ALTERNATİF SON

1K 100 115
                                    

bu bölümle beraber 2 çeşit final okumuş olacaksınız

kim hangisini isterse onu hayal etsin,
benim için gerçek final bölümü  olması gereken son gibiydi, ama bu bölüm ise kalbimden geçen şey.

kitapta grace her zaman ikilemler yaşadı, doğru mu yapıyorum yanlış mı diye diye kendini yedi bitirdi. ama sonunda kalbinin sesini dinledi.

aslında size göre biraz aceleye getirmişim ama napiyim tutamıyorum kendimi hemen okuyun istiyorum föwüaççaldş

benim gibisini bulamazsınıııız :*

bu kitaptan okudunuz son bölüm buydu.

acı tatlı bölümler okuduk beraber, sizi kızdırdım, sevindirdim..ama yazmayı çok seviyorum ve bu kitapta sanki tüm ruhumla ben grace'i yaşadım ve yönettim.

çok güzel bir yolculuktu benim için iyi ki yazmışım iyi ki bana destek oldunuz ve ben devam ettim

neyse kendinize iyi bakın

son kez oy&yorum ile destek olmayı unutmayın!

+++

Zayn ile sarmaş dolaş yatağımızda yatıyorduk. Parmakları saçlarımda dolaşıyordu, başımı göğsüne yaslamış gözlerim kapanmıştı. Benim keyfim yerindeydi, çok huzurluydum. Ama Zayn için aynı şeyi söylemeyeceğim..Sinirinden kuduruyordu ama belli etmemeye çalışıyordu.

Tam seksimizin ortasında çilek istiyorum diye ağlama krizine girmiştim. Zayn ise şok olmuştu ve en yükseldiği anda bırakıp gitmek zorunda kalmıştı..Ne yapayım..Çilekler çok tatlıydı..

Başımı uzatıp yanağına öpücük kondurdum. "Sen uyumadın mı hala?" diye sordu şaşkınlıkla.

"Hayır." diye mırıldandım. Omuzuma sardığı kolunu daha da sıkılaştırdı ve ben de sokulabildiğim kadar sokuldum.

"Affettin mi beni?" diye sordum şirin bir sesle.

Gözlerini kısarak sinirle bana baktı. "Hayır."

"Yaa.."

"Sus Grace."

"Zayn..Ama çok canım çekmişti." dedim yüzünü sıkarak.

Elini çıplak karnıma sardı ve okşadı. Merakla kaşlarını kaldırıp bana baktı. "Gerçekten içinde bir şey var." dedi sanki yeni keşfetmiş gibi.

Kahkaha atıp başımı salladım.

"Nasıl bir duygu?" diye sordu.

"Bilmiyorum..Daha bir şey anlamadım ama, sanki beni hisseden biri var içimde, üzülünce, sevinince beni anlıyormuş gibi.."

İçtenlikle güldü ve alnımdan öptü. Sonra yanağımı severken hüzünlendi. Yüzü asıldı, bakışları değişti.

"İlkini senden aldım..Yaşasaydı bir yaşında olacaktı."

Acıyla tebessüm ettim. Bu canımı yakmıştı. Ne zaman o olayı hatırlasam kahroluyordum. Ama söz vermiştik birbirimize, geçmişi konuşmayacaktık.

"Keşke geri gelme ihtimali olsaydı." diye mırıldandım.

Beni sarmaladı ve saçlarımdan öptü. Koluna tutunup başımı boynuna gömdüm.

Uzun süre konuşmadık. Saat epey geç olmuştu zaten. Zayn hiç hareket etmediği için uyuduğunu düşünmeye başlamıştım. Benim de çok uykum gelmişti ve hemen uyuyacaktım.  Ama bu şekilde üşümüştüm ve Zayn'i uyandırmadan kenara koyduğum geceliği giyip uykuya daldım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 11, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

afterglow⛔malik [tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin