2.poglavlje

294 10 0
                                    

Kad sam podigla ,pogled ugledala sam visokog momka tamne braon kose takodje imao je tamno braon oci, bio je I vise nego dobro gradjen sa jako izrazenom vilicom.
U tom trenutku osetila sam jak bol u glavi.Refleksno sam se uhvatila za glavu.
Ja:Dodjavola moja glava.
Xx:Jesi u redu.
Upitao me je momak sa kojim Sam se sudarila.
Ja:U redu sam,samo me malo boli glava.
Xx:Mislim da bi trebalo da odes do skolskog doktora za svaki slucaj
Ja:U redu je nema potrebe.
U tom trenutku sam se setila  da kasnim na cas.
Ja:Joj kasnim na cas.
Brzo sam ustala sa poda I uzela sve stvari  koje su bile na podu.Krenula sam trcati niz hodnik ko luda nastav da me nastavnik ne bi ostavio na kaznenoj  nastavi.Nisam se cak ni okrenula da vidim sta je sa onim momkom sa kojim sudarila.
Pokucala sam na vrata kabineta  I nastavnik me je pustio I nije me ostavio na kaznenoj nastavi.Hvala bogu.
Nakon sto me je nastavnik pustio sela sam na nesto I pocela pratiti nastavu.Nakon ne koliko minuta usao je direktor sa momkom sa kojim Sam se malo pre sudarila u hodniku.Nisam mogla da verujem da je on novi ucenik o kojem je Lea pricala .Nakon sto me je primetio, nasmesio mi se.Samo sa okrenula glavu na drugu stranu.Nakon direktorovog  malo razgovora momak je samo produzio I seo pored mene.Podigla sam pogled I susrela sa njegovim tamno braon ocima.
Xx:Cao.Ja sam Scott.
Ja:Ja sam Malia.Drago mi je.
Rekla sam I nasmesila sam se.
Scott:Znaci ti si onaj smotanko u hodniku sa kojim Sam se malo pre sudario u hodniku.
Na ove njegove reci pocrvenela sam od sramote I pogledala Sam ga mojim ubilackim pogledom kad hocu nekog da ubijem.
Samo se nasmejo I nastavio je da prati nastavu.
Nakon casa
Cim se zavrsio cas istrcala Sam iz ucionice  I krenula prema svom odmaricu.Cim sam stigla uledala sam Leu I pritrcala u zagrljaj.
Lea:Ej ko da me nisi videla sto godina.
Ja:Pa tako je meni bilo.
Samo se nasmejala.
Ja:Ne znas sta mi se desilo pre casa.
Lea:Sta ti se desilo.
Ispricala sam je sve po redu kako  se desilo.
Lea:Hahahaahhahahaha
Ja:Sta je smesno Lea.
Lea:Pa to da si toliko smotana.Hhhhahahah.
Ja:Smiri se nije smesno.
Lea:Evo necu vise izvini,hajde mo u kafic ionako nemamo sad cas.
Ja:Hajde idemo.
____________________________________
Cao ljudi✋,Evo ga jos jedan deo ako vam se svideo ostavite vot. I komentar.
Vidimo se u sledecem delu.Cao✋🐺💙💫

UjedWhere stories live. Discover now