30.poglavlje

91 5 3
                                    

Čim sam ušla u sobu skinula sam stvari sa sebe i otišla pod tuš.Brzo sam se istuširala i obukla.Čim sam se obukla odmah sam otišla nazad u ordinaciju.Ušla sam u ordinaciju Scott je i dalje mirno spavao.Uzela sam stolicu i stavila je blizu kreveta i sela.Uhvatila sam ga za ruku i isprepletala nam prste.Pogledala sam ga.Oči su mi se napunile suzama.
Derek:Jesi u redu.
Okrenula sam se i primetila da je naslonjen na okvir vrata i posmatra me.
Ja:Ne,nisam.Osećam se loše sve se ovo dešava zbog mene.Scott uvek bude povređen.
Prišao mi je i stavio ruku na rame.
Derek:Scott je najpovređiniji kad se tebi nešto desi ili kad nisi uz njega.Hajde idi lezi.
Ja:Ne ostaću večeras uz njega.
Derek:U redu,ja sam dnevnom boravku ako ti nešto treba.
Izašao je i zatvorio vrata.Stavila sam glavu na krevet i utonula u san.
Jutro...
Budime zrak sunca.Čim sam otvorila oči primetila sam da ležim na krevetu gde je Scott ležao.Odmah sam ustala i okrećala se i tražila Scotta.
Ja: Scott...
Izašla sam iz ordinacije i sišla u kuhinji.Sedeo je za šankom i pričao sa Dzekom.Potrčala sam i zagrlila ga sa leđa.Čula sam da se nasmejao.Ispustila sam ga iz zagrljaja.Okrenuo se prema meni.
Ja:Kako si?
Scott:Mnogo bolje.
Skrenula sam pogled i pogledala u Dzeka.Klimnuo je glavom.
Dzek:Idem ja sad, da vas ne ometam.
Čim je izašao poljubila sam Scotta.
Scott:Zar sam ti toliko nedostajao.
Ja:Mnogo.
Nasmejao se i poljubio me.Naš poljubac je trajao dugo sve dok nas neko nije prekinuo.
Petar:Znaš mogao bih te ubiti na licu mesta da te ne poznajem,pošto se ljubiš sa mojom ćerkom.
Nasmejali smo se.
Ja:Tata!
Petar:Šalim se,Scott trebaš Dereku u garaži.
Scott me je još jednom poljubio i otišao u garažu.Pogled sam usmerila prema Petru.
Ja:Šta?
Petar: Ništa,samo želim više vremena da provodim sa ćerkom.
Derek:Provodićeš više vremena kad se rešimo Stefana.
Ušao je sa Scottom u kuhinju.
Ja:Kakav ti je plan?
Derek:Namami ćemo ga ovde kao i Liama.
Ja:Ok.
Okrenula sam se prema frižideru i otvorila ga.
Scott:Šta ti je to na ramenu
Prišao mi i spustio mi je majcu ispod ramena.
Petar:Izgleda da je hvata vučija groznica.
Ja:Šta je to.
Derek:To je kao boginje,samo kod vukodlaka izaziva iscrpljenost i umor.I imaš jedan pečat na telu,kod tebe je na ramenu.
Ja:Kad prestaje.
Scott:Zavisi koliko traje.Nekima ide po godinama.Meni je trajalo 16.dana.Pošto sam ujeden prošle godine i dva meseca kasnije dobio sam vučiju groznicu.
Ja:Znači 17.dana ću biti kući.
Derek:Da,nažalost.Do je mogućnost da te Stefan napadne.Scott budi uvek blizu Malie gde god da idete.
Scott:U redu.
Prišao mi je i uhvatio me za ruku.
Ja:Kako ćemo prekosutra.
Petar:Šta je prekosutra.
Ja: Ekskurzija.
Derek:Nećeš ići.
Ja:Ali...
Derek:Nema ali.
Pogledala sam ga besno.
Ja:To mi nećeš uskratiti.
Derek:O hoću.
Ja:Ne nećeš.
Krenula sam na njega,ali me je zaustavila Markova ruka na ramenu.
Ja:Skloni se!!!
Dreknula sam i bacila ga na zid.Opet sam krenula na Dereka ali sam ovog puta bila ja bačena ne na zid nego na prozor koji je pukao i ja sam se našla napolju.Podigla sam pogled i ugledala Annu.
Anna:Niko ne dira mog dečka.
Ustala sam besno i obrisala krv koja mi je kapnula iz nosa.
Ja:Ooo sad si gotova.
Krenula sam na nju i uhvatila je za vrat i pribila uz zid.
Ja:Kučko.
Scott pov.
Maliji je bes sevao iz očiju.Derek mi je rekao da vukodlaci u toku groznice imaju jako tanke živce i da se brzo izneviraju i pobesne.
Scott:Malia,smiri se i pusti je.
Okrenula se ka meni.Imala je očnjake i đavolji pogled.Oči su joj sija crvene boje.
Ja:Želiš i ti da umreš!
Rekla je naglas,nije to bila ona bes ju je obuzeo.
Scott:Baš ako moram.
Brzo sam joj prišao i spojio nam usne u poljubac.Nije se otimala,osetio sam da joj telo više nije napeto.Odjednom osetio sam težinu.Krenula je da pada ali sam je uhvatio u naručije.Pogledao sam u Dereka.
Derek:Vodi je u podrum.
Ja:Nećeš valjda.
Rekao sam.
Derek:Mora da nauči da se ponaša,ne može tako da napada druge.
Pogledao sam u Annu koja se držala za vrat.Krenuo sam niz stepenice podruma.
______________________________________
Komentarišite 💙🐺

UjedWhere stories live. Discover now