19.

1.6K 122 88
                                    

Tonia'yı kucağımda zıplatırken şekilden şekle girmesi sırıtmama sebep olmuştu. Elleriyle boynumun iki tarafını sıkıca sarmış başını geriye atmıştı.

Gür saçlarını elime dolayıp çekiştirdim.

"Ahh,"

Bacağını sıktım ve yavaşça yatağa doğru yatırdım.

"Yavaş ol, ayı mısın?!" dedi tırnağını derime bastırıp. Çok içkiliydim. Alkolden beynim uyuşmuştu, anlamıyordum ne dediğini. Gözüm dönmüştü. Tek yaptığım kendimi itip çekmekti.

Sol göğsünü ağzıma alıp uzunca emdim ve ısırdım. Uçlarına öpücük bırakıp boynuna uzandım. Sonra aynılarını diğer göğsüne yaptıktan sonra o da kendinden geçmişti.

Boynuma sardığı elleri yüzüme indi. Yanaklarımı tutarken dudaklarıma uzandı. "Bu kadar küçük olupta yeteni ilk defa görüyorum." dedi nefes nefese. Sonra da evi inleten bir kahkaha attı. Sinirlerim bozulduğu için ben de istemeden gülmüştüm.

"Sen beni çıldırtmak...mı...İstiyorsun." Çıkardığım seslerle zar zor konuşurken hala gülüyordu.

"Gülme."

"Zayn.."

"Lan gülmesene."

"Ah, daha çok bastır." Gözlerini kapatmış omuzlarıma tutunuyordu.

"Şhh, sakin."

+

Yüzümü güzelce yıkayıp kuruladıktan sonra odaya geri döndüm. Kıyafetlerimi yerden toplarken Tonia da yatakta telefonla oynuyordu.

"Gelsene." dedi elini bana doğru uzatıp.

Gülümseyip yatağa doğru yürüdüm ve elini tuttum. "Üşüdüm.." dediğinde gözlerimi devirip yatağa yanına girdim. Hemen göğsüme sokulduğunda gözlerimi kapattım.  "Ne yapacaksın bugün?" Diye sordum.

"Evdeyim, öyle takılırım biraz. Gece işe çıkacağım dinlenirim."

"Şu davet sonrası mı? Calvin anlattı bir şeyler.."

"Evet, adamlar manyak zengin. Bir gecede bir ev parası veriyorlar." dedi başını karıma indirip.

"Tek mi gideceksin?"

"Senin kızlardan da alacak herhalde Calvin. Paşamız çok özendi bu iş için." dedi Calvin'i ima ederek. Bu haline gülmüştüm. Onun taklidini çok komik yapıyordu.

Gülmeye devam ederek parmaklarımı saçlarına geçirdim. "Sana bir şey diyeceğim ama şok olacaksın." dedi heyecanla.

"Ne?"

"Grace dün benimle konuştu. Durumu kabullendiğini söyledi, kaçmaya çalışmayacağını falan filan dedi."

Kaşlarımı kaldırıp yüzüne bakmaya devam ettim. "Yani?"

"Yanisi işte, yapacak bu işi. Siz de ayarlayın bir şeyler."

"Tonia düzgün anlat ne konuştunuz?"

"Niye bu kadar heyecanlandın?"

"Merak ettim sadece."

"Üzgündü baya, öylesine dediğini düşünmüyorum, ciddi ciddi yapacağım dedi."

Göz devirip onu kendimden uzaklaştırdım ve yataktan çıktım.

"Bozuldun bakıyorum?"

"Saçmalama." derin bir nefes bırakıp  yerden kıyafetlerimi toplayıp giyindim.

"Gidiyor musun?"

"Evet."

Boy aynasında kendime bakarak beyaz gömleğimi gri pantolonumun içine soktum. Üstüme de takımı olan açık gri ceketimi giyindim.

afterglow⛔malik [tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin