16

3.4K 843 714
                                    

ھایی چۆنن لەگەڵ کەرەنتینەیا چۆنن ھیوادارم باشبن پێش ئەوە بخوێننەوە ئەمەوێ ڕاتان وەر گرم لەسەر شیێ ھیوادارم ڕاتان بەن
بەڕای ئێوە زو تەواوی کەم یا کەمێ درەن تر چونکە ئەتوانم زوو تەواوی کەمو درەنگیش ئیتر پێم بڵێن و ڤۆتو کۆمێنتان بیر نەچێ لەگەڵ ڕای خۆتانا وەک ھەمو کات
٢٥٠ ئەستێرەو ٦٠٠کۆمێنت
خوێندنەوەیەکی خۆش
ـ
ـ
ـ
ھۆسۆک پێکەنی لەکاتێکدا فرمێسکەکانی بە چاویا دەھاتنە خوارەوە ووتی~تۆیەکی بۆگەن چیت لەمن ئەوێ~
پێکەنی بەو دەنگە گڕەوە ووتی~ھەمو شتێکت بۆ پەردە پۆشەکەم و لەگەڵ مندا کارکە گەر تۆ بچیتە زیندان دایکو براکەت چیان لێھێت ھم؟ بیرکەوە~
دایکی تەنھا لەسوچێکی ژوورەکە تووند سەری کوڕە بچووکەکەی نابو بە سنگیەوەو دەگریا لەگەڵیشیا منداڵەکەی.
ھۆسۆک سێری دۆخی دایکو براکەی کرد و سێری پیاوەکەی کرد وو ڕازیبو~ڕازیم~
دایکی خێرا سەری ھەڵبڕی~ھۆسۆک چیەکەیت تۆ~ بەدەنگێکی شکاوەوە.
پیاوەکەی زەردەخەنەی کرد کە زانی سەرکەوت لەم جەنگەشدا ھۆسۆک سێری دایکی کرد~ئەوە ئەکەم کە پێویستە بکرێ دایکە باوکم ھەرگیز ئێمەی نەویستوە ھەمو ڕۆژێکو ھەمو شەوێک ئەمە نانو ئاوی ئێمە بوە شەڕ شەڕ پەشیمان نیم باش بزانە پەشیمان نیم~ چاوەکانی سوور ببونەوەو دەمارەکانی قورگی دەرچوبونەوە کە قسەی دەکرد بە توڕەییەوە دایکی ناخی سووتا بۆ کوڕە گەورەکەی فرمێسک بە چاویا ھاتە خوارێ زیاتر لە جارانو سەری شۆڕکردو بێدەنگ بوو چوونکە دەیزانی کە درۆناکات باوکێکی باش نەبوە بۆ کوڕەکانی و ھاوسەریش بۆخۆی.

دوای تێپەڕ بونی چەند مانگێک لە داخستی کەیسی باوکی کە بە خۆکوژی لەقەڵەم درا و ھۆسۆک  دایکو براکەی چوونە خانویەک کە لەلایەن ھاوڕێکەی باوکی بۆیان دابینکرا کەئێستا ھۆسۆک لەگەڵیا کار دەکات

~ھۆسۆک تۆ ئەبێ ڕاھێنان پێ بکرێت~ چایۆنگ ھاوڕێ خراپەکەی باوکی بە ھێمنی بەوەی بەردەمی ووت.
ھۆسۆک سەری بەبەڵێ جوڵاند و دووبارە چایۆنگ ووتی
~ئەو نێرمە ئەمەریکا لەوێ ڕاھێنانو مەشقت پێکرێ لەلەیانە کەسی شارەزاوە~
ھۆسۆک سەری ھەڵبڕی~نەخێر ناڕۆم~
چایۆنگ پێکەنی ووتی ~ئەزانم چی لەمێشکتایە خەمی ئەوانت نەبێ بەڵێنت پێ ئەیەم پارێزراوەبن~
ھۆسۆک زەردەخەنەی کرد~وازانی بڕوا بە پیاوێک ئەکەم کە دەیویست دەس درێژی کاتە سەر دایکم؟~
چایۆنگ جگەرەکەی داگرساندو پاڵی دایەوەو سێری ھۆسۆکی کرد ووتی ~ باش ئەزانی باوکت خۆی ئەوەی ویست و بێگومان ھیچ پیاوێک ئەوە ڕەت ناکاتەوە دۆڕانیو دایکتی پێیام ئەوەشت لەبیر نەچێ ئێمە سەرخۆش بووین و دوای لێبووردنیشم لێکردن~
ھۆسۆک بێدەنگ بوو پاشان ووتی ~ با لەگەڵما بێن~
چایۆنگ زەردەخەنەی کرد~دیارە بڕوا ناکەی~ پاشان ھەستایە سەر پێو بەرەوە دەرگاکە ڕۆشت پێش ئەوەی بچێتە دەرێ ووتی~ ئەوەش بۆتۆ دوو سبەی ئامادەبن بەڕێ ئەکەون~

ساڵ ھاتو چوو لە ماوەی ئەو چەند ساڵەی لەوێ بەڕێیان کرد دایکی ھەمو ڕۆژێک زیاتر ئازاریە چەشت کاتێ ھۆسۆک ھەر ڕۆژێک کە دەھاتەوە زیاتر مرۆڤایەتی لێ کرابۆوە چاوەکانی تیژتر ببون لە جاران پۆشاکەکانی وەک ئەوسا پاکو بۆن خۆش نەبون یا پەڵەی خوێن و بۆنی خوێن بو یاخوود بۆنی خواردنەوەی لێدەھات
وە جۆنگ کووک کوڕێکی زیرەک بو حەزی بۆ تەکنەلۆژیا ڕۆژ بە ڕۆژ زیاترەبو زمانی ئینگلیزی وەک ناوی خۆی دەیزانی بەو پێیەی مناڵبوو چونە ئەوێ و ئێستا١٧ساڵە بۆیە بە ئاسانی بەرنامەکانی دەخوێندەوە بەڵام چیجار براکەی بەو دۆخە ئەبینی زیاترە ڕووخا دۆخی دایکیشی یارمەتی نەئەیا کە لەو باشتر نەبو بەردەوامو بە درێژای ئەو چەند ساڵە کزو بێدەنگ خێزانەکەی شکاو ترازابوون بەڵام ھەمیش ئامێزی گەرمی ئەکردەوە بۆ کوڕەکانی بەتایبەتی جۆنگ کووک چونکە توشی سەدمە ببو دوای ڕووداوەکەو چەند دکتۆرێکیان کرد تا ئاسای بۆوە ھەمیشە نازی ھەڵەگرت بەڵام ئەم دۆخەی کە تێیدابوون بۆ جۆنگ کووک خنکێنەر بو براکەی چەن مانگێکە نەدیوە سەرەڕای ئەوەی لەیەک ماڵان بەیانیان زوو ئەڕواو بەرە بەیان دێتەوە کەمێ دەنوێو دووبارە دەڕواتەوە ھەمیشە دایکی وەک گوڵێک ئاو نەدرابێ وابوو لەخەمی کوڕە گەورەکەی.

Viol(ڤیۆل)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن