29.poglavlje

98 6 4
                                    

Čim smo ušli u kuću Scott me je spustio na dvosed.
Dzek:Elena idi mi donesi alkohol i zavoje.
Elena:Idem.
Ja:Kira žao mi je nisam uspela da ga zaustavim.
Kira:U redu je važno je da se ti oporaviš.
Ja:Derek,to nije bio Liam izgledalo je kao da ga neko kontroliše.Rekao je da želi moju moć.
U tom trenutku Derek se namrštio.
Derek:Sigurno je u pitanju Selena.
Svi su se namrštili u prostoriji.
Ja:Ko je Selena.
Petar:Ona je polu vampir polu veštica.Radi prljave poslove za vampire,veštice i vukodlake.
Ja:Znači sa svima sarađuje.
Petar:Da.
Ja:Kako ćemo je srediti.
Derek:Nećemo mi već ti.
Ja:Kako to misliš ja.
Petar:Njene moći ne mogu da utiču na tebe zato što si ti plava alfa.
Ja:A na Scotta on je istinska alfa.
Scott:Mene donekle može da povredi.
Derek:Tako je,zato se moraš baciti na trenig i vežbanju.Moraš se naučiti boriti i u obličiju vuka.Sutra uveče idemo na trčanje do sutra ćeš se oporaviti.
Ja:Nadam se.
Elena:Donela sam...
Ispali su joj zavoji i alkohol iz ruke.
Alex:Šta nije u redu Elena.
Elena:Malia tvoja rana i oči.
Pogledala sam u rame i rane nije bilo.
Petar:Tvoje oči su...
Derek:Zelene.
Ja:Šta znači to.
Dzek:Nisam baš siguran,ali mislim da znam o čemu je reč.Oči ti menjaju oči pri raspoloženju i situaciji.Kad si besna oči su ti crvena,kad si srećna oči su ti normalne plave boje,kad zaceljuješ oči su ti zelene,a kad si zaljubljena oči su ti...
Scott:Naradzanste.
Ja:Video si to već.
Scott:Da kad si pored mene oči ti promene boju ili kad te poljubim.
Nasmejala sam se.
Derek:U redu kad smo to razrešili možemo već uveče ići na trčanje.
Svi smo se složili sa tim i krenuli u svoje sobe.
Ja:Derek šta ćeš sa zidom i staklom.
Derek:Pozvaću staklorezca da sredi to ne brini se ti idi odmori.
Samo sam klimnula glavom i otišla u sobu.Čim sam ušla u sobu bacila sam se na krevet od umora i utonula sam  u san.Budim se pogledam na sat bilo je 18:00h,zar je moguće da sam toliko spavala.Ustala sam i sišla u dnevni boravak svi su sedeli i gledali neki film otišla sam u kuhinju da nešto jedem.
Dereka:Imaš picu u rerni.
Rekao je Derek koji je stajao iza šanka posmatrajući me.
Ja:Hvala.
Rekla sam i izvadila picu iz rerne.Stavila sam je na tanjir i sela za šanka.Krenula sam polako da jedem.
Ja:Šta ćemo sa Liamom.
Derek:Pa da bi skinuli čini trebamo ubiti Selenu.
Ja:Shvatam.Gde je Scott?
Derek:Otišao je do svoje majke.
Ja:U redu.
Pogledala sam kroz prozor i videla da je palo malo snega.U tom trenutku osetila sam da je neko u dvorište.Oči su mi promenile boju i osetila sam oštar bol u grudima.
Derek:Šta nije u redu.
Ja:Neko je napolju.
Istrčala sam i videla Stefana neku devojku koja je obučena u belo i ispred njih je bio Scott u obličiju vuka krvav teško disajući.
Ja: Scott!
Odmah sam mu prišla.Počeo je da cvili.
Ja:Ti!
Rekla sam obraćajući se Stefanu.
Stefan:Ovo je upozorenje da se predaš,a nisam hteo da prljam ruke pa je Selena uradila posao za mene.
Iz svog ovog besa pretvorila sam se u vuka.Selena me je pogledala pokušala je nešto da uradi ali nije uspevala.Namrštila se.
Selena:Stefan magija ne utiče na nju.
Stefan:Dođavola.
Stefan je krenuo da trči kao i Selena.
Ja: Derek pobrini se za Scotta ovo dvoje su moji.
Rekla sam mu kroz misli i krenula za Selenom,prvi ću njoj da otkinem svaki deo tela pa Stefanu.Bila je prespora sam je brzo prestigla.Ujela sam je za nogu i bacila je u vazduh.U skoku sam joj otkinula glavu.Onda sam nastavila za Stefanom bio je na litici i skočio u more.Nisam htela da ga pratim dokračićuga sledeći put.Otišla sam nazad po Selenom trup i glavu.Vratila sam se u obličiju čoveka i krenula nazad.Bacila sam glavu i telo i ušla u kuću.Bila sam sva krvava.Ušla sam u dnevni boravak i videla da svi sede na dvosedu i gledaju u jednu tačku.
Ja:Gde je Scott?!
Upitala sam besno.Svi pogledi su bili upreti u mene.
Petar:Šta si uradila sa Stefanom i Selenom.
Ja:Selena je dobila šta je za služila a Stefan je pobegao kao pičkica.
Derek:Šta si uradila sa njenim telom.
Ja:Napolju je nisam znala kako da ga se otarasim.
Derek:U redu.Alex!Marko!Idemo da zapalimo telo.
Ja: Scott?
Elena:U ordinaciji je sa Dzekom.
Brzo sam se popela uz stepenice i ušla u ordinaciju.Scott je ležao na bolničkom krevetu.Imao je zavoje oko  grudi i na nozi.Prišla sam mu i uhvatila ga za ruku.
Ja:Kako je Dzek?
Dzek:Slomljena su mu rebra i noga.Ne brini se zarašće mu za dan dva.
Ja:U redu.
Preusmerila sam pogled ka Scott koji je mirno spavao.
Dzek:Trebala bi se istušira ti i obući.
Ustala sam i otišla u sobu.
______________________________________
Komentarišite 💙🐺

UjedWhere stories live. Discover now