Budim se iz košmara teško disajući bilo je 03:27h,sanjala sam da je Stefan pobio sve osim mene.A Scotta je ubio na najgori način.Okrenula sam se na drugu stranu kreveta i videla da nema Scotta.Uspaničila sam se.
Ja:Scott!?
Nije se odazvao,krenula sam prema kuhinji sva uspaničeno,sa suzama u očima.
Ja:Scott!!!
Scott:Tu sam!
Okrenula sam se i videla ga kako pije vodu.Pritrčala sam mu u zagrljaj i zagrlila ga čvrsto.Suze su same od sebe skliznule niz moje obraze.
Scott:Ej tu sam šta se desilo.
Ja:Sanjala sam košmar i da ste svi ubijeni.
Scott:Ne brini tu sam sa tobom neću te napustiti,hajde idemo u sobu.
Obgrlio me je oko struku i otišli smo sobu.Čim smo legli odmah sam se pribila uz Scotta i zagrlila ga.Naslonila sam glavu na njegove grudi.
Ja:Jel obećavaš da ćeš biti do ujutru samnom.
Scott:Obećavam,hajde spavaj.
Poljubio me je,zatim sam ponovo zaspala u njegovom naručiju.
Jutro...
Budim se u Scottovom naručiju,pogledala sam na sat i bilo je 07:20h.Okrenula sam se prema Scottu i videla ga da spava.Prošla sam rukom kroz njegovu kosu.Nasmejao se i otvorio je oči.
Ja:Dobro jutro.
Scott:Jutro ljubavi.
Poljubio me je.
Ja:Moramo u školu.
Scott:Da nažalost.
Nasmejala sam se.
Krenula sam da ustanem,ali me je povukao nazad na krevet i pribio uz sebe.
Scott:Ne znaš koliko te želim.
Ja:E moraćeš da pričekaš.
Ustala sam i otrčala u kupatilo.Obavila sam higijenu,izašla sam i videla da je Scott otišao u svoju sobu.Obukla sam se i uzela ranac i sišla u prizemlje.Čim sam ušla u dnevni boravak videla sam da se Kira i Liam svađaju.
Ja:Šta se dešava?
Elena:Kira je uhvatila Liama kako je vara sa nekom devojkom.
Ja: Ozbiljno.
Videla sam da je Kira krenula da plače.Liam je poludeo krenuo je da urla na nju.Krenuo je da je udari šamar.Stala sam ispred Kire i uhvatila mu ruku.
Ja:Nikad ne podižu ruku na žensko.
Gurnula sam ga i on je udario o zid.
Oči su mi promenile boju.Podigao je pogled oči su mu promenile boju,očnjaci su mu izašli i kandze.To nije bio Liam kao da ga neko kontroliše.Nasrnuo je na mene i bacio me je na stakleni zid koji je bio u dnevnom boravku.Staklo je puklo i ja sam se našla napolje.Nekako sam se dočekala na noge.On je iskočio iz kuće i našao se napolju.
Ja:Anna zovi Dereka i momke.
Rekla sam Anni koja je odmah otišla za ostale.Elena je tešila Kiru koja je drhtala od straha i plakala.
Ja:Liam probudi se.
Liam:Želim tvoju moć.
Čim sam to čula znala sam da je Stefan kriv za ovo.
Ja:E pa ako hoćeš da se igramo,igraćemo se.
U tom trenutku pretvorila sam se u vuka kao i on.Išli smo u krug i posmatrali se dok on nije krenuo prvi u napad.Oborio me je na zemlju i krenuo je da me ujede za vrat.Ali na vreme sam ustala i izmakla se.Ja sam nasrnula na njega i ujela ga za nogu.(Muški vukovi su uvek malo veći o ženskih,usput kad su u obličju vuka komuniciraju putem misli).Pošto je bio veći od mene ujeo me je za vrat i bacio na zemlju.Odmah je skočio i krenuo da mi ujeda vrat,nisam mogla da ga sklonim sa sebe osećala sam da gubim nesvest.U tom trenutku veliki sivu vuk je skočio na Liama i sklonio ga sa mene.Scott je u obličju vuka prišao mi je i pogurome da ustanem.
Scott:Jesi u redu.
Ja:Da.
Čim sam ustala krenuli smo da pomognemo Dereku da se izbori sa Liamo.U tom trenutku iz šume su iskočila još dva vuka krenuli su na mene i Scotta.Braon vuk je krenuo na mene a drugi na Scotta.Bio je jači od mene i veći.Oborio me je na zemlju i zario očnjake u moje rame.Ciknula sam od bola.Nakon toga me je ponovo ujeo.Rame mi je počelo krvariti.
Scott:Malia probudi se!!!
Čim sam čula Scotta zbacila sam ga sa sebe i ustala, jedva sam se pridigla.U tom trenutku došli su Petar,Marko i Alex u obličju vuka.Petar je stao iz mene i pridržavao me.Čim su vukovi videli da su u manjini pobegli su zajedno sa Liamom.Čim su pobegli vratila sam nazad u obličiju čoveka.Bila sam u gaćicama i grudnjaku.Rame mi je krvarilo.Svi su se vratili u obličiju vuka.Scott mi je prišao i podigao me u naručije.Krenuli smo u kuću.
______________________________________
Izvinite što me nije bilo dugo,imam mnogo obaveza oko škole.Komentarišite💙🐺
YOU ARE READING
Ujed
WerewolfJa sam Malia imam 17.godina moj zivot je jako koplikovan.Necu ni zamisliti da ce mi jedan najmanji korak promeniti zivot iz korena.