25.

1.6K 140 144
                                    

"Bırak!"

Nefes nefese koşuyordum ve bir yandan da arkama dönüp bakıyordum sürekli. Ağlayarak koşarken Zayn hızla koluma yapmışmış ve beni yakalamıştı.

"Sen benden kaçabileceğini mi sandın?"

Sanki ağır çekime alınmış gibiydim. Konuşamıyordum, hareket edemiyordum. Görebildiğim tek şey onun zafer gülümsemesiydi. Ve diğer her şey bulanıktı.

Gülüyordu. Sadece gülüyordu. Git gide üstüme doğru yaklaşıyordu ama ben ağlamaktan boğulmuştum. Nefesim kesildi, bağıramıyordum.

Onun ellerinden kurtulmak için debelenmek istiyordum ama elim kolum bağlıydı. Ben hareket edemiyordum.

"Benden kurtulamazsın, Grace." dedi aynı pis gülümsemeyle.

"Hayır, kurtuldum." demek istedim ama fısıldayarak çıktı sesim.

"Benden kurtulamayacaksın."

"Hayır."

"Asla."

"Hayır!"

Elini yüzüme uzattığı zaman çığlık atmak için ağzımı açtım. "Hayır!"

"Dokunma bana hayır!"

"Hayır!"

Koca bir çığlık atıp yataktan doğrulduğumda elimi kalbime koydum.

Titreyen ellerimle büyük büyük nefesler alıp sakinleşmeye çalıştım. Boğazım düğümlenmişti. Ellerimi boğazıma götürüp yavaşça ovmaya başladım.

Ter içinde kalmıştım.

Nefeslerim düzene daha girmeden çok geçmemişti ve kapı açıldığında Vanessa yanıma koştu.

"Ne oldu!"

Dilim tutulmuş gibiydi. Ona bakarken hala titriyor olduğumu görünce daha da endişelendi.

"Grace?"

"Ben.." sertçe yutkunup sakinleşmeyi bekledim. "Kabus gördüm."

Yanımdan kalktı ve birkaç saniye içinde bir bardak su ile geri döndü. Suyu bana uzatmış yatağın kenarına oturdu.

Suyu hızlı hızlı içip kenara koydum.

"İyi misin şimdi?"

Başımı sallayıp yorganı çekiştirip üstümden attım.

"Yüzümü yıkayacağım." dedikten sonra ayağa kalkıp banyoya girdim. Rüyanın etkisinden çıkamamıştım. Gözümü her kırptığımda o an geliyordu aklıma.

Eğilip yüzümü yıkadım. Soğuk su yüzüme her çarptığında kendime geliyordum.

Havluyla yüzümü kurulayıp çıkacakken aynadaki görüntüme takıldı gözlerim.

Uzunca kendime baktım. Parmak uçlarımı yüzümdeki birkaç morluğun üstünde gezdirdim. Acıyla gözlerimi yumarken ağlamamak için alt dudağımı dişledim.

Ben çok güzel bir kızdım. Kendimi severdim, arkadaşlarımı severdim. İşimi, evimi..Bir gün olsun kimse hakkında kötü düşünmemiştim, bir anda tutulmuş ve her şey bir anda elimde patlamıştı. Nasıl bu hale geldim ve neden geldim anlamıyordum. Düşünmek istemiyordum.

Boş verip banyodan çıktım.

Vanessa endişeyle bana bakıyordu. "Korkma iyiyim."

"Bir şey ister misin?"

"Hayır. Hadi git yat sen. Uykusuz kalma."

"Emin misin?"

"Evet V. Lütfen, yatacağım ben de şimdi."

afterglow⛔malik [tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin