1.poglavlje

507 17 4
                                    

Budeme zraci sunca koji se probijaju kroz prozor moje sobe I naravno cujem mamin glas kako me doziva iz kuhinje.
Mama:Malia,duso ajde ustani zakasnices u skoli.
Ja:Evo idem.
Mrzovoljno ustajem iz kreveta I krenula prema kupatilu.Obavila Sam licnu higijenu.Krenula Sam prema ormaru da vidim sta da obucem.(Obukla Sam ovo sa slike)

Nakon sto Sam se Obukla,krenula sam prema kuhinji

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nakon sto Sam se Obukla,krenula sam prema kuhinji.Kad Sam stigla u kuhinju na mene je skocio moj pas Max.

Ja:U redu je Max,smiri se.
Nakon sto se smirio ,sela sam za sto.
Ja:Dobro jutro mama.
Mama:Dobro jutro duso.Izvoli.
Pruzila mi je tanjir toplog omleta.
Ja:Hvala
Mama:Nema na cemu.
Nakon dorucka otisla Sam u sobu,uzela ranac I krenula u skolu.Na putu do skole srela Sam Leu moju najbolji drugaricu koju poznajem od malena.
Lea:Eee.
Prisla mi je I zagrlila.
Ja:Ee.Sta ima novo.
Lea:Cula Sam da ce mo imati nove ucenike u odeljenju.
Ja:Pa,dobro.
Lea:Samo dobro.
Ja:Sta da kazem.Ne zanimaju me momci nakon onog sto se desilo sa Stefanom.
Lea:Dobro.
Nakon ovog naseg razgovora usli smo u skolu.Otisle smo do nasih odmarica,niod kuda se pojavio moj bivsi decko Stefan.Inace da ako se pitate sto sam raskinula sam Stefanom prevario me je sa najvecom k***** u skoli.
Stefan:Hej Malia.
Ja:Sta hoces Stefane.
Stefan:Zeleo bih da mi das drugu sansu.
Ja:Da ti dam drugu sansu ha.Stefane prevario si me sa  Andrejom. I ti hoces da ti dam drugu sansu.Zavsili smi I Sam to znas.
Stefan:Ne Malia nismo zavsili.Bices ponovo moja I to samo moja.
Ja:Samo sanjaj.Idi tvojoj novoj devojci.
Na ove reci Stefan je ljutito prosao pored mene I nastavio niz hodnik.
Lea:Malia jesi u redu.
Ja:U redu sam Lea, u redu.
Uzela Sam knjige iz ormarica I krenula prema kabinetu,zvonilo je za ulazak .Potrcala sam sto sam brze mogla ,u tom trenutku udarila sam u nekog I pala na pod.Sve moje knjige I stvari su pale na pod.

____________________________________
Cao ljudi✋♥️,ovo je moja prva prica  potrudicu se da objavljujem delove svaki dan.Ako vam se svidelo ostavi te vot. I komentar.
Vidimo se u sledecem delu.
Cao💙💫✋

UjedWhere stories live. Discover now