20

3.3K 856 685
                                    

سڵاو ببورن دواکەوتم لە پەیج ھاواڵو و ڕەمەزانەو مەشغوڵین و ڕەمەزانتان پیرۆزو ھیوای خوێندنەوەیەکی خۆش
٢٥٠ ڤۆت و ٦٠٠ کۆمێنت
سوپاس بۆوانەی ھەمیشە پاڵ پشتمن
ـ
ـ
ـ
"گیانەکەم ھەڵ ناستی؟ دەمێکە نوستوی بیرتەکەم"
ھۆسک ماچی سەری ڤیۆلی کرد بەھێمنی قسەی دەکرد ھێواش ھێواش ڤیۆل چاوەکانی کردەوەو یەکەم شت ڕوخساری ھۆسۆکی دی کەبەنەرمی زەردەخەنەی بۆ دەکرد ڤیۆل زەردەخەنەی کردەوەو خۆی کشانەوە
" بەیانیت باش"
ھۆسۆک ماچی نێوچەوانی کرد "باشتر بۆتۆش"
ڤیۆل زەردەخەنەی کردو ھەستاو چاوەکانی خوراند
و ھۆسۆک بەدەستی قژی بۆ ڕێکردەوەو ماچی سەری کردو ڤیۆل بە دڵ خۆشیەوە چاوی داخست.
" گەرماوەکە ئامادەیە خۆو بشۆو وەرە خوارێ"
ڤیۆل بە بەڵێ سەری جوڵاندو ھەستا بەرەو تاکی جلەکانی کەمێ وەستاو ڕۆبەکەی دەر ھێنا ھۆسۆک لە ناکاو لە دوایەوە وەستا.
" چـ چیە؟" ڤیۆل پەشۆکا
"ھمم یارمەتیو نەیەم لە خۆشتن"
ڤیۆل  سوور بۆوە " ئەی من یارمەتیت نەیەم زوتر بمری!"
ھۆسۆک دایە قاقا" باشە باش دەی خێراکە"
ڕۆشتە دەرێو ڤیۆل سەری بەبێ ھیوای جوڵاندو بە زەردەخەنەوە چوە گەرماو.

ماوەی دوو ھەفتەیە ڤیۆل لەلای ھۆسۆک ئەمێنێتەوە لەو ماوەیە پەیوەندیان زۆر پتەو تر بوە لەجاران ڤیۆل چی بخوازێ ھۆسۆک لەبەر پێی ڕای ئەخا لەم ماوەیە ڤیۆل زۆر ئارامە کەمتر ئەترسێ لە خەودا و کەمتر ئەگری ھەمو شت کەم بۆتەوە وەک بڵێی ھۆسۆک خەمەکانی ھەڵ مژیوە جارجار دایکی پەیوەندی پێوە دەکا دوای ئەوەی ھاوسەر گیری کردو ئێستا لەمانگی ھەنگوینیە.
بەڵام جۆنگ کووکو سۆل کەم قسە ئەکەنو زۆریان لە دەستە چاوەڕێی کاتی گونجاون ھەمو شت بەپێی پیلانەکەیان ئەڕوا.
باپیری ڤیۆل کاری کۆمپانیا کەی خۆی گرتۆتە دەست و بەڕێوەی ئەبا و چاوی بە ڤیۆل نەکەوتۆتەوە سەرە ڕای ئەوەی ڤیۆلی خۆشدەوێ بەڵام ھەرگیز سەر بۆ ھەستەکانی دانانوێنێ تێھیۆنگیش سەرقاڵی کاری کۆمپانیای خۆیو ڤیۆلە.
کات زوو ئەڕوا~~~~

دوای ٢ ساڵ (٢٠٢٣)/

" گیانەکەم تکایە من ھەر ئەھا بەس دو ساڵی زانکۆم ماوە مەڕۆ پێکەوە ئەڕۆین"
ڤیۆل بە دڵێکی پڕەوە قسەی ئەکرد بە تەلەفۆن لەگەڵ ھۆسۆک.

: بڕواکە ڤیۆل گرنگە من پێشتر لەوێ کارم کردوە ئەبێ بڕۆم زۆرم پێ ناچێت.
ـ بەڵام ھۆسۆک تکایە من چیبکەم بێتۆ؟
:تۆ ئازایت ئەو قسانە مەکە.

ھۆسۆک کۆمپانیاکەی گەورەتر بو ولەگەڵیا ئەرکی سەر شانیشی ڤیۆلیش لە ھۆتێلێکا ژورێکی گرتوەو ئەخوێنێ ماڵی دایکی جێھێشتو ڕازی نەبو لەگەڵ یانگ لەھەمان ماڵبن و زوزوش ھاوکاری تێھیۆنگ ئەکا ئێستا و کەم کەم جۆنگ کووک ئەبنێو سڵاوێکی سارد لەیەکترەکەن و قسە لەگەڵ سۆل ناکات و جیمینیش تاکە قوربانی نێوانیانە.

Viol(ڤیۆل)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن