27.poglavlje

107 6 4
                                    

Neko je pokucao na vrata.
Ja:Koje?
Rekla sam kroz jecaj.
Petar:Ja sam,možemo li da razgovaramo.
Ustala sam sa poda i otvorila vrata.On je ušao a ja sam sela na krevet.Seo je pored mene i uhvatio me za ruku.Preusmerila sam pogled ka njemu.
Petar:Žao mi je,za sve ove godine što nisam bio stobom.Što nisam gledao kako odrastaš.Kako krećeš u prvi razred,kako se zaljubljuješ u prvu simpatiju.Žao mi je ako možeš da mi oprostiš.
Oči su mi bile pune suza,samo sam ga zagrlila.
Ja:Važno mi je da si sad tu.
Uzvratio mi je zagrljaj.
Petar:Ista si tvoja majka.
Nasmejali smo se.
Petar:Ajde obriši te suze nikako ti ne stoje.I spremi se vodim tebe i ostale negde.
Ja:Gde.
Pitala sam kao malo dete.
Petar:U luna park.
Ja:Stvarno.
Petar:Da,ajde čekamo te dole.
Ja:Ok.
Čim je izašao obrisala sam suze i nasmejala se.Napokon imam tatu.Otvorila sam ormar i izvadila odeću i obukla se.👇🏻

Izašla sam iz sobe i sišla u prizemlje

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Izašla sam iz sobe i sišla u prizemlje.Svi su bili spremni.Prišla sam Scottu i uhvatila ga za ruku.Samo me je pogledao i nasmejao se.Nakon toga smo se uputili u luna park.Čim smo stigli svako je otišao na neku vožnju.Ja sam ostala sa Scottom,Derekom i Petrom.
Derek:Hoćete  da idemo na neku vožnju.
Ja:Hajmo na ringišpil.
Scott:Može.
Platili smo karte i otišli.Seli smo i čovek je uključio ringišpil.Petar me je bacao da bih uhvatila igračku.Ako uhvatimo igračku imamo besplatnu vožnju.Petar me je bacio i krenula sam da uhvatim,ali me je neki dečko preduhitrio.Čim se završilo sišli smo.
Derek:Hoćete da idemo na još neku vožnju.
Ja:Ne,ja bih nešto da jedem.
Scott: Izgleda da si došla samo da jedeš.
Ja:Pa da.
Svi smo se nasmejali.
Otišli smo obližnjeg kiosak koji je prodavao hranu.Naručili smo hranu i seli za sto koji su bili poleženi ispred kioska.Pričali smo o nekim nebitnim stvarima.Onda nam je stiglo jelo svismo naručili hamburger.Jedino sam ja naručila koka-kolu.Čim smo završili platili smo.
Ja:Izvini te ali ja moram do toaleta.
Petar:U redu,idi a mi ćemo da nađemo ostale čekamo te ispred luna parka.
Ja:U redu tata.
Krenula sam prema toaletu.Čim sam stigla morala sam da sačeka da jedna osoba završi.Čim je završila utrčala sam u toalet i obavila nuždu.Čim sam završila izašla sam i krenula prema izlazu.Svi su bili ispred i krenuli smo kući.Čim smo stigli otišla sam u kuhinju da pijem vodu.Oblio me je neki znoj i bilo mi je muka.Pridržala sam se za sto.
Petar:Malia,jesi u redu.
Ja:Ne.
Tada sam krenula da povraćam.Nisam mogla da stanem.Petar mi je odmah prišao pridržao me je i sklonio kosu sa lica.Prestala sam da povraćam.
Petar:Dzek,Derek dođi te odmah!
Smestio me je na dvosed.Krenula sam još više da se znoji.
Petar:Šta joj se dešava.
Dzek je pogledao povraćku.
Dzek:Povraćala je imelu.Šta si jela.
Ja: Hamburger i koka-kolu.
Dzek:Izgleda da ti je neko stavio imelu u hranu.Moraš odmah sve da ispovraćaš.Odmah se vraćem.
Otišao je u ordinaciju i doneo inekciju sa zelenom tečnošću.Za njim je ušao i Scott.
Dzek:Ubrizgaću ti inekciju.Osetićeš bol imaćeš želju da se transformišeš,ali izdrži.
Ja:U redu.
Dzek:Držite je.
Petar i Derek su me držali.Dzek je ubrizgao inekciju.Osetela sam bol u grudima,htela sam da ustanem ali su me držali.Otimala sam se,ali ništa.Više nisam osećala bol,opustila sam se.
Dzeka:Sad si u redu.
Ja:Hvala.
Ustala sam i krenula u sobu.
Derek:Možeš sama?
Ja:Mogu.
Petar:Za svaki slučaj,Scott idi sa njom.
Ušla sam u sobu,a Scott se naslonio na okvir od vrata.Otvorila sam ormar i uzela donji veš i peškir.
Scott:Jel ti treba pomoć.
Pogledala sam ga i nasmejala se.
Ja:Nemoj da si prevezan.Moguli te zamoliti za uslugu.
Prišao mi je.
Scott: Reci ljubavi.
Ja: Možeš li da prespavaš
večeras ovde.
Nasmejao se i poljubio me u obraz.
Scott:Naravno,idem da se istuširam i presvučem.
Izašao je iz sobe,a ja sam se uputila u kupatilo.Pustila sam vodu koja mi se slivala niz telo.Čim sam završila obukla sam pidzamu i otišla sam u krevet.Zatim je došao Scott i legao pored mene.Obrglio me je rukama a ja sam naslonila glavu na njegove grudi.Ugasio je lampu koja se nalazila na noćnom stočiću.
Ja:Laku noć.
Scott:Laku noć.
Poljubio me je u čelo odmah zatim sam utonula u san.
______________________________________
Komentarišite💙

UjedWhere stories live. Discover now