19.poglavlje

133 5 0
                                    

Budim se u mojoj sobi.Osećam oštar bol u glavi.Okrenula sam glavu na drugu stranu i videla Scotta kako sedi na fotelji sa glavom na rukama.
Ja: Scott.
Odmah je podigao pogled i došao do kreveta.
Scott: Hvala Bogu budna si.
Seo je na krevet i mazio me je po glavi.
Ja:Šta se desilo?
Scott:Bili smo kod Lee na rođendanu izašli smo na terasu i kad smo krenuli da se vratimo  ti si se onesvestila.Doveo sam te kući Dzek te je pregledao i rekao je da ti je neko sipao nešto u piće.
Ja: Sigurno je to bio Stefan,sigurno je hteo da me onesvesti da me otme.
Scott:Da ali ja sam bio sa tobom.
Nasmejala sam se.
Ja:Da jesi.
Poljubila sam ga.
Scott:Malia,hteo sam da te pitam nešto.
Ja:Reci.
Scott:Da li bi htela da budeš moja devojka.
Nasmešila sam se.
Ja: Naravno.
Nasmejao se i poljubio me je.
Ja:Ajde pomozimi da siđem do dnevnog boravka.
Polako sam ustala odmah mi se zavrtelo u glavi.Zamalo sam pala,ali me je Scott pridržao.
Scott:Možeš li.
Ja: Mogu.
Uhvatila sam ga pod ruku.Čim smo sišli niz stepenice ušli smo u dnevni boravak.Svi su sedeli i gledali neki film.Ja sam sela na stolicu.Scott je otvorio frižider i uzeo tanjir koji je bio pun hrane.Stavio je na sto i uzeo je dve flašice vode.Seo je preko puta mene.
Scott:Ajde jedi.
Ja:Nemogu nemam apetit.
Scott:Ajde zbog mene evo i ja ću jesti sa tobom.
Ja:Dobro.
Uzela sam i krenula da jedem kao o on.Čim smo završili uzeo je sudove i stavio je u mašinu za sudove.Uhvatio me je za ruku i odveo u ordinaciju kod Dzeka.
Dzek:E Malia kako se osećaš.
Ja:Umorno, iscrpljeno,hladno mi je.
Dzek:Da ću ti lek i groznica će te proći do sutra,moći ćeš u školi.
Ja:Ok.
Dao mi je lek.Bio je groznog ukusa.
Ja:Fuj šta je ovo.
Dzek:Lek.
Obojica su se nasmejali.
Ja:Baš smešno hahaha.
Ustala sam i krenula u sobu.Čim sam ušla skinula sam stvari i otišla pod tuš da  se istuširam.Nakon tuširanja obukla sam pidzamu i legla u krevet.Tada je neko pokucao na vrata.
Ja:Napred.
To je bio Scott.
Scott:Mogu da uđem.
Ja:Uđi.
Scott:Hteo sam samo da vidim kako si.
Ja:Okej sam ne boli me više glava samo mi je  dalje hladno, Scott da li bi prespavao večeras ovde.
Nasmejao se.
Scott: Naravno.
Zatvorio je vrata i ugasio je svetlo.Sklonila sam se malo da  bi mu napravila mesto da legne.Lego je pored mene i zagrlio me.
Ja: Scott.
Scott:Hm.
Ja: Volim te
Scott:I ja tebe.
Poljubio me je u vrat na šta sam se naježila.Nakon toga sam zaspala.
Bude me zraci sunca koji se probijaju kroz prozor.Pogledala sam na sat bilo je 07:15.Taman.
Okrenula sam se na drugu stranu i videla Scotta kako spava.Nisam htela da ga budim.Krenula sam da ustanem,ali  me je povukao nazad.Pala sam mu na grudi.
Scott:Šta ti misliš gde si krenula.
Ja:Pa u školu,što pitaš.
Scott:Ne ideš nigde.
Počeo je da me golica.
Ja:Prestani molim te!!!
Scott:Lepa reč.
Ja:Ne znam.
Scott Znaš dobro.
Ja:Volim te.
Prestao je hvala Bogu.
Krenula sam da ustanem ali me je opet povukao nazad.
Ja:Šta je sad bilo.
Poljubio me je.
Scott:E sad možeš da ideš
Nasmejala sam uzela sam stvari i otišla sam u kupatilo.Oprala sam zube i obukla se.

Izašla sam iz kupatila i videla Scotta kako i dalje leži na krevetu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Izašla sam iz kupatila i videla Scotta kako i dalje leži na krevetu .
Ja:Ajde Scott ustani zakasnićemo u školu.
Stala sam ispred ogledala da stavim labelo i namestim kosu.Scott je došao iza leđa i obgrlio rukama.Poljubio me je u vrat na šta sam se naježila.
Scott:Voleo bih da se ovako svakog jutra budim,pored tebe.
Ja:Znam i ja.
Okrenula sam se i zagrlila ga. 
Ja:Ajde spremise za školu neću da zakasnimo.
Nasmejao se i izašao iz sobe.Čim je zatvorio vrata.Ispustila sam tihi jecaj i par suza mi je skliznula niz lice.Setila sam se da za tri dana treba da se nađem sa Stefanom kod starog skladišta.Znam da više neću viđati Scotta kad se budem predala Stefanu.Otišla sam do kupatila i umila se da niko ne bi video da plačem.Uzela sam ranac i sišla u prizemlje.Svi su bili spremni pa čak i Scott.
Ja:Kad pre.
Scott: Mađioničar nikada ne otkriva svoje tajne.
Nasmejali smo se svi i izašli i uputili se u školu.
____________________________________
Ćao ljudi ✋,evo novog dela komentarišite molim vas.Počela sam da pišem drugu priču nadam se da će vam se svideti.I da promenila sam Scott i Malii imena u drugoj priči kao i karakter.A mi se vidimo u sledećem delu.Ćao✋💫✨🐺

UjedWhere stories live. Discover now