7

4.5K 966 835
                                    

ھای گایص کیفکم ھھھ چۆنن باشن پارتی نوێو ھەستی نوێ
مەرجەکان ڕونە ٥٠٠ کۆمێنت و ٢٠٠ لایک وەک ھەمو کات
ڕای خۆتانم ئەوێو پێشبینیە کانیشتان بێگوومان
ـ
ـ
ھۆسۆک کەمێ پەشۆکاو پاشان کۆنتڕۆڵی خۆی کردەوەو
ووتی~ سەرقاڵە نەمویست بڵێم لە گەشتینیو مێشکی لامان بێ~
ڤیۆل زەردەخەنەیەکی کرد ووتی~ بەڵام جوانترە بیڵێی پێی با واشبێت ئەی وانیە؟ گوێم لێتبو خێرا کۆتایت بە باسەکە ھێنا لەگەڵیا~

ڤیۆل گومانەکانی تا ئەھات زیاتر لەجێی خۆیبو بەوەی کە بەینی ئەم دووبرایو شتێکی نامۆ ئەگوزەرێو ئەیویست بزانێت کە چیە سێرکردنەکان و بێدەنگیەکەی ئەو ڕۆژەی جۆنگ کووی بیر ناچێتەوە کە دوای ئەوەی پێدەکەنیو قسەی دەکرد تا دەرگای ژوورەکەی لەکۆمپانیا کردەوەو ڕوخساری وەک شەو ڕۆژ گۆڕا بەبیبیبی ھۆسۆک تەنانەت بێدەنگیەکەی سامناک بو ھەمو شتێک سەیرە ئەم ساتەی ئێستاش کە سوور ئەزانێ ھۆسۆک درۆکات و نایەوێت بێت.

ھۆسۆک زەردەخەنەی کرد ~باشە دڵی تۆم پێناشکێ ئێستا لای خۆتا پێی ئەڵێم~
ڤیۆل سەری وەک نیشانەی ڕەزامەندی جوڵاند و زەردەخەنەی کرد.
ھۆسۆک مۆبایلەکەی دەرھێناو خستیە سەر جۆنگ کووک  و زەنگی کرد دوای کەمێ ھەڵی گرت.

جۆنگ کووک : چیە ھەمدیس؟
ھۆسۆک: ئێمە لەگەشتین لەگەڵ ڤیۆلو ھاوڕێیان حەزەکەی بێیت؟
(ھۆسۆک لە ناخەوە ئەپاڕایەوە کە بڵێت نا)
جۆنگ کووک: ناونیشانەکە بنێرە.
ھۆسۆک بەزۆر زەردەخەنەی کرد و بە ھێواشیوەڵامی دایەوە
ھۆسۆک : باشە ماڵ ئاوا.

ڕووی بۆ ڤیۆل بەرز کردەوە زەردەخەنەی کرد~ئاسوودەی ئێستا؟~
ڤیۆل ھستایە سەرپێ~بۆ تۆ وانیت؟~
ھۆسۆک بێدەنگ بو تەنھا بە ڕووخسارێکی شڵەژاویەوە سەری وەک بەڵێ جوڵاند.

~ تۆ ھیچ باشنیت چیتە تا لە ئۆتۆمبێلەکەش دابەزیت کێشەو نەبو~ جیمین بە دەنگێکی نەرمو نیان قسەی کرد.
سۆل سێری ڕووبارەکەی بردەمی ئەکردو بێدەنگ بوو.
جیمین نزیکتر بۆوەو تووند دەستی گرت~شتێک بوە بڵێ ھۆسۆک شتێکی کردوە؟~
سۆل چاوەکانی پڕبوونو سێری ناو چاوی جیمینی کرد کە سەری سوڕما سۆل بۆ یەکەم جار لە دوای ماوەیەکی زۆر فرمێسک لە چاوەکانیا کۆ بێتەوە ترساو دڵنیابو شتەکە گاڵتە نیە.
سۆل بە دەنگێکی تێک شکاوەوە ووتی~ھۆسۆک~
جیمین خێرا ووتی~چیە چیکردوە؟~
سۆل سەری شۆڕ کردو فرمێسکەکانی کەوتنە خوارێ
~ئەو زۆر گرنگی بە ڤیۆل دەداو لێی نزیکە بێتەوە لەھەر دەرفەتێکا بۆی بڕەخسێ~ دوای ئەو قسانە زیاتر فرمێسکەکانی ھاتنە خوارێ.
جیمین نەیزانی چیبکات و چیبڵێ توند باوەشی پێداکردو بە ھێواشی چرپانی~ سۆل ئەمە کۆتا پیاو نیە تۆ کچێکی گەنج و جوانیو تەمەنێکی زۆرت لەپێشە کەسی باشتر ئەناسی تۆ پەلە مەکە پاشان دڵنیام لەوەی گاڵتەو بەم فرمێسکانەدێ~
سۆل بێدەنگ بو ھیچی نەوت.

Viol(ڤیۆل)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن