11.

1.7K 103 54
                                    

Montumun fermuarını çekip saçlarımı düzeltirken çalıştığım yerden hızla çıktım. Tam kulaklığımı çıkarırken korna sesini duymam bir oldu.

Sesin geldiği tarafa bakınca Zayn'in arabasını ve içinde bana el sallayan sevgilimi görmem bir oldu. Anında neşem yerine gelmiş ve koşar adım arabanın yanına gitmiştim.

Kapıyı açıp ön tarafa oturdum ve kollarımı hemen boynuna sardım. "Zayn.."

"Güzelim,"

O da kollarını bana sardıktan sonra dudaklarıma uzandı. "Hiç söylemedin geleceğini.."

"Sürpriz yapmak istedim."

"Çok sevindim."

Zayn'e günden güne daha çok düşüyordum. Tutamıyordum kendimi, bir de onun bana olan isteğini gördükçe asla başa çıkamıyordum.

"Ne yapmak istersin?"

"Bilmem? Sen senin aklında bir şey varsa uyarım."

Bana baktı ve gülümsedi. Sonra tekrar yola döndü. "Ne? Ne oldu?"

"Hiç."

Yola bakarak konuştuğunda neden güldüğünü anlamamıştım.

"Sadece nasıl bu kadar kusursuz olabiliyorsunuz, anlamıyorum."

Başımı eğip gülerken cama doğru baktım. "Yaa, kusursuz değilim ki.."

Bir elini vitesten çekti ve kucağımdaki elimi tuttu. Elimi kaldırıp üstüne ufak bir öpücük bıraktı. "Seni çok mutlu edeceğim Grace."

Yüzümden gülümsememi bir an olsun silmeden yanağından öptüm.

"Zaten ediyorsun."

"Bir şey yapmıyorum ki, sen her şeyin en iyisini hak ediyorsun."

"Ben en iyisine sahibim."

Elimi avucundan çıkarmadan okşadı ve bütün yol boyunca da böyle kaldı.

"Karnın açtır senin. Önce yemek yemeye gidelim." dedi.

"Olur."

+

"Bana evlenme teklif etmen sanki rüyaymış gibi geliyor."

"Neden?"

"Bilmem. Her şeyin bu kadar güzel gitmesine alışık değilim."

Gülümsedi ve beni kolunun altına aldı. "Benimle daha alışacağın çok şey var." Omuzuna yaslanıp gözlerimi kapattım. Arabanın arka koltuğunda oturmuş dinleniyorduk. Çok fazla yemek yemiştik ve ben öyle huzurluydum ki bıraksam uyurdum.

Kolumu karnına sarmış saçlarımı okşamasına izin vermiştim. "Evliliği konuşmanın erken olduğundan endişeliyim." dedi.

"Aslında, biraz ani oldu. Ama erken mi değil mi bilmiyorum. Sen benim için uzun zamandır tanıdığım insanlardan daha önemlisin." dediğimde gözlerinin içi parladı ve alnımdan öptü. "Bu yüzden buna takılmıyorum." diye ekledim.

"Grace.." Alnını alnıma yaslayıp gözlerini kapattı. "Ama yine de ağırdan gitmeyi tercih ederim Zayn."

"Tabii ki. Senin rahatsız olduğun hiçbir şey olmayacak bebeğim." dedi yanağımı severken. Ona daha da sokulduğumda beni kucağına çekti. Omuzlarına tutunup onun beni tutkuyla öpmesine karşılık verdim. Kalçamı kucağında hareket ettirdikçe beni daha sert öpüyordu. Avucunu kalçama koyup sıktığında ağzımdan bir inilti çıktı. "Zayn.."

Boynuma gömdüğü yüzü tenimi huylandırdığı için zevkle başımı geriye attım. Boynumda ufak ısırıklarının izlerini hissediyordum. Bu araba, arka koltuk, ben ve Zayn'in baskın vücudu beni fazlasıyla sıkıştırmıştı. Aramızda bir çekim vardı ve bu benim heyecanımla kat kat artıyordu. Beni koltuğa yatırıp soymaya başladığında nefeslerim sıklaşmış ve derinleşmişti. Sakin olmalıyım, sakin olmalıyım.

afterglow⛔malik [tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin