #Richard #Erick #Joel #Christopher #Zabdiel