21.poglavlje

130 7 2
                                    

Krenula sam polako kolima kući otvorila sam prozor  od auta pošto je bilo vrućina.Odjendom čulo se zavijnje vuka.Znala sam da je to Scott.Derek mi je ispričao kad neko postane alfa on može da se pretvara u vuka.Prošlo je petnaest minuta i stigli smo kući.Kola sam parkirala na prilazu.Polako sam izašla i izvela Maxa,zatim sam iz gepeka izvadila kofer.Stala sam i pogledala kuću.Ostala je ista nema šta.Otključala sam kuću i ušla u nju.Morala sam da 
otvorim prozore da se izvetroši.Bila je jesen,polako će i zima doći moram da vidim  grejanje za kuću,pošto izgleda da neću da se vratim kod Dereka da živim.Zatvorila sam prozore i otišla do kuhinje da spremim da jedem.Otvorila sam frižider,ali bio je polu prazan trebala bih ići sutra u prodavnicu.Otišla sam do mamine sobe u kojem je bio sef sa parama kad ona ode na put ona mi ostavi pare.Ukucala sam pin i otvorila ga u njemu je bilo pedeset hiljada.Uzela sam tri hiljade.Otišla sam u kuhinju da spremim večeru.
Nakon večere...
Oprala sam sudove i nahranila Maxa.Nakon toga sam se istuširala i legla da spavam.Budime alarm za školu polako ustajem i odlazim do kupatila obavljam higijenu.Polako sam se obukla,nahranila Maxa i zaključala kuću.Čim sam se okrenula videla sam da pada kiša pa sam odlučila da idem kolima.Potrčala sam da ne pokisnem i ušla u kola.Polako sam ih upalila i uputila sam se u školu.Čim sam stigla svu radoznali pogledi su bili upreti u mene.Nisam razmišljala o tome.Samo sam zaključala kola u ušla u školu.Krenula sam na prvi čas.Čim sam ušla u učionicu srce mi je poskočilo.U učionici je bio Scott.Sva mesta su bila zauzeta osim jednog.To mesto je bilo ispred Scott.
Nastavnica:Malia,zamolila bih te da sednem na mesto.
Ja:U redu.
Sela sam ispred Scotta i izvadila knjige.Počela sam da pratim nastavu.Ali mislimo je skrenuo miris muškog parfema i to Scottovog.U tom trenutku obuzela me je neka toplota plus vrtelomi se uglavi.Samo sam pokupila stvari i izašla iz učionice.Išla sam polako hodnikom,ali bilo mi je još gore.Čula sam režanje iza se i videla velikog braon vuka.Samo sam brzim korakom izašla iz škole i uputila se u šumu.Nisam mogla više da idem,pala sam na zemlju i počela da puzim.Čim sam okrenula videla sam da je vuk krenuo da skoči na mene,ali na njega je skočio veliki crni vuk.Nakon toga odmah je vuk pobegao.Dok je crni vuk okrenuo ka meni i pretvorio se u čoveka.Pogledala sam malo bolje i to je bio Scott.
Ja:Ti...
Osetila sam lomljenje kostiju i znala sam šta sledi.
Scott:Malia.
Ja:Odmakni se od mene.
Rekla sam režeći.
Ja:Ne želim da te povredim.
Scott pov.
Bila se transformisala,ali ovog puta ne u kojota nego u velikog belog vuka.Gledao sam u čudu.Čim me je videla počela je da reži i pobegla je.Uzeo sam telefon i pozvao Dereka.
Derek:Halo.
Ja:Derek.Malia se preobrazila.
Derek:Dođavola.
Ja:Ovog puta nije u kojota nego u belog vuka.
Derek:To nije moguće,ona je plava alfa.
Ja:Šta je to?
Derek: Reći ću ti kasnije, moramo je odmah uhvatimo da je druge alfe ne bi ubile.
Ja:Krećem.
Završio sam poziv i pretvorio se nazad u vuka.Osetio sam njen miris, krenula je prema jezeru.Video sam je i skočio sam na nju,režala je i pokušala je da me ujede.Tada je došao Derek u svom dzipu.Nosio je neku inekciju u ruci.Odmah je ubrizgao Malii.Podigao je i ubacio u kombi.
Derek:Biće u redu,vratiće se u čoveka.Dao sam joj lek za spavanje.Idi nazad na čas.
Poslušao sam ga i vratio se nazad u školu.
Malia pov.
Budim se u dnevnom boravku,Derek je gledao u kamin u kojem je pucketala vatra. Ustala sam i stala pored njega.
Ja:Šta mi se desilo.
Derek:
______________________________________
Šta mislite šta će joj reći.Videćemo u sledećem nastavku.Ako hoćete sledeći deo mora biti pet komentara.Ćao👋🏻💙🐺✨

Scott kao vuk👆🏻

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Scott kao vuk👆🏻

Malia kao vuk👆🏻

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Malia kao vuk👆🏻

UjedМесто, где живут истории. Откройте их для себя