لەبەر ئەوەی سەرشۆڕتان نەکردم
٢٠٠ ئەستێرەو ٥٠٠ کۆمێنت
خوێندنەوەیەکی خۆش
بێ بەشم مەکەن لە ڕاو ڕەخنەو بۆچونتان
ـ
ـلەلایەکی ترەوە ھۆسۆکو جیمین و سۆل بەرەو ناو شار دەھاتنەوە کەشەکە بێدەنگبو کەس قسەی نەدەکرد تەنھا دەنگی تایەی ئۆتۆمبێلەکە دەھات تاماوەیە وامانەوە پاشان جیمین بێدەنگی شکاند.
~ھەر ئاوا بمێنینەوە؟~ سۆل ئاوڕی دایەوە بۆ جیمین بەڵام ھۆسۆک کاردانەوەی نەبو بێدەنگ شۆفێری دەکرد.
جیمین توڕەبو ھەناسەی ھەڵمژیو بە توڕەی دایەوە.
جیمین دووبارە قسەی کردەوە ~با ئەم کێشەیە چارەسەر بەکەین تکایە~
ھۆسۆک بە حاڵ چاوی ئاڕاستەی جیمین کرد ووتی
~کام کێشەیە؟~
جیمین چاوەکانی کرانەوە بەسەر سوڕمانەوە وتی~مەبەستت چیە کام کێشەیە؟ نابینی چیبوە~
ھۆسۆک باسردو سڕیەوە ووتی~ھەمو شت باشەبێت~
جیمین بە پێکەنینێکی سەر سوڕمانانەوە وتی
~چۆن چاکەبێت گەر بەدەمیەوە نەچیت؟ خۆی ئاوا لە خواییەوە؟~ لەکۆتای قسەکانی دەستی بەرز کردەوە بۆ ئاسمان.
ھۆسۆک دوبارە بە بێباکانە ووتی~کێ سەرچاوەکەیبو با ئەوەش چارەسەری بکات~
جیمین بە گاڵتەجاڕانە پێکەنی~واتە مەبەستت منە؟~
ھۆسۆک ~ بۆ بەشکی لەخۆت؟من سەرچاوەی سەرەکی ئەڵێم~ لەکۆتایدا لە ئاوێنەکەوە سێری سۆلی کرد ئەویش ھەپەسا بەو قسانە.
سۆل دوای ماوەیەکی زۆر قسەیکرد ووتی~من من چیم کردووە؟~
ھۆسۆک شانەکانی بەرز کردەوە~نازانم خۆو ئەزانیت کاتێک بەزۆر بتەوێ ببی بە ھی کەسێ کە ھی تۆنیە کێشە دروستەبێت~
جیمین بەرگەی نەگرتو ھەستایە سەرپێ ھاواری کرد
~ئاگاو لە قسەکانت بێت سۆل خۆی بۆ ھیچ کەس کەم ناکاتەوە جاکەسێکی وەکو تۆشبێت ھەر نایکات~
ھۆسۆک بەلالێو زەردەخەنەیەکی کرد~وایە ھھھ~سۆل دڵی پڕبو چاوەڕێی ئەو ھەمو دڕندەییەی ناکرد لە ھەمو شت سامناکتر ھێشتا دڵی ئەیەوێت سەرەڕای ئەو وشانەی کە وەک فیشەک بون بۆی.
لەلایەکی تر ڤیۆل جەنگی دژی دایکی ھەڵ دەگرسێنێ.
~گاڵتەم پێکەن وایە~ ڤیۆل خێرا ووتی
یانگ بە پێکەنینەوە ~نا بۆ گاڵتەکەین؟ھەمو شتێک کۆتای ھاتوە تەنھا مارە بڕینەکە ماوە~
ڤیۆل چاوەکانی لانابرد لەسەر دایکو بە یانگی ووت
~تۆ دەمی داخە من لەگەڵ تۆم نەبو~
سومین برۆکانی گرژ کردەوە لە ڤیۆل ~ئاگات لە وشەکانت بێ~
ڤیۆل بە قاقاوە~ئاوا یانی خاتو سومین؟لەپشت منەوە بەتەمای ئەمەبویت؟~
دایکی ھیچی نەوت تەنھا سێری ڕوخسارە شکاوەکەی ڤیۆلیە کرد خەمی خوارد بەڵام ھێشتا گەنجەو ئەبێ ژیانی خۆی بژی ڤیۆل تاسەر لای نامێنێتەوە.ڤیۆل بەدڵێکی پڕەوەو بەدەسێکی لەرزیو دەسەکانی دایکی تووند گرت ووتی
~تکایە دایکە بڵێ درۆیە باش؟ بەڵێن بێ ھێم بۆلای باپیریشم ئاوا تۆڵە مەکەوە لێم بەڵێنبێ لە قسەو دەرناچم تەواو ئەم گاڵتەیە بوەستێنە~