8.poglavlje

190 9 2
                                    

Budim alarm za školu mrzovoljno ustajem i odlazim do kupatila.Perem zube i umivam se.Čim sam završila krenula sam prema kuhinji.Osetila sam miris toplih palačinki.
Ja: Dobro jutro mama.
Prišla sam je i poljubila u obraz.
Mama:Dobro jutro dušo.Kako si provela vreme dok me nije bilo.
Ja:Pa znaš škola kuća i tako.Išla sam na žurku juče sa društvom.I upoznala sam jednog dečka.
Mama:O stvarno.Kako se zove?
Ja:Scott.
Mama:Kakav je prema tebi.Malia samo mi reci da nije kao Stefan.
Ja:Mama totalno je suprotnost Stefanu.Brižan je,dobar,uvek je tu kad mi je potreban.
Mama:O pa ti si se ozbiljno zaljubila.
Ja:Ma mislim da nije obostrano.
Mama:Zašto tako misliš.
Ja:Nzm imam takav osećaj.
Mama:Malia dušo,samo prati svoje srce i ne obaziri se šta drugi pričaju.
Ja:Hvala mama.
Prišla sam i zagrlila kao i ona mene.Nakon što sam doručkovala otišla sam u sobu i obukla sam se.(Obukla sam ovo sa slike).

(Obukla sam ovo sa slike)

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

I uputila se u školu.
Čim sam stigla u školu otišla sam do svog ormarića.Tamo sam srela Leu.
Ja:Ee sta ima.
Lea:Ništa,koji čas imaš sad.
Ja:Sad imam fiziku.Što pitaš.
Lea:Super imamo zajedno čas idemo.
Ja:Čekaj da uzmem stvari.Gde žuriš toliko.
Lea:Pa ne želimo da kasnimo na čas.Ajde.
Ja:Evo idem.
Uputile smo se u kabinet.Čim smo ušle primetila sam Stajlsa kako sedi u predzanjoj klupi.Ja i Lea smo sele ispred njega.
Ja:Ee Stajls šta ima.
Stajls:Ee.Kako ste devojke.
Lea:Dobro ti.
Stajls:Dobro kao i uvek.
Ja: Stajls gde je Scott.
Čim sam ga pitala pogledao me je i zaćutao je .
Stajls:Paa...Ne znam.Nemamo danas zajedno časove osim fizičkog.
Ja:Ok dobro onda ćemo se videti na fizičkom.
Vratila sam pogled na tablu i nastavila sam da slušam čas.
Na užini.
Krenula sam u kantini da jedem ali nečija ruka me je zaustavila.
Lea:Ee hajde da idemo da jedemo u onoj novoj pekari preko puta.Molim te.
Ja:Okej...
Krenule smo u pekaru.Čim smo kupile da jedemo sele smo i krenule da jedemo.
Nakon što smo završile sa jelom krenule smo nazad u školu.Sada sam imala matematiku.Čas koji najviše mrzim.Uzela sam knjige i uputila se u kabinet.Čim sam sela odmah je ušao i nastavnik kao i direktor sa nekom devojkom.
Direktor: Učenici ovo je naša nova učenica.Da li bi želela da se predstavim.
Xx:Moje ime je Sara.
Čim se prestavila sela je.

Čim se prestavila sela je

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Sara ☝️

Čim je direktor otišao nastavila sam da pratim čas.
Nakon časa
Čim se zavšio čas otišla sam da uzmem opremu iz ormarića.Na putu do ormarića srela sam Annu.Tako da čim sam uzela opremu uputile smo se u svlačionicu.Čim smo stigle tu su bile Elena,Lea,Kira...Naravno tu je bila i nova učenica Sara ,ali sa ne baš ekstra društvo.Držila se sa Andrejom i još tih par fuksa što me je nerviralo.Svi su izašli pre mene i Anne zato što smo malo kasnile.Čim smo završile krenule smo prema sali.Kada smo ušle ostala sam ukopana u mestu.Videla sam ono što sam najmanje očekivala.Sara grli i ljubi Scotta u obraz.Odmah sam sklonila pogled i uputila se ka devojkama.
Lea:Malia...
Ja:Pustime,jel ste me zato udaljavali od Scotta samo da ovo ne bih videla.
Lea:Nije kao što izgleda.
Ja:Prestani te dovoljno mi je vaših laži za danas.
Nakon časa
Ljutito sam izašla iz sale i krenula prema svlačionici da uzmem stvari.Čim sam uzela uputila sam se kući.Ali nečija ruka me je sprečila u toj nameri.
Ja: Scott pusti me.
Scott:Neću te pustiti dok mi ne kažeš šta se desilo.
Čim sam podigla pogled susrela sam se sa njegovim tamno braon očima.Dok se niz moje obraze slivala kiša suza.
Scott:Malia ko te je rasplakao.Reci mi.
Samo sam istrgla ruku i potrčala napolje.Trčala sam do kuće koliko mi nije bilo dobro.Čim sam stigla kući otrčala sam u sobu i zaključala se.Počela sam da vrištim koliko me je sve bolelo.Nisam mogla da podnesem ovu bol.Izgleda da je mama bila upravu ,ja stvarno volim Scotta.Ali izgleda da on mene ne.On voli drugu.U tom trenutku čula sam grebanje vrata.To je sigurno Max.Otvorila sam vrata,on je samo ušao i seo pored mog kreveta.Ja sam se samo vratila u krevet i nastavila da plačem.Odjednom neko me je otkrio a to je bio Max.Ustala sam iz kreveta i došla do njega.
Ja: Upravu si Max ne treba da plačem.
Pomazila sam ga po glavi.
Ustala sam i krenula prema kuhinja.Čim sam sišla videla sam papirić na stolu uzela sam i počela da ga čitam:,,Malia morala Sam da odem na važan poslovan put, dolazim sutra uveče.Ljubim te."Čim sam pročitala krenula sam do frižidera da vidim šta ću da jedem.
____________________________________
Ćao ljudi, izvini te što me nije bilo svi znate kakva je situacija a mi se vidimo sutra u novom delu.Ćao✋💙✨

UjedOnde histórias criam vida. Descubra agora