16.

1.6K 108 53
                                    

ZAYN

"Ne demek hamileyim?" Saçından tutup onun üstüne doğru eğilip bağırdım.

Siktir ya.

Cevap vermesi için beklerken, ellerimin içinde titriyordu. Bu beni daha da hırslandırırken kapı aniden açıldı.

Tonia içeri girdiğinde şaşkınlıkla bize baktı. "Ne yapıyorsun sen ya?!"

Koluma yapışıp onu benden ayırdıktan sonra beni çeke çeke odadan çıkardı. Ben, ben bok gibi hissediyordum.

"Dağ ayısı mısın sen! Kızı dövmek ne demek ya!"

Yandaki boş odaya girdiğimde Tonia da arkamdan girip kapıyı kapattı. "Sana diyorum Zayn."

Tekli koltuğa oturup başımı ellerimin arasına aldım. Hamileyim dedi. Hamile. Git gide nefes almam zorlaşıyordu.

"Üstüme gelme Tonia."

"Üstüne gelmiyorum, saçma saçma hareketler yapma diyorum."

"Bir de sen daraltma beni."

"Sıçtın, bir de sıvıyorsun Zayn. Bravo, bir de hamile bırakmışsın. Ne olacak şimdi?"

"Burada kalamaz.." diye mırıldandım.

Tonia ellerini göğsünün altında birleştirmiş tepemde duruyordu. "Belki yalan söylüyordur?" diyerek ona baktım.

Omuz silkti.

"Niye onu hala burada tutuyorsun, bırak gitsin."

"Sanki bilmiyorsun neden tuttuğumu. Salak mısın? Calvin hepimizi sırayla siker."

"O zaman? Aldıracak mısın?"

"Önce gidip gerçeği öğreneceğim."

Odadan çıkıp yan odaya girdiğimde Grace köşeye büzülmüş ağlıyordu.

"Ne zaman öğrendin?"

Tiksinerek yüzüme baktı ve yere tükürdü.

Lan.

"Düğünden bir hafta önce. Bir aylıkmış." dedi ağlayarak.

Kahretsin.

Elimi alnıma koyup ovuştururken ne yapacağımı düşünemiyordum, beynim durmuş gibiydi. "Düğünün akşamı söyleyecektim," Burnunu çekti ve devam etti. "Ama sen bir orospu çocuğu olduğun için benim bütün hayallerimi yaktın."

"Senden nefret ediyorum!"

"Üstünü değiştir, doktora gideceğiz."

Anında buz kesti ve bembeyaz oldu yüzü. Tereddütle bana bakarken kesik kesik konuştu. "Neden?"

Cevap vermedim.

"Aldırmam." dedi ağlayarak.

"Senin gibi bir şerefsizin çocuğu olsa da aldırmam."

Elimden bir kaza çıkmaması için kapısını sertçe kapatıp kilitledim ve koridora çıktım. Ne yapacağım ben ya.

Ellerimi saçlarımdan geçirdiğimde Tonia delici bakışlarını üzerimde gezdirdi.

"Ne bakıyorsun?"

"Sikine sahip çıkamadın, olanlara bak."

"Kızım sen niye kaşınıyorsun? Rahat bırak beni!"

Merdivenlerden inip salona geçtim ve kendimi koltuğa attım. Elim kolum bağlıydı, köşeye sıkışmış gibi hissediyordum.

"Sen de istemiyorsun ona bu işi yaptırmak." dedi Tonia yanıma oturup. Bacak bacak üstüne attığında ona baktım. Çaresizce başımı iki yana salladım. "Evet çünkü onu tanıyorum. Yapamaz, Tonia."

afterglow⛔malik [tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin