ZAYN
Kucağımdaki hatununla öpüşüp onu parmaklarken, kenarda yatanı da kolundan tutup kaldırdım. Sırtıma
sarılıp kollarını boynuma doladığında boynumu öpmeye başlamıştı. Zevkle başımı geriye doğru attım.Kucağımdakini biraz kaydırıp diğeri için de yer açtım. Diğer kolumuda onun beline sarıp öpmeye başladım.
Sol dizimde oturan, kasıklarıma eğilip karnımı yalamaya başlamıştı. Sarışın olanla ateşli bir şekilde öpüşürken yatağa doğru uzamasını sağladım. Ah, yükseldim.
İçine doğru bastırıp gel git yapmaya başlamıştım. Göğüslerini ağzıma alıp emerken kendi kendime gülmüyordum. Çok zevkli amına koyayım.
Altımdaki kıvranırken diğerini de domaltıp parmaklamaya başladım. Aklımda baştan çıkarıcı şarkılar dolaşırken gözüm kararmaya başlamıştı.
Kızın yüzüne doğru iniltili sesler çıkarıyordum. Bacağını tutup belime daha sıkı sardım. Ben bastırdıkça onun çığlıkları artıyordu.
Sarı saçlarını elime doladığımda Grace ile bakışıyordum.
Gözlerimi yumdum ve tekrar açtım. Yüksek oranda alkol almıştım ve beynim uyuşmaya başlamıştı.
Onun yüzü ile altımdaki kızın yüzü karışınca yüzümü ekşittim.
Ne oluyor lan.
Kızın içinden yavaşça çıktım ve yataktan kalktım. Onların ikisi bensiz devam ederken kıyafetlerimi topladığım gibi çıktım.
Öyle içtim ki bulduğum ilk yere kusacaktım. İç çamaşırımı ve pantolonumu giyinip kendimi tuvalete attım ve çıkarmaya başladım.
Geldikçe geliyordu, gözlerim kararmıştı.
Klozete tutunup dayanmaya çalışıyordum.
Nefes alamıyordum.
Kapı açıldı ve Tonia içeri girdi. Beni gördüğünde şok olmuş bir şekilde yanıma eğildi.
"Zayn, bu ne hal?!"
Kolumu tutup beni yavaşça kaldırmaya çalıştı. Ona tutunup ayağa kalktım. Yüzümü yıkamama yardım etti. Kolumdan çıkmadan birlikte yürüdük. Gömleğimi de bana zorla giydirdi ve leş kokulu bardan çıktık.
"Ya bok gibi kokuyorsun!"
Sırıtarak yanağına uzandım ve öpmeye çalıştım ama engel oldu.
"Of, Tonia, az önce grup yaptım, hatunlar fişekti varya. Keşke seni de alsaydım araya."
"Pis." dedi kaşlarını çatarak.
Açık havaya çıktığımızda rahat bir nefes aldım.
+
"Zayn.."
"Zayn, kalk."
Rahat ve huzurlu uykum bölünmeye başlayınca rüya ve gerçek arasında gelgit yaşıyordum. Ama saçlarımda gezen parmakları hisseder hissetmez gözlerim açıldı.
"T?"
"Kalkabildin sonunda.." dedi göğsüme uzanıp.
"Saat kaç?"
"On ikiye geliyor."
"Yuh."
"Bardan sonra evde de devam ettiğin için anca uyudun."
Onunla sarmaş dolaş uyuklamaya devam ettim. Kolunu karnıma sarıp boynumu öptü.
"Duş alayım, çıkarız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
afterglow⛔malik [tamamlandı]
Fanfiction"Tek başına aşık olduğunda, aşk en yalnız yerdir." w/@zainftme #1 in zayn #1 in zaynmalik