سەرەتا پیرۆزە دەرچونمان وھیوای سەرکەوتن بۆ ئەوانەشی کە ماویانە
ھیوادارم گەر فۆڵۆو نەکردوم بیکەی گەر لایک ناکەیت بیکەیت
چونکە ڕێزی خۆت پشان ئەیا بۆ من کە دڵ سۆزی وشەکانیت
و تێ گەشتویت خۆشمەوێن
٦٠٠ کۆمێنت ٢٥٠ ئەستێرە/لایک
خوێندنەوەیەکی خۆش لەھەڵەکانم ببورنو
ڕای خۆتان بڵێن
ـ
ـ
ـ
ڤیۆل لە ھۆسۆک نزیک بۆوە بە گریانەوە ووتی
"تۆ تۆ چۆن شتێکی وا لەمن ئەشاریتەوە من ئێستا دڵم گۆڕاو وا ھەستەکەم تۆ بڕوات پێم نەماوە"
ھۆسۆک بڕوای بەوە نەکرد کەبیستی ڤیۆل نزیکتر بۆوەو دەستی ھۆسۆکی تووند گرت "تۆ چۆن وا بیر لەمن ئەکەیتەوە ھۆسۆک دڵنیام گەر بت وتایە پێم دڵنیابوم کە ھۆکاری خۆتت ھەبوە و وات کردوە بەڵام ئێستا ھیچ ھۆکارێک نادۆزمەوە کە نەت وتوە پێم لە بێ بڕوایت بە منو خۆشەویستی من بۆتۆ نەبێت"
ھۆسۆک لەبەرامبەر ئەو دڵە پاکەی ڤیۆل بێ چارە مایەوە ھیچ وشەیەک خۆشی دڵی دەر نە ئەبڕی تا توانی بە تووندی ڤیۆلی لە ئامێز گرتو ماچی سەری کرد " بم بورە ڤیۆلی من بم بورە من ئەبو بڕوام بە دڵت کردایە"
ڤیۆل بەدەم گریانەوە پێکەنی ووتی" دۆخەکە بۆ پێکەنین نابێت"
ھۆسۆک زەردە خەنەیکی کرد و ڤیۆلی دوور خستەوەو دەسی لەسەر شانەکانی دانا"خۆشمەوێت"
دڵی ڤیۆل خێرا دەستی بە لێدان کرد چاوەکانی لادا و بە پەشۆکاوی ووتی
"بەڵێن بەمن بە درۆم لەگەڵ نەکەیت و ھیچ نەشاریتەوە لێم"
ھۆسۆک کەمێ وەستا "بەڵێن بێت"
ڤیۆل زەردەخەنەی کرد و قۆڵی گرت و ڕای کێشایە سەر قەنەفەکە " دەی چیتر ھەیە بیڵێ"
ھھۆسۆک زەردەخەنەی کرد"باشە بەڵام بەو مەرجەی پرسیار نەکەی لەھەر بابەتێ کە باسیەکەم"
ڤیۆل پەنجە توتەی بەرز کردەوە " بەڵێن بێت کاپتن"ڤیۆل چاوی بۆ ساتێ نە تروکان زۆر بە ووریای گوێی لەھەر وشەیەبو کە لە زاری ھۆسۆک دەھاتە دەرێ و ھەر جارێک زیاتر شۆک ئەبو زیاتر خەمی ئەخوارد زیاتر توڕە ئەبو سەرجەم ھەستەکانی سۆزو توڕەیو بەزەی تاقی کردەوە بڕوای ناکرد ھۆسۆک کەسێکی پیاو کووژ ببوێ ولە گروپێکی مافیایا بێت ترساو لەھەمان کات ھێمن بو زانی بەویستی خۆی نەبوە بەڵام زیاتر شۆک بو بەوەی کە جۆنگ کووک دایکی خۆی ھەڵاوەتە خوارێو ھۆسۆک پێی ناڵێ لێرەیا دڵسۆزی ھۆسۆکی بۆ دەرکەوت و خەم خۆریشی بەڵام ھۆسۆک کە ھاتە سەر باسی ئەو شەوەی باوکی ڤیۆلی کووشت ڕوداوەکانی گۆڕی دوبارە درۆی کرد.
ھۆسۆک " ئێستا چی ئەڵێیت ھێشتا لەگەڵما بیت"
ڤیۆل سێری کرد کەمێ "ئم بەڵام توڕەم کە درۆت کردو لەسەرەتاوە ھیچت نەوت پێم"
ھۆسۆک " ھاوارم کردایەو بم وتایە من مافیام"
ڤیۆل زەردەخەنەی کرد بە ھێمنی "ناھ"
ھۆسۆک دڵنیابو ڤیۆل ئەترسێ لێی نزیک بۆوەو ڤیۆل کەمێ خۆی خستە دواوە ھۆسۆک وەستا
"ڤیۆل لەمن ئەترسی؟"
ڤیۆل بەنەخێر سەری جوڵاند
ھۆسۆک " ئەی بۆ واگۆڕایت؟"
ڤیۆل " بەس کەمێ کاتم ئەوێ تا ڕابێم لەو ڕاستیانە"
ھۆسۆک سەری بەبەڵێ جوڵاند پاشان وتی
"ڤیۆل جۆنگ کووک چیەکرد لێرە؟"
ڤیۆل خێرا سەری بەرز کردەوە " چ چۆن زانیت؟"
ھۆسۆک " کە دوا کەوتیو نەھاتی چومە تەیارەکە بەڵام پیاوەکانم لە چاوەڕوانی تۆ دانا وتم نەک بێیتو منی لێنەبم تا ئاگادارت بن بەڵام تۆ دیار نەبویت و ناھتیتەوە ماڵێ بۆیە ناردمنە نزیک ماڵەکە چاودێری ئەو ناوەکەن دوای لەگەڵ جۆنگ کووک ھاتبویتەوە بەردەم ماڵی جێ نە ئەھێشتو وزوزو سەردانی ئەکردی!"
ڤیۆل چاوی کرانەوە و شۆک بوون لەو ھەمو زنیاریە
ھۆسۆک " ھیچ شتێ بوە بیشاریتەوە؟"
ڤیۆل سەری بەنەخێر جوڵاند" تەنھا کەمێ ناساغ بوم ئەو ھاوکاری کردم "
ڤیۆل نەیویست ڕاستی یانگ بڵێ دڵنیابو ئەیکوژێ