12.poglavlje

170 7 2
                                    

Obrglila sam ga oko struka i naslonila sam glavu na njegova leđa.Prošlo je deset minuta i stigli smo ispred moje kuće.
Scott:Ako ti nešto zatreba zovi me .
Ja:Ok.Vidimo se sutra u školi.
Scott:Ćao.
Ja: Ćao.
Čim je otišao ušla sam u kuću.
Ja:Mama stigla sam.
Mama:U kuhinji sam.
Ja:Ok odoh da ostavim stvari pa dolazim.
Mama:U redu,dušo.
Popela sam se uz stepenice i ušla u sobu.Odjednom Max je počeo da laje na mene.
Ja:Max smiri se!
Odjednom je zaćutao i počeo da cvili,pomazila sam ga po glavi i izašla sam iz sobe.
Ušla sam u kuhinju i sela za sto.
Mama:Kako je bilo kod Anne.
Ja:Ok.
Pružila mi je tanjir palačinki.
Ja:Hvala.
Mama:Dušo ja sutra uveče idem na put vratiću se u sredu.
Ja:U redu,odoh ja u sobu.
Mama:U redu dušo,laku noć.
Poljubila sam je u obraz i otišla.
Nakon tuširanja
Čim sam završila sa tuširanjem spakovala sam knjige i navila sat za sutra.Presvukla sam se u
pidzamu legla sam da spavam.Čim je moja glava dotakla jastuk utonula sam u san.
____________________________________
Budime alarm.Gasim ga i odlazim do kupatila obavljam ličnu higijenu.Polako se oblačim.
Čim sam se obukla uzela sam ranac i izašla sam iz kuće.Na putu do škole neki crni Mercedes je polako prolazio pored mene i neki tip je iz njega gledao u mene.Čim sam stigla u školu otišla sam do svog ormarića tamo me je čekala Lea.
Ja:Lea moramo da pričamo.
Lea:I ja se slažem.
Ja:Želim da se izvinim za onakvo ponašanje.
Lea:I meni je žao,trebala sam da ti kažem.
Ja:Ponovo najbolje drugarice.
Lea:Ponovo.
Jako smo se zagrlile.
Ja:I kome je još malo rođendan.
Lea:Meni!!!
Ja:Da!!!Hoćeš li praviti žurku.
Lea:Da i to najveću žurku.
Još malo smo pričale i svako je otišao na svoj čas.
Nakon časa
Čim se čas završio uputila sam se u kafić pošto sam gubila čas,kao i Lea.Pričale smo o njenoj žurci koja će se održati u petak i pravile spisak.Popile smo pića i vratile se na čas.Imala sam trenig atletike,ove godine sam odlučila da ću se takmičiti za školu.Pošto sam kao mala trenirala atletiku.
Terala sam sebe do zadnjeg atoma snage.Bila sam sva znojava.
Trener:Još deset krugova!!!
Ja:Ali...
Trener:Nema ali.Ajde!!!
Počela sam da trčim.Tu je bila i ona Sara,kako mi dođe da joj raščupa njenu kosu.Kolko me nervira.Završio se trenig,otišla sam do svlačionice da se presvučen pošto sam imala još časova.Polako sam silazila niz stepenice kada se niod kuda pojavila Sara.Stajala je ispred stepenika prekrštenih ruku i smejala se.
Ja:Šta je smešno?
Pitala sam je.
Sara:Ovo.
Tada me je neko uhvatio sa leđa.Otimala sam se,ali ništa.Krenuo je da mi stavi maramicu preko usta.Skupila sam svu snagu i prebacila sam ga preko leđa.Uspravila sam se i počela trčati.
Sara:Drži je!
Trčala sam ko manijak da me ne bi uhvatili,tada me je neko uhvatio za ruku.To je bio Liam.
Ja:Šta ćeš ti ovde?
Pitala sam ga.
Liam:Ćuti i polazi.
Povukao me je za ruku.Trčali smo niz hodnik.Čim smo izašli iz škole ušli smo u njegov auto.Dao je gas i uputio se u nepoznatom pravcu.
Ja:Šta se dešava?
Liam:Ne znam, Scott mi je samo rekao da te odvedem iz škole.
Ja:Da nije to što se desilo u hodniku.
Liam:Ne znam.
Stigli smo ispred čoporske kuće kako je ja zovem.Izašla sam iz auta kao i Liam.Iz kuće je istrčala Kira i zagrlila me.
Kira:O hvala bogu,dobro si.
Ja: Zašto ste mislili da nisam.
Kira:Pa, Scott je zvao i rekao da moramo da te izvedemo iz škole,pošto je video Stefanove ljude iz čopora.
Ja:Šta je sa njim i ostalima,kako će se oni izvući.
Liam:Ne brini se mogu oni da se bore.Nisu malo mladunče kao ti.
Ja:Odjebi.
Nasmejao se.
Krenuli smo u kuću.Derek nas je sačekao na ulazu.
Derek:Malia moramo da pričamo.
Ja:Naravno.
Otišli smo u kuhinju i seli za sto.
Derek:Malia,moraću da pazim na tvoje stanje.
Ja:Ok...
Derek:Pa mislio sam da ti predložim da živiš ovde sa nama iz ostalima dok se ne naučiš kontrolisati.
Ja: Žao mi je,ali ne mogu.Ne mogu da ostavim mamu samu.
Derek:U redu,kako želiš.
Sutra ću te naučiti kako da se kontrolišeš.
Ja:Ok.
Čim smo završili izašla sam napolje i čekala ostale da se vrate.Sela sam na stepenice i čekala.Inače kuća je bila usred šume,bila je lepa.Tada sam osetila udar toplote i nagon za trčanjem.U tom trenutku čuo se zvuk automobila.Okrenula sam se i ugledala ostale u Stajlsovom dzipu.Svi su izašli osim...Stajls je pomagao Scottu da hoda.Majca mu je bila krvava,odmah sam im prišla i pomogla.
Ja: Scott...
Scott:U redu sam Malia...u redu je.
Odveli smo ga u Dzekovu ordinaciju i smestili na operacioni sto.Podigao je krvavu majcu,ispod nje je bio veliki ožiljak od kandzi.
Dzek:Mmm
Ja:Šta nije u redu.
Dzek:Trebalo je dosad da zaraste.
Stajls:Izgleda da su koristili vučiju travu.
Dzek:Malia dodaj mi bocu te tečnosti sa te police.
Scott:U redu je Dzek... u redu sam.
Ja: Izvoli
Dzek:Hvala.Stajls ,Malia držite ga čvrsto da mu očistim ranu.
Ja i Stajls smo uhvatili Scotta oko ruku.Dzek je uzeo bocu i otvorio je.Uzeo je gazu i natopiojuje tečnošću,polako je počeo da čisti ranu.Scott se trgao i stego me jako za ruku.
Dzek:Budi miran
Čim je završio,ranu je zavio zavojem.
Dzek:Eto ga,rana će ti zaceliti do večeras pa sutra možeš u školu.
Scott:Hvala Dzek.
Scott je krenuo da ustane krenula sam da ga uhvatim da mu pomognem da hoda.
Scott:U redu je Malia,mogu sam.
Scott je izašao iz ordinacije,samo sam izdahnula i krenula za njim.Pokucala sam na vrata i čula sam jedno glasno da.
Ja: Scott,jel ti treba nešto.
Scott:Ne treba,hvala u svakom slučaju.
Ja:U redu.
Izašla sam i sišla niz stepenice i uputila se u dnevni boravak.Na dvosedu je sedeo Derek i čitao knjigu.
Ja:Derek.
Derek:Reci Malia.
Ja:Ja bih da krenem,imam sutra kontrolni pa moram da učim.
Derek:U redu, hoćeš da te odvezem kući.
Ja:Ne treba,ići ću peške.
Derek: U redu.
Prišao je i zagrlio me, uzvratila sam mu.
Derek: Čuvaj se.
Ja:Hoću.Vidimo se.
____________________________________
Ćao ljudi ,evo ga novi deo ako vam se svidja ostavite vot i komentara a mi se vidimo u sledećem delu.Ćao✋🌌💫

UjedWhere stories live. Discover now