Lara onun için eğlenceli bir kızdı.Onunla uğraşmayı,onu sinirlendirmeyi sevmişti.Acaba eskiden de böylemiydi? kızlara şakalar yaparmıydı?Yada aşık olmuşmuydu? peki annesi,babası,kardeşi varmıydı? sesleri nasıldı?...tek hatırladığı şey büyük bir patlama sesi ve koca bir binanın üstüne yıkılışı idi.Gözlerini açtığında kendini hastanede ve heryeri sargılı halde sedyede yatarken bulmuştu.Doktorlar başında gülmseyerek başında birşeyler anlatıyordu ama kulakları duymuyordu.Hergün içmek zorunda olduğu ilaçları vardı.En büyük korkusu ise bir suçlu olarak ölmekti çünkü kendinde olduğu süre sadece bir saatti,ardından her şey yok oluyordu.
Suyu açıp ısınmasını beklerken hala aynada izliyordu kendini.Aynadaki kişinin kendisimi yoksa başkasımı olduğuna emin değildi.İçinde aniden bir ateş yandı.Elleri titremeye başladı,nabzı gittikçe hızlandı,gözleri kaydı,kafası kaya gibi ağırlaşmış halde vücudunun kontrolünden çıktı ve aynaya vurdu,alnından oluk oluk kanlar akarken kaldıramadı kafasını.Sanki vücudunu başkası kontrol ediyordu.Bedeni aniden titremeye başladı,güçlü ağrılar ve kasılmalar eşlik etti ardından,nefesi kesilmek üzereydi.Çığlık çığlığa bağırmayı istedikçe gelen ağrıyla iki büklüm oluyordu.Beynine giren ağrı yüzünden hareketsiz kalmış ve sadece alnından su gibi kanların lavaboya akışını izledi.Son gücüyle kendini yavaşça aynadan çekmeye çalıştı,ellerini duvara bastırıp kuvvet alarak bir adım geriledi.Suyun sesi beyninin içinde çınlarken dolaptaki saate ilişti gözleri.İlaç saati yarım saat gecikmişti ve bu duruma gelmesinin nedeni buydu.Dolabın kapağını zorla açıp kırmızı büyük bir kutuyu eline aldı.Kapağını açıp içinden küçük,sarı bir hap çıkardı.Tam ağzına atacak iken yine o sesi duydu;
''Ne o güçlenmekten mi korkuyorsun?''
Korkuyla etrafına bakındığında bir şey göremeyince tekrar aynaya çevirdi gözlerini.Kırık parçalardaki yansıması kendisine bakarak gülüyordu.Nefesini tutmuş halde sadece aynaya bakıyordu.Ne çığlık atabildi ne de konuşabildi;
''Korkma dostum,ben senim unuttun mu? Planımıza ne oldu? bir fahişeye yardım etmekten milyarları kaçıracaksın salak herif! o ilaçları tuvalete dök ve hemen yıkan! sana neler yapabileceğimi iyi biliyorsun!''
Yansıması yavaş yavaş normale döndü ama Charles hala hareketsiz şekilde bakıyordu.Kavisli,koyu kahve kaşları çatıldı,gözü nabız gibi seyirmeye başladı,kalp şeklindeki güzel dudakları kıvrıldı,sırıtması gülümsemeye döndü,gülümsemesi ise kahkahaya.Bakışları korkunç bir hale geldi,normal Charles tamamen gitmişdi ve şimdi gelen hırsız olan değil katil olandı.Elindeki ilaç kutusunu tuvalete döktükten sonra sifonu çekip sıcak suyun altına girdi.Normal bir insan banyoda iken aşırı sıcak suyun altında bir saniye bile kalamazdı ama o kaynar suyun altında da dursa zevk alırdı acı çekmekten çünkü katil William mazoşist biriydi.Yarası daha fazla kanadı,kanların su giderinden akışı o kadar zevk vermişti ki ona.
Banyodan çıkıp beline beyaz bir havlu sarıp kapıyı açtı.Kapı açıldığı anda salonada sıcaklık yayıldı.Charles koltuğa baktığında yatan Lara'yı görünce içindeki öfkenin daha çok büyüdüğünü hissetti.O anda sehpada duran makası boynuna saplayıp şah damarından fışkıracak kanları izleme isteği gelse de kendini zor bela zapt edip yatak odasına koştu.üstüne kısa kollu,gri sweet shirt giydi altına ise siyah renk,bol bir eşofman.Saçlarınıda tarayıp elleriyle şekillendirince dolabından ince bir battaniye alıp salona geçti.Lara'nın üstüne örtüp son kez baktı kadına.Ardından üst kata çıkıp büyük bir valiz ile indi aşağı.Ardından kapıyı yavaşça kapatıp dışarı çıktı.
.......................
Koltukta yatmaktan beli tutulmuştu.yavaşça dönüp gözlerini ovuşturdu,üzerindeki battaniyeyi görünce gülümsemesine engel olamadı.Yavaşça üzerinden sıyırıp boynunu tutarak doğruldu.Evde hiçbir ses yoktu,ne bir ayak sesi ne bir tıkırtı.Evin boş olduğunu anlayıp mutfağa geçti.Dolaptan bir kavanoz krem çikolata çıkartıp mutfak tezgahına koydu.Aşırı derecede tatlı istiyordu canı,özel günü ne zaman yaklaşsa kendini tatlıya verirdi ve bitince de aldığı kiloları vermek için çabalardı.Tezgahta duran ekmeklikten iki dilim tost ekmeği de çıkarıp geniş bir tatlı tabağına dizdi,üzerlerine çikolatadan sürdü.Kavanozu dolaba koyup limonlu sodayı da çıkarıp kapattı.Alt çekmeceyi açıp açacağı eline aldı.Yavaşça sodanın kapağına sivri kısmını taktırıp tek hamlede çıkarttı.Büyük meyve suyu bardağına doldurduktan sonra boş şişeyi çöpe attı. tabağını ve bardağını sehpanın üzerine koyup hazırladığı atıştırmalıkları yemeye koyuldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOSYETE HIRSIZI
FanfictionAmerikanın azılı suçlularından olan ve canına ödül biçilen Charles William,yaptığı bir soygun un ardından zaferini kutlamak için gittiği bir striptiz barda çok güzel bir kadın ile karşılaşır.Kadınlara değer vermeyen bu adam kadının güzelliği karşısı...