23.poglavlje

105 6 0
                                    

Sela sam na mesto suvozača dok je Scott seo na vozačevo mesto.Celim putem sam gledala u jednu tačku.Čim smo stigli.Polako sam izašla iz auto.Derek je odmah izašao iz kuće i posmatrao nas zabrinuto.
Derek:Šta se desilo?
Polako sam prišla vratima gledajući u zemlju.Čim sam mu prišla zagrlila sam ga i počela da plačem od straha.
Ja:Živ je.
Derek:Ko?
Ja:Stefan.
Odjednom pogled mu se uznemirio.
Derek:To nije moguće.
Ja:Moguće je videla sam ga kad smo išli prema školi.
Derek:Uđi te kuću.
Polako smo ušli u kući.Sela sam na dvosed pored kamina.Na svaki zvuk i dodir sam te trzala.Scott i momci su pričali sa Derekom.Odjednom sam osetila toplinu i bol u glavi.I znala sam šta sledi.Brzo sam otišla u sobu i skinula sve stvari sa sebe.Ostala sam u grudnjaku i gaćama.Uključila  sam tuš  i pustila hladnu vodu.Stala sam ispod tuša.Koža je počela da me peče.Počela sam da vrištim od bola.Pogledala sam u svoju ruku imala je crvene pečate koji su pekli.Scott je ušao u kupatilo.Odmah mi je prišao i uhvatio  za ruku.Odjednom njegove vene su bile crne i više nisam osećala bol.Znala sam šta radi.Izvukla sam ruku.
Scott:Zašto si to uradila.
Ja: Ne želim da više iko oseća bol zbog mene.
Tada je sobu ušao Dzek.Pogledao mi je rane.Bio je začuđen.
Dzek:Ovo je od vučije trave.
Otišao je do ordinacije i doneo inekciju sa plavom tečnošću.I ubrizgao mi je ruku.Više nisam  osećala kontrolu nad svojim telom.Krenula sam da padam,ali Scott me je uhvatio.
Scott:Imam te.
Podigao me je u naručuje i stavio na krevet.Polako me je pokrio jorganom.
Dzek:Malia imaš li neki parfem u torbi ili.
Ja:Imam u autu.
Jedva sam rekla.Kao da mi je telo bilo paralizovana.
Izašao je iz sobe za njim i Scott.Odjednom osetila sam blagi povetarac na svom licu.Pogledala sam prema prozoru.Odjednom ostala sam bez daha.U sobi je bio Stefan.Pokušala sam da ustanem ,ali mi nije išlo.Odmah mi je prišao i stavio ruku na usta.
Stefan:Šta si mislila da sam mrtav grdno si se zavarala.Došao sam da te vodim sa sobom.
Krenuo je da me podigne u naručije,u tom trenutku sam vrisnula iz sve snage.
Stefan:Kučko jedna.
Stavio je ruku na moja usta.
Scott:Ostavi je!
Scott je stajao na vratima iza njega su bili Derek i Stajls.Scottove oči su promenile boju i izašli su mu očnjaci.Stefan me je odmah pustio I pobegao.U tom trenutku osetila sam nagon.Samo sam se pretvorila u vuka i iskočila kroz prozor.Krenula sam za Stefanom.Trčala sam kroz šumu za Stefanom.Osetila sam nagon za ubijanjem.Zec je iskočio ispred mene,ščepala sam ga svojim čeljustima i ubila ga.Moje belo krzno bilo je isprljano krvlju.
Derek:Malia!
Preusmerila sam pogled prema Dereku.Bio je ljut ali i zabrinut.
Tada je stigao i Scott.Gledao me je zabrinuto kao i Derek.U tom trenutku osetila sam čoveka to me je nateralo da ga ubijem.Potrčala sam prema šumi.
Scott:Malia ne!!!
______________________________________
Ćao ljudi,nije me bilo dugo žao mi je.Htela sam malo da se odmorim od škole i ispita.Nadam se da će vam se deo svideti na profilu imate i moju drugu priču ljubav na silu,nadam se da će vam se svideti.Sutra ću izbaciti deo za drugu priču,a prekosutra deo za ovu priču.Vidimo se u sledećem delu.Ćao💙🐺👋🏻

UjedDonde viven las historias. Descúbrelo ahora