صلوا على محمد ...
فى صباح يوم جديد اتجه مراد لغرفته و هو يغلى من الغضب .. فهو البارحه نام مع أخيه الذى لم يتوقف عن الضحك لثانيه حين وجد مراد دلف اليه ...
فلاااش باااك
كان مراد يقف امام غرفته و ينادى باسم مليكه و لكنها لم ترد .. و طال صمتها فمل مراد و اتجه الى أخيه و دلف دون استإذان و تسطح بجواره ... نهض أسر حين شعر بوجود احد و ما لبث ان انفجر ضاحكا حين رأى أخيه يسب و يلعن ف سره ..
أسر : إيه ي دوك بتعمل ايه هنا .. مش المفروض النهارده دخلتك و لا ايه الظروف .. ههههه ..
ضربه مراد بالمخده كى يصمت : اخرس ي حيوان مانت السبب .. لو ما تنيلتش خبط كان زمانى دخلت ..
أسر : لا و الله انت هتعمل حجتى .. و ما دخلتش ليه دلوقت ي حبه عين امك .. و لا المدام طردتك .. هههه
مراد بغضب : على الطلبات ي أسر لو ما سكت لكون مشوه وشك الحلو ده و قابلنى بقى لو حياه وافقت بيك
أسر بخوف مصطنع: و على ايه ي عم الطيب أحسن ..
مراد بتأفف : طب قوم بقى شوف حته تانيه تنام فيها ..
عشان مبحيش حد ينام جنبى ..
أسر بصوت عالى : نعم ي روح امك .. اشوف ايه ي عنيا .. ده اوضتى علفكره .. و دا سريرى برضوا .. ثم أكمل بعبث .. و بعدين لازم تتعود تنام جنب حد و لا ناوى تنيم مليكه على الكنبه هههههه ..
مراد : بتحتفل على ي أسر الكلب .. ماشى هيجيلك يوم .. اتنيل نام و اوعى اوعى تقرب منى سااامع ..
أسر ؛ خايفه على نفسك ي بيضه ..
مراد : ايوه ي اخويا محافظ عليا لمراتى .. نام ي بابا ناامبااااااك ..
دق مراد باب غرفته بشئ من العنف .. و بعد دقايق قليله فتحت مليكه و هى تفرق ف عيناها و شعرها مبعثر على وجهها و كتفها و مازالت بنفس ملابسها المثيره ..
مليكه بصوت ناعس : عايزه ايه ي ماما على الصبح .. قالتها بتأفف و اتجهت للفراش مره أخرى .. اقترب منها .. و لمس على وجنتيها بحنان و هو يبعد خصلات شعرها .. فتحت مليكه عيناها ببطء و نظرت له بهيام ظناً منها بأنها تحلم .. رفعت يدها و تحسست ذقنه و هى تتمتم بخفوت سلب دقات قلبه : مراد .. ابتسمت بدون وعى و هى تدخل داخل أخضانه و تقول : انا بحبك أووى ي مراد .. متسبنيش .. و غفلت مره أخرى .. اما هو فكان كالصنم .. قلبه يدق بعنف شديد هو يعلم بحبها له .. لكن اعترافها يجعله يشعر بأحاسيس لم يكن يحلم بعيشها " عبالنا ي رب لما نحس بال احاسيس ال حسها الواد الحساس ال اسمه مراد 😀"
وضعها برفق على الفراش و اتجه الى الحمام ليستحم ..*************************
فى غرفه أدهم
كانت تنظر له بهيام و تتحسس كل انش بوجهه .. اما هو فانكمشت ملامحه بانزعاج من تصرفات طفلته .. و فتح عينه بتأفف .. نظر حور له بابتسامه و هى تقول بنعومه أذابته : صباح الخير ..
أدهم بعبوث : صباح الخير كدا حااف
حور بعدم فهم : اومال .. احطلك عليها جبنه .. قال جملتها الأخيره بمذاح ..
أدهم بعبث : لا حطيلى كريز .. و لم يمهلها الرد فقد أسر شفتيها بين شفتيه يقبلها بحب و شغف .. و ذابت حور فى بحور عشقه .. و بعد فتره طويله أطلق سراح شفتيها و هو يلهث .. و جاء ليقترب مره أخرى يريد المزيد و لكن دقات الباب منعته ..
أدهم بضيق : مييين ؟؟
الخادمه : عز بيه منتظر حضرتك تحت .. انت و مدام حور ..
أدهم : طايب قولوله جاى ..
نظر ادهم الى حور و هو يقول بعبث : كنا بنقول ايه بقى ..
فرت حور للحمام و هى تضحك بسعاده ..***************
عندما طال عناق ملك و ريااان لم يستطع مروان منع نفسه من نزع ملك من بين اخضان هذا الغريب بالنسبه له ..
مروان بضيق : ما خلاص بقى انت استحلتها و لا ايه ..
رياان بغضب : نعم .. انت مالك انت .. هاتها هنا
مروان : انت ال مالك و حضنها كدا ليه هااا ..
ملك : اهدى ي مروان .. دا ريان أخويا .. ثم وجهت كلامها لريان .. دا مروان ي ريان جوزى !!!!
ريان بصدمه : نعممممم!!! جوز مين .. انتى اتجننتى و مراد ... هو ايه ال حصل أصلا .. و انتى ازاى عايشه .. و ليه مظهرتيش انا عايز أفهم ..
ملك : ........*************
فوت و كومنت بليز
تابعونى ❤💗
أنت تقرأ
عشق الطفوله ❤
Romanceتبا لذلك القلب الذى سيجعلنى مدمره ، جسد دون روح .. ستتحمل اوجاع حب من طرف واحد هو ... يهتم بها .. يخاف عليها .. يغار بشده ... تحت مسمى الصداقه ... تبا لك ايها الجاهل الا ترى مقدار حبها لك ، سيرى هذا الحب و سيدمره و يقضى على قلبها البرئ الذى عشقه...