22.poglavlje

118 4 0
                                    

Derek:Malia ti si plava alfa.
Ja:Šta koji kurac.
Nasmejao se.
Derek:Ti si plava alfa.Ti si posebna na svoj način,ako dođeš u kontakt sa drugim alfama iz drugog čopora oni će te ubiti i oni će postati plava alfa.
Ja:Ali kako sam ja plava alfa i kako znaš sve o tome.
Derek:Moja majka je bila plava alfa,ali ne znam kako si ti plava alfa uvek je  plava alfa bila u Hale porodici.To jest u mojoj porodici.Moramo da saznamo ko ti je otac.A to znači da moraš da pitaš majku.
Ja:U redu,jasno mi je.
Derek:Valjalo bi da se vratiš da živiš kod nas.
Ja: Derek,već znaš  moj odgovor.
Derek:U redu,moram da ti dam nešto sačekaj.
Otišao je u radnu sobu i vratio se sa nekom bocom parfema i kesom.
Derek:Izvoli ovo ti je hrana spremio sam kuvanu hranu.I ovo.Ovo ti je parfem koji će ti skrivati miris da te neki alfa ne otkrije.
Ja:Hvala.
Prišla sam mu i zagrlila ga.
Derek:Nema na čemu.Hoćeš da te odvezen kući.
Ja:Nema potrebe,peške ću.
Derek:U redu,javimi se kad stigneš.I moraš doći sutra.Važi.
Ja:Važi.Vidimo se.
Krenula sam ka izlazu kad je u tom trenutku ušao Scott.Gledali smo se par minuta,dok ja nisam spustila pogled.
Ja:Hvala što si me spasio danas.
Scott:Nije to ništa.
Samo je prošao pored mene,ispustila sam jednu suzu,i krenula kući.
Kod kuće...
Čim sam stigla kući,javila sam se Dereku.Večerala sam i legla da spavama.
Sutradan...
Polako ustajem obavljam jutarnju rutinu.Ustala sam malo ranije da bih odvela Maxa kod Dereka,pošto ću posle škole pravo kod Dereka.Doručkovola sam  spakovala knjige.Obukla sam se stavila Maxu povodac i izašli smo napolje.Zaključala sam kuću.Uvela sam Maxa u auto i ja sam ušla.Polako sam upalila auto i krenula.Uključila sam radio da bi mi vreme brže prošlo .Prošlo je 15.minuta i stigla sam.Čim sam ušla u dvorište videla sam da Stajls, Scott,Liam i Alex pokušavaju da uključe Stajlsov džip, ali im ne ide.Samo sam se nasmejala.Odmah je iz kuće izašao Derek.Uparkirala sam auto i isključila ga.Izašla sam i izvela Maxa.
Ja:Dobro jutro.
Derek:Dobro jutro.
Prišla sam i zagrlila ga.
Derek:Desi bre ti.
Sago se i pomazio Maxa i pustio ga sa povodca.Max je odmah uleteo u kuću.
Ja:Kuvao si nešto.
Derek:Da.
Nasmejali smo.Pogledala sam u stranu i videla da momci i dalje pokošavaju,ali im ne ide.
Ja:Od kad pokušavaju.
Derek:Od šest ujutru.
Ja:Oni nisu normalni,sad je 07:20h.
Prišla sam im.
Ja:Hej momci.
Stajls:Hej Malia.
Scott me je pogledao i klimnuo glavom,kao i Liam i Alex.
Ja:Hoćete da vas odvezem u školu.
Stajls:To bi dobro došlo pošto nemogu da ga upalim.
Ja:Daću ti broj maminog prijatelja on je automehaničar.I nije mnogo skup.
Stajls:To je super,hvala ti.
Ja:Nema na čemu,ajde idemo.
Derek je i dalje stajao na ulazu i smejao se.
Ja:Vidimo se Derek.
Derek:Vidimo se.
Ja sam ušla u kola i upalila ih.Pozadi su seli Liam i Alex dok su se Stajls i Scott prepirali.
Od besa sam pritisnula jako sirenu.
Ja:Ajde više.
Stajls je seo pozadi sa Alexom i Liamom,dok je Scott seo samnom napred.Krenuli smo polako.Na pola puta oni su se prepirali nešto oko lakrosa.Ja sam skrenula pogled i videla onog koga najmanje očekivala .Srce mi je lupalo dvesta na sat.Kako kako je to moguće da je živ.To je bio Stefan.Naglo sam zakočila auto.Kad sam ponovo pogledala nije ga bilo.Počela sam da se tresem od straha.
Scott:Malia ,šta je bilo.
Stajls:Da šta ti je.
Ja:Videla sam ga.
Alex:Koga.
Ja: Stefana.
Liam:To nije moguće ubili ste ga,zar ne.
Ja:Tačno je stajao tamo kod onog drveta.
Momci su izašli,kao i ja za njima.Otišli su do drveta.Scott je odmah okrenuo glavu ka meni.
Scott:Upravu je,bio je ovde oseća se njegov miris.
Ja:O bože moj,naćiće nas i pobiti sve.
Počela sam da paničim i da plačem.Pala sam na zemlju.Scott mi je odmah prišao i zagrlio me.
Scott:Ej neće ti niko taknuti to ti ja obećavam.
Čim je to rekao ponovo me je zagrlio.Nikad se nisam osećala ovoliko sigurnije u njegovom zagrljaju.
Stajls:Da,neće te niko taknuti,ti si sad ionako alfa.
Ja:U redu,trebalo bi da krenemo da ne zakasnimo u školu.
Scott:Ne,idemo nazad kući,neću da rizikujem da te opet otme.
Ja:U redu.
______________________________________
Ćao ljudi,evo novog dela.Vidimo se u sledećem.



UjedWhere stories live. Discover now