20.poglavlje

137 6 6
                                    

Čim smo stigli u školu,svako je otišao svojim putem,imali smo samo jedan čas  zajedno danas.Otišla sam na čas.
Pola sata kasnije...
Krenula sam na užinu ali nastavnica me je zaustavila i rekla da treba da idem u biblioteku da spakujem neke knjige.Krenula sam u biblioteku,ali me je neko odpozadi povukao u zagrljaj.To je bio Scott.
Scott:Idemo na užinu.
Ja:Žao mi je,moram da spakujem neke knjige u biblioteci nastavnica mi je rekla.
Scott:Hoćeš da idem sa tobom da završiš što pre.
Ja:Nema potrebe,samaću brzo ću doći.
Scott:U redu,čekam te.
Poljubio me je u obraz i otišao.
Ja sam nastavila do biblioteke.Čim sam ušla nije bilo mnogo knjiga za slaganje pa sam brzo završila.Tada je neko ušao u biblioteku.
Ja:Žao nam je,ali biblioteka je zatvorena.
Čim sam se okrenula srce mi je stalo.To je bio Stefan glavom i bradom.
Ja:Šta...ćeššš tii ovde.
Jedva sa rekla od straha.
Stefan:Pa došao sam da te vidim i da te vodim.
Ja:Gde...
Stefan:Sa sobom .
Ja:Ne,ne nećeš.
Stefan:A šta ako ti ovo pokažem.
Uzeo je telefon i pokazao mi sliku.Na njoj je bila Lea sa maramom na ustima i suzama u očima.
Ja:Šta si joj uradio!!!
Prodrala  sam  i uhvatila ga za majcu.
Stefan:Pa morao sam da je otmem da bih tebe ucenjivao.
Ja:I dalje si ostao isti gad.Šta moram da uradim da je pustim.
Stefan:Da pođeš samnom i da mi budeš žena.
Na njegove reči sledila mi se krv u žilama.
Ja:U redu,nađimo se večeras kod skladišta u 18:00h.
Stefan:Volim kad si poslušna.
Prošao je pored mene i izašao.Pala sam na pod i počela sam da plačem.Za sve sam ja kriva svi budu povređeni
zbog mene.Obrisala sam suze i uputila se na užinu.Čim sam ušla u dvorište videla sam Scotta kako sedi sa ostalima.Izvio mi se osmeh u uglu usana.Bio je srećan kao i ostali.Čim bi im rekla za Stefana taj sreća bi im iščezla.Scott je okrenuo glavu ka meni i ugledao me, izvio mu se još veći osmeh na licu.Nasmešila sam mu se i prišla im.
Ja:Ee.
Scott:Eej ljubavi.
Ja:Odakle sad sa nadimcima.
Upitala sam ga sa ogromnim knezom na licu.
Scott:Što ne sviđa ti se.
Ja:Ne,baš je sladak.
Ostavila sam mu mali poljubac na usnama.
Kasnije smo otišli na čas koji smo imali svi zajedno.Ja sam sela sa Scottom  u zadnjoj klupi do prozora.Čim sam sela naslonila sam glavu na njegovo rame.On se nasmejao i poljubio me je u teme.Čas je prošao dosadno.Kasnije smo otišli kući.Čim smo došli otišla sam u sobu i bacila se na krevet.Razmišljala sam o svemu.Svo ovo sranje se ne bi desilo da nije mene bilo.Pogledala sam na sat bilo je 16:30h.Polako sam ustala sa bolom u grudima.Sišla sam niz stepenice svi su sedeli u dnevnom dok je Derek spremao večeru.
Naslonila sam se na okvir od vrata i posmatrala ih.Ovo je možda poslednji put da ih vidim.Anna je podigla pogled.
Anna:Ideš negde?
Ja:Idem da uzmem neke stvari od kuće.
Derek:U redu,brzo se vrati na večeru.
Ja:Ok vidimo se.
Pomazila sam Maxa i izašla iz kuće.Krenula sam polako ka putu niz moju ulicu.Čim sam stigla do raskrsnice do starog skladišta.Osvrnula sam se i pogledala oko sebe,možda više ne budem videla ovaj kraj.Nastavila sam prema starom skladištu.Čim sam stigla polako sam ušla.Stefan je stajao je nasred sobe,dok je neki momak držao Leu vezanu.
Stefan:Tačno na vreme kao i uvek.Uvek sam se pitao kako...
Ja:Pređu na stvar!
Rekla sam.
Stefan:U redu,pustite je.
Momak je pustio Leu,prišla mi je i zagrlila me.
Ja:Idi.
Lea:A šta ćeš ti zar ne idemo zajedno.
Ja:Žao mi je,ali ne mogu moram da mu se predam za vaše dobro.Pozdravi mi sve,a posebno Scotta.
Govorila sam joj kroz suze.
Lea:Ne to nije istina.
Ja:Žao mi je.Idi!
Prodrala sam se i oči su mi promenile boju.
Ona se uplašila i pobegla.Pogledala sam u Stefan.Koji si smejao.
Ja:Šta je smešno?
Stefan:Sva ta drama,sve ovo se ne bi desilo da nisi ostala samnom u vezi,ali   ti si bila tvrdoglava ko mazga.
Nakon što je završio,skočila sam na njega sva besna.
Ja:Koje je mazga,aaaa!?
Udarila sam ga pesnicom u lice.Odmah je prišao onaj momak i razdvojio nas.Otimala sam se ali ništa nisam postigla time.Stefan je ustao sa poda i prišao mi.
Stefan: Kurvo jedna.
Udario mi je šamar,da sam pala na pod od udarca.
Odjednom sam čula jak pucanj.Okrenula sam se i videla Stefan kako pada na pod kao i onaj momak.Pogledala sam prema ulazu.Stajao je neki čovek sa puškom pored njega Derek i Scott.Polako sam ustala sa zemlje.Derek mi je prišao.
Derek:Jesi u redu?
Ja:Jesam.
Pogledala sam u Scotta.Jedva je gledao u mene.
Derek:Ljut je na tebe.
Ja:Ma šta mi reče.
Brzo sam mu prišla uhvatila sam ga pod ruku i izvela ga napolje.
Scott:Zašto mi nisi rekla za ovo.
Ja:Da ne bi bio niko  povređen.
Scott:Stalno to da neko ne bude povređen,stalno radiš sve sama i to te nigde ne vodi.
Ja: Scott...
Scott:Nemoj ti meni Scott,preterala si Malia!!!
Prodrao se i oči su mu postale crvene boje kao krv
Ja:Mislim da treba da pauziramo našu vezu.
Rekla sam gledajući u pod.Nisam mogla da ga pogledam.
Scott:Jel ti to ozbiljno,pogledaj dokle smo dogurali i ti sad hoćeš da pauziramo našu vezu.
Ja:Dokle smo dogurali.Aaa.Od juče smo zajedno u vezi.Mislim da oboje vršimo pritisak jedno na drugo.
Okrenula sam se i krenula nazad prema kući.Čim sam ušla,svi su sedeli u dnevnom sa Leom.Anna mi je prišla i zagrlila me.
Anna: Izgleda da nije dobro prošlo.
Ja:Nije.Odlučila sam da se vratim kući pretnje više nema. Stefan je mrtav.
Anna:U redu,pomoći ću ti da se spakuješ.
Ja:Nema potrebe samaću.
Polako sam se popela uz stepenice i ušla u sobu.Uzela sam kofer iz ormara i spakovala  sve moje stvari.Okrenula sam se i pogledala još jednom sobu.Uzela sam povodac za pse i kofer i polako sišla u prizemlje.Svi su stajali ispred ulaznih vrata osim Scotta.Prišla sam Maxu da mu stavim povodac,ali je krenuo da laje na mene.
Ja:Ajde Max  nemoj  sad i ti molim te.
Smirio se i prišao mi da mu stavim povodac.Polako sam se pozdravila sa svim izašla sam napolje i Derek me je čekao ispred naslonjen na crveni auto.
Prišla sam mu i zagrlila.Čim sam smo se odvojili,dao mi je ključeve od auta.
Ja:Žao mi je Derek,ali ne mogu da uzmem ovo.
Derek:Uzmi ovo ti je poklon od mene.Malia ti si mi kao ćerka koju nikad nisam imao.
Ja:Hvala ti Derek.

Auto👆🏻Pomogao mi je da stavim kofer u gepek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Auto👆🏻
Pomogao mi je da stavim kofer u gepek.Otvorila sam zadnja vrata i uvela Maxa u kola.Pozdravila sam se još jednom sa Derekom.Ušla sam u kola i krenula kući.
______________________________________
Ćao ljudi,evo novog dela nije me bilo dugo žao mi je.Smislila sam jedan plan da vi budete aktivni kao i ja.Ovako na svakom delu mora da ima bar pet  komentara da bih  napisala deo.Čim bude pet komentara na ovom delu izbacujem novi deo.Vidimo se u novom delu.Ćao👋🏻💙😘🐺

UjedWhere stories live. Discover now