2 hét és újra együtt❤

65 4 6
                                    

Carol szemszöge:
Nagyon örültem ,hogy Christináék mindent megtudtak beszélni és hogy a Camancho családdal is jól kijött, mikor Argentínába lészálltunk,mentünk egy fotózásra ami utólag kiderült mi is szerepelni fogunk bár örültem neki annak viszont nem hogy holnap után utazok el, 3 teljes hónapra és 2 hetente látjuk egymást Zabdi-val meg a fiukkal .Minden 2-dik  divatbemutatónkat látni fogják ennek annyira örükök. Este mikor vissza mentünk a szállodába hát lefürödtünk ,majd Zabdi még szándékozott velem ágytornázni ugy hogy miután ágytornáztunk egy jót, aludtunk. Reggel mikor felkelltem elmentem futni rég edzettem már ,mikor vissza értem a szobába egy majdnem síró Zabdi-val találtam magam szemben.
-Mi a baj szívem??
-URISTEN!!!!!!!!!!!!Te!!
-ÉN?
-igen te azt hittem eltünnél
-Nem szabadulsz meg tőllem ilyen könnyen
-Hol foltál??
-Biztos tudni akarod?
-Igen!
-A sexi szakáccsal egy üres szobába látod hogy le izasztott??Kérdeztem komolyan de már alig birtam
-Ugye ez most vlami vicc??
-Szoktam és viccelni??,kérdeztem felhuzott szemöldökkel
-Uristen ismerlek sose tennél ilyet mondta elcsuklott hangon már sírás határán
-Soha életem soha és ezt jegyezd meg ,futni voltam mert már rég edzettem.
-Uristen szerinted ez vicces ????????????
-Nem süröttem le a szemem
-Semmi baj szívem nekem bírsz hazudni láttam rajtad de azért a végén tényleg beszartam egy kicsit .Amúgy tényleg sexi a szakács,,
-Dehogy fújj voltam kávé-ért és akkor találkoztam vele össze kedves de már az 50-et tapossa nagy pocakos kaja szagú blühhhh hagyjuk is inkább. Mikor kezdődik a koncert ?
-Egy jó másfél óra mulva ugy hogy lassan indulhatunk.Nektek mikor indul a géped???
-Hajnal 5-kor
-Már megbeszéltük hogy kikisérünk
-Rendben. Nektek mikor indul a gépetek?????
-Délben
-Na menjünk nagyfiú mert lekésed a koncertet nem leszel minden lány álma.
-De a tiéd igen és nekem csak te számítasz.
-Uristen hogy lehetsz ennyire cuki és sexi együtt véve.
egy jó 45 perc után oda értünk a csarnok elé
Chris: Na nem tán kicsi Zabdi projekt nállatok is beíndult??? húzogadta a szemöldökét
-Nem csak futni volta és hátja volt egy kis félre értés amit tisztáznunk kellet
joel: Pontosan mi is volt ez a kis félre értés??
Elmeséltem nekik mindent és szegény Zabdin majdnem 10 percig röhögtek.Mikor már a rajongókat engedték be váltottunk egy csókot és útjára engedtem. Egész koncerten csak az járt a fejembe ,hogy mennyire fog nekem hiányozni ki fogom én ezt bírni???
Mikor vége lett a koncertnek csinátak egy képet a fiuk a rajongókkal és már mentünk is vissza a hotelbe olyan 5-körül átjöttek a többiek és filmeztünk egyszer csak a telefonom csörgött Becky volt az.
-szia életem ,köszöntem Becky-nek mire Zabdi elég furcsán nézett
-szia szerelmem köszönt vissza játékosan ő is mire fel nevettem
-várjál kirakraklak a nagy tv-re hogy a többiek is lássanak mikor kiraktam Chris szeme felcsillant.
Joel:Nem is tudta hogy ilyen jól kijösztök Becky-vel???!!
-Hát tudjátok nem mondtuk de mi uncsitesók vagyunk az én anyukám meg azővé testvérek. Beszéltünk még Becky-vel majd elmentünk aludni persze előtte össze pakoltam .Reggel 4-kor kelltett az ébresztő elindultunk a reptérre ,majd ott Zabdi vett nekem kávét egitta és már búcsúzhattunk is mindenkitől elbúcsúztam Zabdit hagytam utóljára ahogy Christina is Rich-t .
-Szeretlek 2 hét mulva jösz hozzám és látjuk egymást megoljuk életem
-Én is szeretlek kicsim megoldjuk bár nem tudom hogy fogom kibírni.
Majd megcsokoltuk egymást és elkezdődött a 2 hét.


író: Gyereke próbálunk minél sűrűbben hozni részeket de egyikőnknek éretségie lesz én igazolt sportoló vagyok nekem ez a karantén a sportolaról szól most mégtöbbet várnak 🥵🥵szóval mindketten igyekszünk megtisztelnél ha leírnád kommentben a véleményed a könyvből várjuk.





író: Gyereke próbálunk minél sűrűbben hozni részeket de egyikőnknek éretségie lesz én igazolt sportoló vagyok nekem ez a karantén a sportolaról szól most mégtöbbet várnak 🥵🥵szóval mindketten igyekszünk megtisztelnél ha leírnád kommentben a vélem...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Csak álmodom.. Where stories live. Discover now