18.poglavlje

140 5 2
                                    

Čim sam ušla u u sobu,uzela sam stvari i otišla u kupatilo koje je bilo u sastavu sobe.Istuširala sam se i oprala kosu.Čim sam završila uzela sam fen I osušila sam kosu.Nakon toga sam se našminkala i obukla.Uzela sam torbicu i sišla u prizemlje.

Uzela sam torbicu i sišla u prizemlje

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Haljina 👆

Štikle👆Polako sam silazila niz stepenice i gledala u noge da ne bih pala

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Štikle👆
Polako sam silazila niz stepenice i gledala u noge da ne bih pala.Čim sam podigla pogled Scott me je gledao.
Ja:Kako izgledam da nije šminka loša,haljina,kosa...
Scott: Nije ništa, izgledaš savršeno.
Ja:Hvala,i ti takođe.
Nasmejao se kao i ja.
Ja:Gde su ostali.
Scott:Izašli su.Hoćemo li gospođice.
Pružio mi je ruku,ja sam je prihvatila.
Krenuli smo ka izlazu.
Derek:Lepo se provedite.
Ja:Hoćemo, hvala.
Izašli smo, ispred nas se nalazio crveni BMW.
Ja:Lep auto.
Scott:Hvala.
Krenula sam da uđem, Scott mi je otvorio vrata.
Ušla sam, obišao je kola  i on je ušao.
Scott: Idemo.
Ja:Idemo.
Na žurci.
Čim smo ušli  ostala sam zaprepašćena koliko je mesto bilo lepo.

Čim smo ušli  ostala sam zaprepašćena koliko je mesto bilo lepo

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Lea nas je sačekala na ulazu.Izljubile smo se i zagrlile.
Pružila sam je kesu sa poklonom i kovertu.
Ja:Volela bih da sad otvoriš kovertu.
Lea:U redu.
Polako je otvarala.Čim je otvorila vrisnula je od sreće.
Lea:Karte za koncert Selene Gomez,kako si i kada te karte su rasprodate pre mesec dana.
Ja:Nije bitno kako sam ih nabavila važno je da ideš.
Lea:Ovde ima dve karte.
Ja:Daa,za tebe i...
Pokazala sam joj glavom na Stilse.
Nasmejale smo se.Nakon toga nas je otpratila do našeg stola.Čim smo seli konobar nam je doneo piće.Sedeli smo nekoliko minuta i pričali o nekim nebitnim stvarima.Nakon toga smo otišli na podijum i igrali.Posle par minuta je počela tiha pesma za ples.Svi su našli para i počeli da plešu.Tada mi je prišao s leđa.
Scott:Da li bi mi učinili čast i plesali samnom.
Ja:Naravno.
Uhvatio me je za ruku i krenuli smo da plešemo.Svoju glavu sam naslonila na njegove grudi.Bilo mi je prelepo.Tako smo plesali nekoliko minuta i onda je došla torta.Pevali smo svi zajedno pesmu.Kad smo završili,otišla sam do wc  da popravi šminku.Ušla sam u wc i nanela malo maskare na trepavice i karmin na usne.Čim sam završila  izašla sam i zamalo pala ,ali neko me je uhvatio kad sam podigla pogled to je bio Lein brat od tetke,Theo.

Čim sam završila  izašla sam i zamalo pala ,ali neko me je uhvatio kad sam podigla pogled to je bio Lein brat od tetke,Theo

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Theo 👆
Ja: Zdravo Theo.
Theo:Eee Malia,kako si?
Ja: Dobro ti,šta ćeš ti ovde mislila sam da si u Rusiji, Lea mi je rekla da nećeš moći da dođeš.
Theo:Pa premestio sam se sad u vašu školu da bi bio bliži roditeljima.
Ja:Super,pa dobrodošao.
Theo:Hvala,pa da li bi jednom popila piće samnom.
Ja:Razmisliću.
Theo:A da li bi mi dala da te sad odvedem na ples.
Ja: ...
Tada je došao Scott.
Scott: Izvini,ali je zauzeta.
Uhvatio me je za ruku i izveo napolje na terasu.
Ja: Scott šta se dešava.
Scott:Šta se dešava,o čemu ste pričali.
Ja:Paa.
Scott:Pitao te je da izađeš sa njim i da plešeš.
Ja: Prisluškivao si nas, zašto,zašto se tako se ponašaš.
Brzo mi je prišao.
Scott:Zato što si samo moja.
Nežno je spoji naše usne.
Nakon što smo se razdvojili, pogledali smo se i nasmešila.Uhvatili smo se za ruke i krenuli nazad na zabavu.Odjenom sam stala i osetila oštar bol u glavi.
Scott:Malia?
Samo sam sklopila oči i onesvestila se.
____________________________________
Ćao ljudi✋, evo i mene nije me bilo dugo znam.Telefon me je zajebavao otišla mu je baterija.Dobro hoću da čujem utiske o priči piši te u komentarima.I da htela sam da vas pitam da li bi voleli da u sledećoj priči budu Scott i Malia,samo da se drugačije zovu i da im karakteri budu drugačiji.Piši te mi u komentarima.Vidimo se u sledećem nastavku nadam se ubrzo.Ćao✋😘💫💙💙

UjedOnde histórias criam vida. Descubra agora