Nem megyünk Argentínába?

88 6 8
                                    

Rich szemszöge:
Hogy öszinte legyek azért jobb hír mintha megcsalna főleg Joel-el de azért ez hogy terhes aggasztó is. Aaliyah is egyéjszakás kalandból van én se és Yocelyn sem akart többet, ő már 3 éve boldog párkapcsolatba él és a párja Diego is elfogadta ,hogy van egy 4 éves lánya. Szereti mint Aaliyah-t de tiszteletben tartja hogy én vagyok az apja. Imádom Cristinát ez semmin nem változtat bár 2 hónapja vagyunk csak együtt szóval olyan 4 hónap mulva megkérem a kezét és egy éven belül már lehet is az esküvő de most azt hiszem fel hívom Yocelynt.
30 perccel később:
Yocelyn nagyon dühös volt hogy így bántam Cristinával de azért egy kicsit ő is túl reagálta ahogy a többiek. Annak viszont nagyon örült ,hogy Aaliyahnak lesz kistestvérje ,Aaliyah is örült azt mondta ha fiù lesz legalább lesz aki megvédje, ha lány pedig csinálhatnak majd mindenféle csajos dolgokat mint Cristina es Carol. Itt röhögtem egy nagyot.

Carol szemszöge:
El sem hiszem ,hogy nagynéni leszek ha ezt valaki nekem 2 hónappal ezelőtt mondja biztos kiröhögöm.
Carol: Szívem Rich hogy fogadta hogy Cristina terhes?
Zabdi: Jól bár az mondta hogy Aaliyah egyéjszakás kalandból van ès ő se és Yocelyn sem akart többet, de Cristina más és nem akarja elszúrni.
Carol: Atya uristen mi lesz itt??? Chris eljegyzése a babaprojekt Rich és Cristina babája meg fognak őrülni a fanok ha ezt mind megtudják.
Zabdi: Ja és 6 hónap mulva tervezi megkérni a kezét is.
Carol: Nem semm nagynéni is leszek meg tanu is azért nem semmi.Már elértem valamit ez alatt a 2 hónap alatt.
Zabdi: Szívem egy világhírű modell vagy és egy minden lány álma pasid van. Nem most kezdesz el dolgokat elérni.
Carol: Te mindíg megjegyzed amit nem kéne?
Zabdiel: Én??? Csak azt.
Carol: Repesek az örömtől. mondtam szem forgatva.
Zabdi: Apropó ha rajtam mulik 1 éven belül belőled is mennyasszony lesz.
Carol: Alig várom.
Zabdi: Elhiszem de most aludjunk mert holnap hosszu napunk lesz.
Carol: Apropó nekünk Dominika után mi nem tudunk Argentínába menni veletek.
Zabdi: Mi???Miért??
Carol: Mert fotózásra megyünk New York-ba mondjuk Cristina már nem sokáig tud modellkedni legalább is egy ideig. New York után pedig 2 hónapig nem tudunk találkozni legalább is az én részemről mert utána 4 divathét lesz és ott vannak a bemutatók mind a (LUIS Vuitton,Channel,GUCCI,Tomi Hilfiiger,stb.) Ja és Cristinànak a Fashionnova.
Zabdi: Szuper szóval most majdnem 3 isten verte hónapig nem találkozunk
Carol: Ha te nem tudsz meglátogatni igen.
Zabdi: Èn????Akár az életem árán is.
Carol: Imádlak és tudom nem mindenki viselné ezt el,igazából eleinte nem akartam csinálni csak anyáék rábeszéltek ha már ők híres emberek akkor mi is legyünk azok igazából az életemmé vált és imádom csinálni.
Zabdi: Megértelek és szeretlek.
Carol: Èn is szeretlek de aludjunk szívem.

Cristina szemszöge:
Joel? Szóltam fel álomból Pimentelnek. 
Cristina: Szolj majd a hugomnak hogy jöjjön be ő ide aludni te pedig menj éjszakára Zabdihoz kérlek. Amúgy is közölni akartam vele hogy a 3 hónapos fotózásokat lemondták valami betegség miatt.
Joel: Rendben szólok neki.
Carlos maradj addig.
Carlos: Persze. Enis beszélni akarok a hugaimmal. 

Carlos szemszöge:
Rég volt már olyan hogy én és a két húgom csak hármasban.  Ezért gondoltam ha bejön Carol, közlöm hogy én és Yanelis is babát várunk. Nem találtam alkalmat elmondani de azt hiszem itt az ideje.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Csak álmodom.. Where stories live. Discover now