1.

6.3K 182 94
                                    

"Buyrun, biletleriniz. Sağdan ikinci salon."

"Teşekkürler."

Önümdeki bilgisayardan işlemleri halledip su şişemi açıp içtim. Bugün çok yorulmuştum. Ama çıkmama çok az kalmıştı. Bir an önce eve gidip dinlenmek istiyordum. "Sen salon beşteki biletleri kontrol et, ordan da çıkarsın." dedi Alysia.

Başımı sallayıp ayağa kalktım. Salon beşe girip sırayla insanların biletlerini topladım. Bugün kalabalıktı. Aslında çalıştığım sinama salonu genelde hafta içi sakin olurdu

İşimi bitirdikten sonra giyinme odama gidip üstümü değiştirirdim. Montumu ve çantamı da alıp çıktım.

Çıkışa yürürken Alysia'ya el salladım. "Görüşürüz!"

+

Kulağımdan kulaklıklarımı çıkarıp cebime koyduktan sonra anahtarımı çantamdan çıkardım. Fakat kapının önünde gördüğüm çok fazla lüks siyah araba ve iki tane siyah takım elbise içindeki adam bizim apartmanın önünde duruyordu.

Beş katlı bir apartmanda bu iki adamın kimseyle işi olmazdı ki?

Çekinerek onlara baktığımda onlar da bana bakıyordu. Kel ve kısa boylu olan takım ceketini düzeltirken belindeki silahı göstermek istemişti. Şok olmuş bir şekilde onlara bakarken hemen anahtarla apartman kapısını açtım ve kapatıp koşarak merdivenleri çıktım. Kendi dairemizin önüne gelip orayı da açtıktan sonra Renee ve Vanessa'nın bağırışlarını duymam bir oldu.

Biz üçümüz ev arkadaşıydık. Arkadaşlığımız yurtta tanışmamıza dayanıyor. O zamandan beri hiç ayrılmamıştık, yurttan çıktıktan sonra da kiralık bir eve çıkmıştık. Neredeyse iki yıl olacaktı, birbirimize sahip çıkmış ve ailesi olmuştuk.

Şu an onları kavga ederken görmek beni şaşırtmıştı.

"Sana o adamlarla nereye gidiyorsun diye soruyorum?!" diye bağırdı Vanessa, Renee'ye doğru.

"Ya sana ne! Arkadaşım onlar benim!" diye kendini savundu o da. Renee'nin biraz, hatta çok fazla mini kırmızı elbisesi dikkatimi çekmişti. Yani.. Genelde böyle giyinmezdi de..

"Şu takım elbiseli adamlardan mı bahsediyorsunuz?"

Sesimi duyunca hemen bana döndüler.

"Hoşgeldin." dedi Vanessa.

"Pek hoş bulmadım sanırım.. Neden kavga ediyordunuz?"

"Hanımedendi dışarı çıkıyormuş. Hem de o senin de gördüğün adamlarla."

"Ne yani? Onlar senin için mi geldi?!" Buna ben de sinirlenmiştim.

"Evet? Size ne oluyor böyle? Beni nasıl sorguya çekebiliyorsunuz?!"

"Renee. Adamların silahı var. Haberin var mı bundan? Ne işin olur senin onlarla?"

"Yeter artık. Sıkıştırıp durmayın beni. Ben ne yaptığımı biliyorum tamam mı?!"

Bize çarpıp kapıya ilerledi ve topuklu ayakkabılarını giyinip gitti. Vanessa ile şaşkınlıkla birbirimize baktık

Sonra cama yönelip onun çıkmasını bekledik. Apartmandan çıktı ve o adamlarla birlikte arabaya binip uzaklaştı.

"Son zamanlarda hep böyle yapmaya başladı."

"Bu onun hayatı Vanessa. O istemediği sürece karışamayız." dedim.

"Aptal kız. Başına iş alacak." dedi kendi kendine. Ona burukça gülümseyip sarıldım. "Benim de içim rahat etmedi ama, o çocuk değil." dedikten sonra yanaklarını sıkıp hemen odama gittim. Üstümü değiştirip ev efoşmanımı ve beyaz tişörtümü üstüme geçirip mutfağa yemek hazırlamaya geçtim.

Kendime sandiviç yapıp koltuğa, Vanessa'nın yanına uzandım. Üstüme battaniyeyi çekip yemeğimi yerken Vanessa dizi açtı.

Günümüz böyle geçiyordu. Üçümüz de çalışıyorduk ve akşam gelince yatıyorduk. Herkes gibi sakin bir hayatımız vardı.

+

Saçlarımın önlerinden bir tutam alıp arkada birleştirdim ve çantamı alıp hemen evden çıktım. Bugün uyuyakalmıştım ve neyse ki çabuk hazırlandığım için geç kalmamıştım ama. Çabuk hareket edip koşarak evden çıktım ve merdivenleri hızla inip apartmandan çıktım.

Çıkar çıkmaz bir adamla çarpışmam bir oldu. Sinirle ona doğru bağırdım. "Kör müsün be?! Önüne baksana!" Kaşlarımı çatıp ona baktığımda ela gözleriyle buluştu gözlerim.

"Çok özür dilerim. İyisin değil mi?"

Böyle sakin ve nazik bir cevap almayı beklemiyordum. Yumuşamış bir edayla ona döndüm. "Neyse tamam. Sorun yok iyiyim." Saçımı düzeltip ona bakmaya devam ettim.

"Birden karşıma çıkınca görmedim seni."

"İşe geç kaldım da, o yüzden."

"Öyle mi? İstersen seni bırakabilirim."

Başımı iki yana salladım. "Gerek yok ben kendim giderim. Teşekkürler."

Hemen hızlı hızlı yürüyüp onun yanından uzaklaştım.

+++

merhabalar

toprakla birbirimize zayn fotoğrafları atıp azarken aklıma böyle bir kurgu geldi

ARKADAŞLAR BÜYÜK OLAY VAR OLAAAAAYYYY

bu bölümü kitaba giriş bölümü olması için yazdım yoksa kitap biraz..şey.. fazla.. Neyse susalım bakalım..

kaşar toprak kitabin kirli yüzünden sorumlu bilirsiniz ilgi alanıdır.

olayları birlikte düşünüyoruz ben de yazıyorum yani yarı telif hakkı da ona ait @zainftme nrdsn orzb

okuyun ve bol yorum yapın destek bekliyorum♡

sizi seviyoreee!!

+++

afterglow⛔malik [tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin