33.

1.2K 126 100
                                    

Zayn iki hafta boyunca hastanede tedavi görmüştü. Bugün evine çıkacaktı sonunda. Ama yürüyemiyordu. Tekerlekli sandalye kullanacaktı bir süre. Eve geçtikten sonra da fizik tedavi görecekti ve iyileşene kadar devam edecekti.

Şimdi bakınca her şey çok çabuk geçmişti ama aslında geçmemişti. Trisha, oğlunu hastanede gördüğü her gün ağlıyordu. Onu gülerken gördüğüm tek gün, bugündü.

Sabah Vanessa ile evden çıkmıştık. O işine gitmişti, ben de Trisha ile buluşup Zayn'in evine gidiyorduk.

Zayn öğleden sonra Matt ile hastaneden çıkacaktı ve Trisha da o gelene kadar yemek falan yapmak için eve erken gelmek istemişti.

Apartmanın şifresini girip asansöre bindik. İndikten sonra çantamdan çıkardığım anahtarla evinin kapısını açtım.

Bu eve en son düğünden önceki gün gelmiş ve eşyalarımı yerleştirmiştim..Ertesi gün başıma gelecekleri bilmeden..Ne kadar safmışım o zamanlar..

O halimle şimdiki halim arasında dağlar kadar fark vardı.

Trisha'ya anlattığım hikayede, bunlara yer vermemiştim. Zayn ile bir sene içinde tanışıp evlendiğimizi ama onun beni aldattığını ve bu yüzden boşacanağımı söylemiştim. Normal bir hikayeydi ve sorgulamazdı. Gerçeği anlatamazdım. Hiçbir anne oğlunun pezevenk olduğunu bilmeyi istemezdi. Zaten hastanede diye perişandı, fazlasına gerek yoktu.

Benim için de eskiyi deşmek acıtıyordu artık.

Zayn'in odasına girip camları açtım, odadaki dağınıklıkları toplayıp yatağını düzelttim. Annesi mutfakta kendini yemeğe kaptırmıştı. Onun yanında durmak istemediğim için de odaya atmıştım kendimi.

İşimi bitirdiğimde yatağa oturup derin bir nefes aldım.

Kendime hakaret ediyormuş gibi geliyordu bu yaptıklarım.

Ama..

Yutkundup kendimi yavaş yavaş geriye doğru bıraktım. Başım yatağa değdiği an kollarımı da iki yanıma açtım.

Zayn ile bu yatakta olduğumuz ilk akşam geldi aklıma. Gözlerim kapandığında dudağımı dişledim.

Her köşeden bir anı geliyordu aklıma. Eskiye takılıp kalmak istemiyordum ama elimde değildi. Ona sarıldığım an, bana dokunması, bu yatakta beraber yatmamız ve diğer her şey çok canlıydı..

+

"Hoşgeldin!"

Gözlerimi açar açmaz dışardan ve uzaktan duyduğum seslerle kaşlarımı çattım. Kısa süre sonra nerde ve ne yaptığımı fark ettikten sonra hemen kalktım. Yatakta uyuyakalmışım.

Banyoya koşup yüzümü yıkadım ve elimle saçlarımı düzelttim. İçeri geçip dağılmış çarşafı da toplayıp odadan çıktım. Telaşla çıktığım için ne olduğunu anlayamadan Zayn ile göz göze geldik. Tekerlekli sandalyede oturmuş bir halde annesine sarılıyordu. Matt de bana bakıp güldü.

Başımla selam verip tekrar Zayn'e döndüm. Tepkisiz onu izliyordum.

"Aç mısın? Yoruldun mu oğlum? İstersen önce yemek ye sonra dinlenirsin.." dedi Trisha heyecanla.

Zayn burukça gülüp annesinin elini sıktı. "Anne iyiyim ben, lütfen."

"Bebeğim." Trisha Zayn'in yanaklarını sıkıp sevdiğinde Zayn sinirle kaşlarını çattı.

Buna gülümsedim.

Zayn tekerlekli sandalyesi ile salona yönediğinde öylece kaldım. Trisha yemekleri hazırlamıştı

afterglow⛔malik [tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin