Grace
Kahvemden koca bir yudum alıp sandviçimi yerken kızlar da kahvaltıya başlamıştı.
"Akşam geç kalabilirim, işten sonra alışveriş yapacağım." dedi Vanessa.
"Tamam kanka."
Onlara söylemek için sabırsızlanıyorum.
"Kızlar, size bir şey söyleyeceğim."
İkisi de yemeklerini bırakıp merakla bana döndü.
"Zayn bana evlenme teklifi etti."
Ölüyordum sevinçten. Dışarıdan nasıl duruyorum bilmiyorum ama, öyle sevgi dolu hissetmiştim ki, dün eve gelir gelmez saatlerce ağlamıştım mutluluktan.
Aşık olmuştum ve ilk defa hayatımı tamamlayabileceğim birini bulmuştum.
Zayn hayatıma girmeden önce aklımın ucundan geçmezdi evlenip yuva kuracağım.. Hak ediyordum, mutlu olmayı ve mutlu edilmeyi hak ediyordum.
"Ne?!"
"Kanka ne evliliği şaka mı?!"
İkisi şok içinde tepkiler verirken Vanessa boynuma sarılmıştı.
"İnanmıyorum Grace!"
"Evleniyor musun?" diye sordu Renee duygulanmış bir şekilde.
"Zayn'in teklifini kabul ettim."
"Yaa..Baştan anlat!!" dedi Vanessa heyecanla.
"Dün Zayn bana beni çok sevdiğini ve hayatını benimle birleştirmek istediğini söyledi."
"Oha kanka, çok romantik."
Vanessa'ya gülerken devam ettim. "Onun karısı olmamı istiyormuş, sabah uyandığında beni yanına istiyormuş.."
"Hii,"
Onlara sarılıp gülüşürken sonunda yakamı bırakabilmişlerdi. Rene sandalyesini bana daha da yaklaştırdı ve elimi tuttu. Birkaç şey dışında o hiç konuşmadı.
"Gidecek misin? Yanımızdan gidecek misin?"
Çok duygulanmıştı ve ben dayanamayıp ona sarıldım.
"Hemen değil. Yani konuşmadık ama acele olmasını istemiyorum."
"Emin misin? İyi düşündün mü?"
"Evet Renee. Onu çok seviyorum. Onun yanında ayaklarım yerden kesiliyor. Kaç aydır birlikteyiz, her an yanında olmak istiyorum. Onu çok seviyorum."
İkisi de hiçbir şey demedi ve bana sıkıca sarıldı.
Ailem olacaktı. Zayn benim hep hasretini çektiğim ailem olacaktı ve ben her dakika onu bulduğum için şükrediyordum. O çok aşk dolu ve merhametli bir adamdı. Birlikte çok güzel vakit geçiriyorduk. Çok ortak noktamız vardı, iyi anlaşıyorduk, hem ben de büyümüştüm artık. Kocaman kızdım ve elbet evlenecektim. Ve bunun Zayn'den başkasıyla olabileceğini düşünmek bile istemezdim.
Hemen yarın evlenme taraftarı değildim tabii ki, zamana ihtiyacımız vardı. Fakat bana evlenme teklifi ederkenki ciddiyeti ve isteği asla aklımdan çıkmayacaktı.
Zayn
Sigaramı küllüğe vurup tekrar ağzıma götürdükten sonra kulakla dinlediğim müziğin sesini daha da açtım. Gözlerimi kapatmış bahçede dinleniyordum.
Ben kim evlenmek kim amına koyayım.
Ağzımı oynatarak şarkıya eşlik ediyordum. Tam keyfim yerine gelmişken Calvin'den arama geldi telefonuma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
afterglow⛔malik [tamamlandı]
Fanfiction"Tek başına aşık olduğunda, aşk en yalnız yerdir." w/@zainftme #1 in zayn #1 in zaynmalik